Kärleken är evig

Postat 2010-12-20 kl 22:12:25


Till alla som gjort slut med en pojk/flickvän. Tänk på det här. Hoppet om kärlek finns kvar, men den första är kanske inte alltid den rätta. Tycker det är ett himla bra ordspråk!

Nej.. missförstå inte. Jag och kevin är fortfarande tillsammans :)

xantippa
Postat 2010-12-20 kl 22:18:35

Hej :)



Ville bara säga att jag älskar din blogg och läser den varje dag :)



Hoppas det fortsätter att gå bra för dig,Kevin och Kelly !(:

Stephanie
Postat 2010-12-20 kl 22:26:53
Blogg: http://sstteepphhiiss.blogg.se/

Hej Mikaela! :D

Jag var precis inne och läste på månaden Juli och augusti när du precis fått reda på att du var gravid och sånt dära och jag vill bara säga att du är jättestark som tagit emot alla dom elaka kommentarerna och ändå stog på benen och försvarade dig! Jag tycker det är coolt att du var och är så stark :) Och det kändes konstigt att skriva det där, så jag skriver det här istället, du har extremt snygg klädstil! Jag älskar klänningarna, kjolarna och tröjorna du hade på dig under juli och augusti! Och jag älskar outfiterna du har på dig nu med, som du visat! Helt underbara! Älskar din klädstil!

Och en sak till... du är verkligen inte tjock eller mullig eller något sånt! Du har en jättefin kropp och så...(Det lät konsigt xD)Jag ville bara säga det...:)

Jag älskar att läsa din blogg också, jag läser den varje dag! :D

malle
Postat 2010-12-20 kl 22:46:32

du ville ju inte att nån skulle få veta ditt efternamn? :)

malin
Postat 2010-12-20 kl 23:05:01
Blogg: http://kjoltyget.blogg.se/

Ska dit efternamn verkligen stå där?

Denise
Postat 2010-12-21 kl 07:04:16

Hej jag bara undrar om du e så kär i Kevin så du känner dig svag? För det kan man juh känna sig ibland när man är ny kär men var försiktig för då kan man må dålig jag slutade äta helt när jag träffade min kille i början som jag har varit tillsammans med i 1 och ett halvt år. Jag kan fortfarande känna att jag e dålig men nu när vi har varit tillsammans så länge så blir man bekväm. Jag har gått upp nu. Men sen har jag juh varit gravid oxå men fått missfall tre gånger och jag e bara 18 så det känns men jag försöker fokusera på något annat så jag inte blir deprimerad för det tar på en och det orkar man inte. Jag tycker du ska fokusera på Kelly och hur mycket du kan göra med henne sen när hon blir större och att hon kommer alltid vara din. Kram till dig, Kelly och Kevin

Alice
Postat 2010-12-21 kl 08:44:08

Hej, Mikaela. När du berättar om dig själv säger du att du har ett tragisk förflutet, beror det på vikten? Kan du inte berätta lite?

Kram

Malin
Postat 2010-12-21 kl 12:01:01
Blogg: http://malinjosefiine.blogg.se/

Hejsan, la bara märke till att du inte har strykt över ditt efternamn i den printade bilden i inlägget :P

Inte för att du måste det, men du har väl tidigare sagt att du inte vill att dina läsare ska veta vad du heter i efternamn? :) ...Det är ju så lätt att spåra personer bara man vet för och efternamn, person nr och bostadsort! :O Läskigt egentligen :P hehe Kram kram.



PS Kelly är sååå söt!!! :D

linda
Postat 2010-12-21 kl 12:52:25
Blogg: http://snart4barnsmamma.blogspot.com

malin folk kan inte såra en om man har hemligt nr. plus kommer det efterhängsna människor som bombar ens mobil eller brevlåda kan man alltid anmäla.



ang relationer du har helt rätt mikaela vrf ska ma nsitta o depa. vist det e jobbigt förlopra någon man älskar jag vet bebisens pappa lämna mig lova saker osv. o nu känner jag livet går vidare liksom har man barn måste man se saker positivt o göra det bästa av situationen, nu fick jag tillfället o få pojkarnas pappa tillbaka ist vi var tillsammans 8 år. o han har inget i mot barnet i magen osv. att bebisens pappa lämna mig o sa elaka saker om barnet e hans förlust. jag gör vad som e bäst för mina barn. sen att killar beter sig omoget e deras problem kram

Linn<3
Postat 2010-12-21 kl 13:25:02
Blogg: http://linnsfoto.bloggplatsen.se

DU strök inte över efternamnet Mikaela ! :o



sanna
Postat 2010-12-21 kl 15:05:21
Blogg: http://whereweare.webblogg.se/

Jag har precis addat din facebook :) Hoppas du accepterar!

Matilda
Postat 2010-12-21 kl 15:40:13
Blogg: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Jag skulle nog vilja säga att för många människor är tillsammans med någon "bara för att". Det viktigaste är att man trivs med sig själv och känner att man är tillsammans med någon för att man vill (inte för att man måste). När man kommit så långt, då kan man börja fundera på att ha ett förhållande.

FotografOliviaOlsson
Postat 2010-12-21 kl 15:50:40
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Känner du Andréa i verkligheten , för vi har gemensam vän :o

Apan
Postat 2010-12-21 kl 16:17:05

Godtar du vänförfrågningar på msn?

emmapiri
Postat 2010-12-21 kl 17:20:42
Blogg: http://mapiri.blogg.se/

ja skrev de förut! :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar