Nehep

Postat 2009-04-11 kl 23:57:21

Nehep slutar blogga då och jag tänker sluta vara snäll för vad får jag tillbaks?

frida
Postat 2009-04-12 kl 00:08:23
Blogg: http://vardagsbrus.blogg.se/

förlåt om jag kanske överreagerar nu. MEN HUR? kan du hålla med dessi eller vad hon kallas i idomin käftar? . "Och om något inte passar dem, så kan dem väl gå tillbaka till deras land. (Menar inget rasistiskt) och alla invandrare är ju inte såhär, men dem flesta tyvär" Vad har du för siffror på att de flesta invandrare är "dåliga för sverige"? Du kan inte tro att många hamnar på fel sida samhället för att vi inte släpper in dom? Och vadå åka hem? Till ett land i krig? Och att vi inte längre har skolavslutning i kyrkan har inte bara med muslimer att göra. Jag är inte religiös och vill därför inte behöva vara i kyrkan på min skolavslutning? Skola och religion ska vara åtskiljt. Jag orkar inte skriva mer för många andra har gjort det. Far åt helvete.

M I C A H- tar över bloggvärlden inom kort!:D
Postat 2009-04-12 kl 00:55:42
Blogg: http://micah.blogg.se/

Nejnej nej! jag hållde inte med DESSIE jag hållde med någon som hade skrivit en kommentar om att hon e rasist blablabla och jag ba bra där :) Jag tyckte att det var en väldig dumt inlägg av henne



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar