Tuesday morning

Postat 2011-01-18 kl 16:12:16

Godmorgon allihopa! Eller ja.. För mig är det morgon. Jag vaknade nyss och fy alltså! Jag har blivit sjuk :(
När jag åkte buss igår så tog jag lite bilder.. För kul skull liksom. Bussen var helt tom så.


hihi

Lite onödig fakta:
Så många bilder togs på mig år 2010(som jag vet om) : 1508 - Mycket minnen va?

Iår har jag tagit 106 bilder på mig själv :) (2011)

alexandra
Postat 2011-01-18 kl 16:13:34

fin du är :)

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:13:53

Kelly måste sova väldigt mycket om du fick sova till nu! :P :)

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:15:09

en fråga. hoppas du svarar.



- vad tycker du om ditt utseende? asså skulle du vilja ändra på något? varför/varför inte?

Öuhm
Postat 2011-01-18 kl 16:18:47
Blogg: http://[email protected]

Öuhm, och hon den lilla som du har, hon sov hon med till 16:00!? ^^

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:19:50

Vem är barnvakt åt Kelly?? bara lite nyfiken för som jag fattar det så har du inte henne med så ofta nu för tiden?

d i a n a
Postat 2011-01-18 kl 16:20:02
Blogg: http://kadishe.blogg.se/

söt bild :)

Sanna
Postat 2011-01-18 kl 16:20:06
Blogg: http://saniiee.blogg.se/

Ha en bra dag =)

Andrea <3
Postat 2011-01-18 kl 16:24:15

Krya på dej <3 ha det så bra hälsa Kelly :)

Magdalena
Postat 2011-01-18 kl 16:24:51
Blogg: http://wanbe.blogg.se/

Fina bilder! :D

Lisa
Postat 2011-01-18 kl 16:28:18

Heej :) Jag älskar din blogg, men jag måste få fråga en sak,

om du är mamma med ett barn som är 2-3 månader kan man väl inte sova tills 4, antar att barnet inte sover så länge? bara en undrar :) kram

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:29:25

hej tycker din blogg är grymt bra. du är en fin mamma :) men skulle vilja veta varför din pojkvän tog att ni hade ett komplicerat förhållande när ni förlovar er om mindre än en månad :o :)

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:37:48

Kevin verkar vara väldigt konstig att han inte är ärlig och sånt har du ju lagt ut flera gånger, men ändå älskar han dig tydligen så mycket?. Tycker iaf att du är otroligt stark person och du ska inte ta åt dig ett dugg av vad folk skriver för negativt, det är ju liksom inte relevant. Ingen av oss känner dig mer än vad du visar, och alla har bra och dåliga sidor!

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:39:03

Förresten har du typ, fått en sån här depression eller något? Att du tycker det är jobbigt att ta hand och vara med Kelly hela tiden och så?

Miriam
Postat 2011-01-18 kl 16:39:57

Måste börja med att säga att du är väldigt stark som pallat med allas fördomar, men du kanske inte borde sova så länge, Kelly behöver d-vitamin och det får man av solljus, framförallt på dagen, tycker verkligen att du borde tänka på det, för utan d-vitamin blir människor ofta deprimerade. Bara ngt att tänka på

Liza
Postat 2011-01-18 kl 16:40:28
Blogg: http://lizabacklund.devote.se

Du är mamma och sover till 16? Får inte till det..? Vem tar hand om Kelly när du inte orkar vara mamma?

Carro
Postat 2011-01-18 kl 16:47:37

Hur kan du sova så länge? Gör Kelly det???

Frida
Postat 2011-01-18 kl 16:49:58
Blogg: http://tabybrudarna.blogg.se/

Vilken superfin bild! Krya på dig, du e inte ensam om att vara sjuk, både jag och mina kompisa är sjuka!

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:51:52

Kanske dags att börja ta hand om ditt barn istället för att ta kort på dig själv?

AMANDAFOTO
Postat 2011-01-18 kl 17:04:12
Blogg: http://amandafoto.webblogg.se/

Jag är oxå sjuk :/

Claudia
Postat 2011-01-18 kl 17:16:04
Blogg: http://wwwdesignbyclaudiaa.blogg.se/

Vill du ha snygga och ovanliga smycken??

Besök då: www.designbyclaudiaa.blogg.se :)

Klicka på "december 2010" eller "januari 2011" för att se alla smycken som jag har tillverkat :)

janna - 20år och mamma till Casper
Postat 2011-01-18 kl 17:32:08
Blogg: http://jannaselin.blogg.se/

hej! :) tänkte bara fråga, hur kan du sova så länge när du har en liten? det har du skrivit ganska ofta? lycka till!

Sandra
Postat 2011-01-18 kl 17:33:59
Blogg: http://mystars.blogg.se/

Vem tar hand om Kelly när du är vaken halva nätterna och sen sover bort dagarna, för Kelly sover väl inte till 4 ?

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 17:37:32

Skulle du inte kunna publicera hur och vad du gör en dag? Jag vill så gärna veta hur du tar hand om Kelly, och var du får hjälp. Liksom om man kan vara en vanlig mamma även som så ung som du?

Varma hälsningar

C <3

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 17:38:34

men din bebis? du kan ju inte sova till 4 om du har barn. Tror inte ens det är ditt. eller så är hon bort adopterad!!!

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 17:40:17

hur kan man sova till 4 när man har en liten bebis på knappt 2 månader?

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 17:54:52

men går du inte i skolan :) och hur kan du sova till så länge när du har kelly :) ?? eller sover hon också så länge eller tar din mamma hand om henne tills du vaknar :D ???

Christina
Postat 2011-01-18 kl 17:55:43
Blogg: http://christinabrodin.blogg.se/

Krya på dig! :)

Men jag bara undrar varför inte Kelly nämns längre? Du verkar lämna ansvaret väldigt mycket till någon annan... Du kan väl ta med henne när du träffar vänner? Och misstänker hon inte sover ända till fyra, hon behöver ju mat oftare än så.

Frida♥
Postat 2011-01-18 kl 18:05:58
Blogg: http://fridalevin.blogg.se/

Krya på di!♥

Kramkram :)

Emma
Postat 2011-01-18 kl 18:50:56

...och din dotter? Det börjar bli tjatigt det här... ANKNYTNING! LÄS PÅ OM DET! En sak irriterar mig: du vill inte exploatera din dotter, säger du? Samtidigt vräker du ut dig själv och ditt allra innersta till tusentals okända? Logiken? Ni är lika omyndiga båda två, och ingen av er har något konsekvenstänk.

maria
Postat 2011-01-18 kl 18:54:13
Blogg: http://coctaildress.blogg.se/

haha så ser bussarna ut i östergötland exakt så!

Linea
Postat 2011-01-18 kl 19:11:53
Blogg: http://honeytinkle.blogg.se/

Jag vill verkligen inte döma, det är klart det är jobbigt med en bebis när man är så ung. Men du måste börja sätta henne i första rummet. Även om man är sjuk så kommer man i andra hand. Det är jävligt jobbigt, men så är det.

Det är jättebra att din mamma kan ta hand om Kelly, men ni två måste umgås mer än det verkar som ni gör. Det handlar om att knyta ett band till sitt barn. Göra henne trygg.

mimmi
Postat 2011-01-18 kl 19:25:33

var var kelly när du låg och sov hela dagen????

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 19:29:57

Lite less nu! Väx upp för i helvete. Du är så sjukt omogen med tanke på hur du beter dig. Och att sova till fyra med ett litet barn är ju bara konstigt beteende. Fick själv barn som ung (19). Och med din och Kevins förlovning, hjälp säger jag bara! Inte så man behöver göra en sån stor sak av det hela, ni ska ju inte gifta er direkt! Ni är så fula båda två! Hade du vart min unge hade jag slängt ut dig för länge sedan, så era föräldrar är ju inte kloka. Nu har jag avreagerat mig tillräckligt. VÄX UPP och sluta använa Kelly (som för i övrigt är ett sjukt fult namn!) som en liten docka man kan göra somman vill med ... Tycker synd om dig, för alla skruvar verkar inte sitta riktigt åt!

Sofia
Postat 2011-01-18 kl 19:37:51

Vart var Kelly igår kväll och vart var hon i morse när du sov hela dagen? Visst är det skönt med avlastning men det är väl inte din mamma som skaffat barn eller?

Sara
Postat 2011-01-18 kl 20:12:30

Oj, sover Kelly så länge? :o

Daniela
Postat 2011-01-18 kl 20:22:31

Går du i skolan nu ? Vem passar kelly när du är på stan å när du är i skolan ? kan tänka mig att det kan vara skönt med lite egentid ibland . tycker kelly är en jätte fin liten docka va stolt över henne =)

en blogg bland miljoner andra
Postat 2011-01-18 kl 20:48:54
Blogg: http://kavajen.blogg.se/

Oj va många bilder :D:D:D

jo
Postat 2011-01-18 kl 21:09:49

Döm andra så som du dömer dig själv.

joline
Postat 2011-01-18 kl 21:11:47
Blogg: http://joolineelindgren.blogspot.se

Gud vad söt du är!!!

bry dig inte om vad andra tycker bara att du är nöjd med dig själv!

Gud vilken vaker lite tjej du har!<33

Mindy.....
Postat 2011-01-18 kl 21:42:33

Folk verkar vara väldigt tröga!!!

Lilla Kelly har väl en Mormor, Morfar, Farmor,Farfar ev fastrar, Mostrar & en självklart en Pappa, så varför, kan inga av dessa anhöriga till Kelly få passa henne i lugn & ro, medans Michaela, går i skolan, fikar med vänner, sover om hon känner att hon behöver sova en lång stund!!

För att få ork, osv.. Alla Vi som fött barn vet att man är i en känslig period efter förlossnigen & första tiden med barnet , det är liksom en stor omställning för kroppen.. Man har massa tankar/funderingar Gör jag rätt, gör man så här, varför skriker han/hon, vad är det som är fel??? Många tårar riinner den första tiden för all nyblivna Mammaor, även om det inte ens skulle vara första barnet!!Det tänker alla, även dom som är 40år å får sitt första barn!!!!!



Är ni såå jävla avundsjuka på att era FÖRÄLDRAR samt barnen/barnets FARFÖRÄLDRAR & fastrar/Mostrar

inte ställer upp på er???



Självklart hjälper man väl för helvete till med sitt barnbarn & ens dotter är såpass ung när hon blir Mamma!!! Vad är det för fel på er???

Vad är det för fel, att åka & handla lite på satn, & låta tösen vara hemma med tex, Mormor då??? Är väl för faaan klart mkt bättre att baranet får lugn & trygg milkjö runt sig, hon är ju som sagt bara några månader!! Inte springer man väl omkring i stan & fikar, in & ut i affärer, & har sig med ett litet spädbarn, vad är ni för dåliga föräldrar igentligen.. Ni verkar ju BARA bry er om er själva & inte över era småttingar, vad det gäller RS-Virusar mm, för så små barn!!!



Michaela, jag tycker det är roligt att höra att du får såpass mkt hjälp av dina nära & kära med kelly, så du kan vara en ung mamma & ta hand om din dotter, som jag tycker du gör på ett utmärkt bra sätt!!!

Kram på dig!! Var själv 15år när jag fick min flicka, jag bodde hemma hos mina föräldrar tills hon var strax över året, sen flyttade vi till en lgh 2 längor bort från min Mamma!! Jag han inte gå klart skolan, men tog igen det på ko´mvux senare sen när hon var 1 1/2 år & började på dagis...

Idag har jag 4barn,Rebecca är äldsta barnet, fick jag som sagt vid 15år, sen har vi Linnea på andra plats född 2år efter Rebecca, sen har vi viktor född 2år efter Linnea & nu har vi lille Jakob som är 10månader... Jag bor i hus med min Man & våra barn & har ett super bra LIV , jag har även lyckats studera via kommux igen till Usk så det är jag oxå, fast jag bara var 15ÅR då Rebecca föddes!!!! Så ni som håller på & jobbar er, skaffa er ett eget LIV!!!!

Men som sagt, BRY dig inte om dumma & elak kommentarer!! Folk är bittra, arg & egoister, & så jävla avundsjuka för att dom själva inte får den hjälpen du får, & att det har gått så bra för dig!! Kramar till dig!!!

Om du vill ha min mailadress så kan du skriva ett inlägg till mig, så skriver jag den ;)

Mirre :)
Postat 2011-01-18 kl 22:23:52

Jag var också sjuk när jag vaknade i morse :/ Vi borde krya på oss!! Kramis !! :) <3

Till Mindy...
Postat 2011-01-18 kl 22:48:35

Givetvis kan man lämna bort sitt barn IBLAND, men jag anser inte att man ska lämna bort sitt barn var och varannan dag till andra, det är den första tiden som barnet behöver sin mamma alldra mest. Man borde inte ta med ett så litet barn ut hela tiden, det håller jag med om.. men då får man ju strunta i att gå ut och kanske bjuda hem folk istället!?



Även om man är en ung mamma så måste man ta sitt ansvar och vara den föräldern som man ska vara oavsett vilken ålder man har!



Jag är själv en "ung" mamma (19 när jag blev gravid) och jag fick ju helt enkelt omstruktera mitt liv utefter min son.



Martina Guld
Postat 2011-01-19 kl 09:10:44

Va fan var inte så jädra oansvarig, du kan inte bete dig på det sättet när du har ett litet barn. Det är inte din mamma som ska uppfostra den flickan utan du och hur ska du göra det om du sover hela dagen? Skäms på dig din dumma flicka :)

Ellen
Postat 2011-01-19 kl 19:02:01
Blogg: http://ellenengman.blogg.se/

Vad fin du är ! :D

Tess
Postat 2011-01-19 kl 21:49:12

Håller med dig Mindy till 100%!!!



Alla som klagar på Mikaela kan ju gå och dö.

Ni är alla bara bittra, avundsjuka idioter som inte har något som helst eget liv

Anonym
Postat 2011-01-20 kl 14:34:36

Till Tess och Mindy.

Fick också barn ung (19). Som en tidigare skrev så kan man inte lämna bort ungen hela tiden. Fattar inte ens att man vill göra det varje dag? Alla runtomkring mig har bett flera gånger men icke, jag är så mycket hellere hemma med min lilla än att umgås med kompisar, fika, festa, shoppa mm. Man måste ju växa upp och ta sitt ansvar! Så det SISTA jag är är avundsjuk. Tycker bara Mikaela beter sig på ett jävulskt omoget sätt och har 'Kelly' som en docka. Som hon sa i sin film från graviditeten, något i stil med att det verkade kul med barn ...

lollo
Postat 2011-01-20 kl 14:56:27
Blogg: http://lollobff.bogg.se

du har en jätte fin blogg och jag läser den varje dag♥



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar