Lite av varje

Postat 2010-08-21 kl 23:56:17


linn therese om Gravidförkyld:

åh stackare jag har enfråga. e du gravid påå riktigt? isf visa bilderi vilken fall som helst önskar jag dig all lycka i ditt liv med din söta, underbara bebis, och pappan,som kanske e anonym? många hälsningar från malmö,där jag bor.. svara gärna på kommentaren.kommer du fortsätta i skolan? isf när börjar du och ska du gå den dagen omdu inte redan börjat?, massa härligaaaaa kyssar


Svar:  Självklart ska jag svara på din kommentar! Japp jag är gravid :) Kevin(pappan) har jag lagt ut förrut på bloggen så han är inte så "anonym".
Jag börjar skolan den 23 aug (på måndag) och jag kommer såklart gå dit varje dag tills jag inte längre orkar :)
Här har du en bild från idag! Jag är i vecka 25

*Sparkis*

julia marie sjögren
Postat 2010-08-22 kl 00:10:51

hej.. jag läste din kommentar eller ngn thersese som frågade om ngn fråga.. men ja undrar hur reagerar dina lärare? vet dom om det? eller dina föräldrar tex..? liksom ere ok att gå i skolan nr man e gravid? hur tror du att lärarna kommeer se på det? svara om du vill, du e superduper as gullig! puss



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar