Schema 6-9 januari 2011

Postat 2011-01-05 kl 21:46:09

Här är mitt schema för dom närmsta dagarna:

Emma
Postat 2011-01-05 kl 21:52:17

Hej jag vill bara säga att jag tycker att du är en person som är grymt stark!

Om du nu är gravid igen...så gör det bästa för DIN del inte för någon annan! om du själv känner "jag klarar av att ha ett barn till"klart du ska ha det då:) men känner du tvärtom ja då är ju de ända alternativet att göra abort.. även att jag vet att du inte vill det! Men glömm aldrig att du är sååå jäkla stark,BÄST,och ja allt!



Du är grym Mikaela<333

BELLA
Postat 2011-01-05 kl 21:52:28
Blogg: http://bellacissy.blogg.se/

är grymt imponerad av dig!



BLOGGTÄVLINGAR SÖKES!!!

KOMENTERA I VÅR BLOGG OM DIN TVÄVLING OCH VI LÄNKAR DIN BLOGG I VÅR!

BELLACISSY.BLOGG.SE

JB
Postat 2011-01-05 kl 21:52:57

jag vill inte verka "old" men 15 år och ska förlova dig? Visst jag avr 17, men 15. Jag är ledsen, men förstår nt vad du tänker med.

Therese
Postat 2011-01-05 kl 21:55:26
Blogg: http://strandbergaren.blogg.se/

Tycker du verkligen det är så smat att förlova sig när ni bråkar så mycket? Tycker ni borde fokusera på Kelly och vara tillsammans lite längre innan ni funderar på att ta det steget. För er egen och för Kellys skull. Känn på det lite först, ni är fortfarande jätteunga, speciellt nu. Finns ingen idé att stressa bara för att ni har barn ihop. Detta är inte alls menat som en elak kommentar utan bara att du ska tänka till. Tycker du verkar ta jättebra hand om Kelly osv så jag klagar inte på dig. Kram på dig.

kovacevic
Postat 2011-01-05 kl 21:58:24
Blogg: http://ellenemina.blogg.se/

mysigt med förlovning!

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 21:58:44

hej, jätte bra blogg du har :D

hur många läsare/besökare har du varje dag, kul och vet, du har ju en stor blogg ;)

Emmy
Postat 2011-01-05 kl 22:00:59
Blogg: http://emmysnailart.blogg.se/

Klar blå färg ;)? "hemligt"

victoria
Postat 2011-01-05 kl 22:01:18
Blogg: http://victoriaolivas.blogg.se/

vill bara säga förlåt för att jag har dömt dig i förväg. Du läser säkert inte detta men ville bara säga det!

klara
Postat 2011-01-05 kl 22:02:24
Blogg: http://emelieklara.blogg.se/

men lilla "jb" det är välfigt många som förlovat sig på min skola, ett par gjorde det när det inte ens vart tsm i en månad, och



Michaela! du är så jävla stark!!!!<3

Emma
Postat 2011-01-05 kl 22:07:48

Till JB: Asså låt henne va! Om hon vill förlova sig så låt henne! Och om du ska komma med sånna komentarer så behåll dom hos dig själv!! Micah är en grymt bra person så gå!



Nä nu blev jag nyfiken va som händer i helgen haha :D du är grymt stark! o kelly är super söt

sauwraa
Postat 2011-01-05 kl 22:12:55

Döm andra så som du dömer dig själv.

sauwraa
Postat 2011-01-05 kl 22:16:32
Blogg: http://sarapara.devote.se

Hej. :) Ville bara säga att jag ser upp till dig jättemycket, du är en bra förebild till unga mammor tycker jag. Jag har alltid sett upp till så unga människor som dig som klarar av en bebis tillsammans med sin pojkvän. Jag har alltid velat vara en ung mamma, men jag ser hur jobbigt det kan vara med. Och att vara 15 år och förlova sig, förlovning har ingen ålder. Man förlovar sig inte för åldern. Bara man varit tillsammans ett tag och riktigt älskar varandra :) Hur länge har du och Kevin varit tillsammans nu? :) Hoppas allt är bra med dig och bebben. Sköt om er. Kram

Annika :)
Postat 2011-01-05 kl 22:20:32
Blogg: http://annikasrum.blogg.se/

Tycker om din blogg :)

A Meths
Postat 2011-01-05 kl 22:26:44
Blogg: http://meths.blogg.se/

Gulligt att ni ska förlova er, Jag förstår dock inte i vad JB ser som så fel?

Jag är själv förlovad och var typ 15 år, det är en gullig om man är seriös och säker på att det håller.

camilla
Postat 2011-01-05 kl 22:29:22

Bor inte du och Kevis tillsammans? Blir det inte jobbigt att bara träffa han ibland?

AL E X A N D R A
Postat 2011-01-05 kl 22:31:11
Blogg: http://alloalexandra.blogg.se/

Låter roligt! :)

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 22:38:59

Hejj! har just börjat läsa din blogg. Men jag måste säga att det du gör är sjukt starkt ! Att vara 15 år och ha ett barn och tillåmed orka med det är super duktigt !

Bea
Postat 2011-01-05 kl 22:40:22

"JB"

Inte så konstigt att du inte förstår vad hon tänker med, när du inte kan tänka normalt själv, och förresten bryr dom sig nog inte om vad andra tycker, isf skulle ju aldrig Mikaela fått Kelly? Idiot. :)

Jag röstade på dig på finest awards :)

Lycka till med Kevin och Kelly! Önskar er all lycka <3

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 22:41:25

Jag tycker du är jätteduktig som tar ett sådant stort ansvar med Kelly och allt, men du snälla gumman, tänk efter när det gäller förlovning. Du har säkert hört det hundra gånger tidigare, men du har HELA LIVET på dig att förlova dig. Varför har ni så bråttom? Varför inte vara tillsammans ett par år först innan ni förlovar er, inte minst med tanke på att ni har haft det lite jobbigt nu. Hur länge har ni varit tillsammans? Varför har ni så bråttom?

Jag vore jätteglad om jag fick svar på min fråga. :)



Angelica
Postat 2011-01-05 kl 22:43:11

Du är så stark Mikaela. Fortsätt så. Vad du än gör... gör inte abort! Det är som om du dödar en person och en syster till Kelly. Kelly är den sötaste bebis jag har sätt. Lovar..



Kram på dig. Kämpa på! :D

Angelica
Postat 2011-01-05 kl 22:43:43

Du är så stark Mikaela. Fortsätt så. Vad du än gör... gör inte abort! Det är som om du dödar en person och en syster till Kelly. Kelly är den sötaste bebis jag har sätt. Lovar..



Kram på dig. Kämpa på! :D

Nicole
Postat 2011-01-05 kl 22:53:45
Blogg: http://nickedoll.blogg.se/

Kan du inte berätta vad det lutar åt om du är gravid?

Abort eller behålla?

Peter
Postat 2011-01-05 kl 22:57:50

Kolla hellre på KONDOMER, blir bättre användning !

Ninni
Postat 2011-01-05 kl 23:02:18

JB: Man förlovar väl sig utav en anledning, inte utav en ålder? Det borde ju du veta om du själv gjorde de när du va "minderårig"

Elle
Postat 2011-01-05 kl 23:07:40
Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/lillaelle/

Hej!



Det jag skriver gör jag inte för att vara elak eller något. Tänkte säga det först!



Hur länge har du och Kevin varit tillsammans? 2 månader? det är väll något sånt? (menar inte det ni hade innan) Men jag tycker personligen ni bråkar för mycket för att förlova er nu. Ni borde vänta i alla fall tills ni varit tillsammans i alla fall ett år då vet ni att allt funkar för er. Med Kelly och allt annat runt omkring det. Ni har ju all tid i världen varför förlova er nu? Ni är fortfarande unga. Jag tror inte en förlovning för er närmare varandra än vad ni är nu. Ni bråkar ju som sagt mycket. Ni kanske skulle ta det lungt nu. Med tanke på att du kan vara gravid igen och det blir ju svårare med ett barn till. Graviditeten kan ju vara så påfrestande att ni inte klarar av att hålla ihopa och då har ni lagt pengar på ringar som ni inte kommer kunna använda mer. Ta det lungt istället och njut av varandra och varandras sällskap.



Men om ni nu tänker förlova er i alla fall så vill jag ge er ett tips. Alla mina vänner har förlovat sig och dom har alla köpt ringar med stenar, graveringar (på utsidan) och krimskrams på. Mina föräldrar köpte sånna med när dom förlovade sig för 33 år sen och jag kan säga att inget av det är kvar förutom graveringen med namn och datum på som är på insidan.



Så istället för att lägga flera tusen på en massa stenar och sånt. Köp släta ringar ffrån början för krimskramset kommer ändå försvinna med åren och en förlovningsring ska man alltid ha på sig och den ska man ha tills man dör.



Jag hoppas inte du tar illa vid dig av det jag sagt för det är inte menat så. Jag vill i grund och botten bara tala om för dig mina åsikter och ge dig tips så du inte gör några misstag (låter jätte dumt jag vet) Men jag har varit med om mycket.



Ta hand om dig och ge dig själv tid att bara vara du! Så kommer allt lösa sig!

Matilda
Postat 2011-01-05 kl 23:30:57

Snälla, kan du inte visa allt du köpte? :D

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 23:40:22

du kanske ska göra ett till barn lördag och söndag :D

Ebba
Postat 2011-01-05 kl 23:46:25

Den här tjejen är ju grym, finns inget annat ord, ta hand om dig och din lilla bebbe :) Kelly rose

Alva
Postat 2011-01-06 kl 10:39:13

Förlovning är något seriöst, ett tecken på att man ska gifta sig inom en snar framtid. Inget jäkla gulligt man gör bara för att man varit ihop i några få månader. Ni kommer kasta ringarna fler gånger än de gånger ni har dem på er.

Lisa<3
Postat 2011-01-06 kl 10:45:42
Blogg: http://lisaajax.blogg.se/

Kommer du och Kevin att gifta er??<3



Kram kram//Lisa

(Jag är JÄTTE taksam för svar)<3

LOVISA
Postat 2011-01-06 kl 18:38:56
Blogg: http://www.neltzis.devote.se

Jag har en fråga angående schemat. SKA NI GIFTA ER? :D

MATILDA
Postat 2011-01-07 kl 11:00:38
Blogg: http://matildaja.blogg.se/

Hej! såg att du skulle kolla på ringar med kevin, ska ni förlova er? tacksam för svar! kram

Sandra
Postat 2011-01-07 kl 21:55:50
Blogg: http://minitjej.blogg.se/

Ska ni förlova er:) i sådana fall! Så super Sött!

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 17:56:14

tänkte ba fråga hur man skickar in bilder man gjort :)?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar