Frågor och svar om min Graviditet

Postat 2010-07-28 kl 00:13:38


Hej anna! Nej jag märkte inte att jag var gravid, jag gick på diet så jag gick ner i vikt och därför brydde jag mig inte att min mens hade slutat eftersom jag trodde att det berodde på att jag bantade.men det var lite konstigt tyckte jag att inte min mage blev mindre när allt annat blev det. Min mage har faktiskt inte blivit så stor som den ska vara i vecka 22 men man ser tydligt att jag är gravid :D Kan lägga in lite bilder sen ja <3
Kram Micah

Update:
Här har ni en bild!


Ni får gärna ställa mer frågor , jag svarar gärna :)

   
   

sara
Postat 2010-07-28 kl 08:08:50

hur har du tänkt med ekonomin? du kommer ju få leva på dina föräldrar, är dom ok med det?



sen undrar jag med pappan, vad tycker han? ska han hjälpla till?



och sist, vilka tecken såg du på kroppen (förutom mens) som sa att du var gravid?

Sara
Postat 2010-11-24 kl 20:46:11

Ska du få ett till barn 5 december? :O

Ellie
Postat 2010-12-06 kl 19:10:10

Hej! Jag ville bra säga att jag tycker du är riktigt cool som går runt och är hur stolt som helst! Lycka till med babyn ! Kram :)

Anonym
Postat 2011-02-12 kl 20:38:00

Jävla pucko som käkar massa diet skit, och inte kollar om du e på smällen direkt när mensen slutar komma. Det är ju bara ett bevis på hur omogen du är!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar