Idag! :D

Postat 2009-05-01 kl 22:16:47
Hejhej allihopa :) såhär var min dag:
Först så var jag och nadya i stan och köpte biljetterna till Hannah montana the movie sen kom roxi och vi kollade i affärer och åt yoghurt glass, Haha. Sen gick vi till bion och köpte popkorn och en skiiiit stor cola!
Sen kollade vi på filmen, den var skiit bra! :D Hannah montana the movie! wohooo sen åkte roxi hem men jag och nadya åkte till sundbyberg och träffade hugo och hans kusin olle :) Och vi var typ på mcdonalds hela tiden jag ba åhh kan vi göra något :D och sen kom en kille fram till mej och sa bounsour (eller hur det stavas) jag tror det var för att jag hade en fransk tröja på mej... Fast jag ba log :D hihi och nu är jag hemma och ska kolla på kitty och hollywood mysteriet!

PS: asså har ni ingen humor eller?
tror ni jag e alvarlig i precis varje inlägg? x)
Ha en bra valborg och en god ny månad ! :D hihi
Sandra Marinoni
Postat 2009-05-02 kl 16:37:15
Blogg: http://marinoni.blogg.se/

sånt där linne har jag med ;)

Mikaela- frågestund i bloggen!!!
Postat 2009-05-02 kl 16:38:51
Blogg: http://micah.blogg.se/

Var köpte du den :O



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar