personal stereo

Postat 2011-01-04 kl 21:37:19


Här kommer en till video som jag har gjort.
Blev ganska nöjd. För den visar mycket känslor. Och ni ser ju i början vad det handlar om.
Skit samma.
Och ja, jag sitter faktiskt i duschen.

Greta
Postat 2011-01-04 kl 21:41:21
Blogg: http://gfphoto.blogg.se/

söt :) glöm inte att det alltid finns vissa människor som faktiskt är äkta och bryr sig! kram

marie
Postat 2011-01-04 kl 21:44:34

vad vill du säga med denna video? vad är budskapet liksom?

mikaelahovander
Postat 2011-01-04 kl 21:46:29
Blogg: http://mmikaelahh.blogg.se/

du är fett duktig :)

Linnea
Postat 2011-01-04 kl 21:47:12

Riktiskt bra video :)

FELICIA
Postat 2011-01-04 kl 21:47:23

ÄR DU GRAVID IGEN????

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 21:49:35
Blogg: http://nellyalma.blogg.se/

Duktig du är!!

Rebecca
Postat 2011-01-04 kl 21:49:35
Blogg: http://bymebecca.blogg.se/

Asfin film:D

ellie
Postat 2011-01-04 kl 21:49:52
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Riktigt bra gjort. Synd att du inte mår bra.

jenni
Postat 2011-01-04 kl 21:54:23
Blogg: http://www.

hej micah!

jag har läst din blogg nu ett tag och vill bara säga att du är grymt stark för att bara var 15 år, du klarar av att ta hand om kelly och det är jättebra!

MEN... du måste tänka på dej själv lite nu, tänk på dej själv och på kelly du klarar inte av ett barn till, du är redan nu deprimerad och snackar med en terapeft mm. att göra en abort kan vara väldigt tufft, men det blir nog bäst så? eller att du föder och adopterar bort barnet när det är fött. jag vill inte berätta för dej vad du ska göra eller inte för det är ditt liv, men tänk igenom dina val noga!!! det finns ingen återvändo sen!!



kram och lycka till med allt!

TÄNK EFTER INNAN DU HANDLAR!

Elin
Postat 2011-01-04 kl 21:55:49
Blogg: http://elliiinns.blogg.se/

Så grym den var .. ;o

JennyLee
Postat 2011-01-04 kl 21:55:54
Blogg: http://backinstyle.blogg.se/

Vad duktig du är : )

Kan inte ens sätta in mig vilken svår sits du är just nu : (

Kramis

jenni
Postat 2011-01-04 kl 21:56:01
Blogg: http://www.

hej micah!

jag har läst din blogg nu ett tag och vill bara säga att du är grymt stark för att bara var 15 år, du klarar av att ta hand om kelly och det är jättebra!

MEN... du måste tänka på dej själv lite nu, tänk på dej själv och på kelly du klarar inte av ett barn till, du är redan nu deprimerad och snackar med en terapeft mm. att göra en abort kan vara väldigt tufft, men det blir nog bäst så? eller att du föder och adopterar bort barnet när det är fött. jag vill inte berätta för dej vad du ska göra eller inte för det är ditt liv, men tänk igenom dina val noga!!! det finns ingen återvändo sen!!



kram och lycka till med allt!

TÄNK EFTER INNAN DU HANDLAR!

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 21:56:05

Va duktig du är! Gillar dina filmer. Hemskt de där som hände dig. Förstår att du inte har de lätt, det är mycket som har hänt. Kram

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 21:57:22
Blogg: http://zetacheeta.blogg.se/

Vet att jag måste vara den mest random person som någonsin kommenterat din blogg men i din video var deten hanna Montana kudde/täcke jag såg? :D Du är bäst

marielle
Postat 2011-01-04 kl 22:02:44

JÄTTEbra video :)) blev alldeles tårögd när jag såg den <3

UPPMÄRKSAMHET.COM
Postat 2011-01-04 kl 22:06:29

asså du vill ju fö fan bara ha uppmärksamhet! 95% av dina läsare läser endast bloggen för du är helt jävla körd i huvudet haha du blev gravid när du var 14 vilket räknas som våldtäkt även om du va med på de! du behöll barnet vilket är jävligt taskigt mot barnet för en 14/15 som du är nu kan inte ta hand om ett barn! det är vårdlöst! och nu är du gravid igen vårdlöst! ingen tar dig på allvar! du är en stor fek fejk som bara vill ha uppmärksamhet!

Jompah
Postat 2011-01-04 kl 22:07:19
Blogg: http://jompaah.blogg.se/

Du är riktigt bra på att göra videos!

Tycker du är riktigt stark som klarar av att ta hand om ett barn, men två kan nog bli lite mycket va..? Det är ditt val, men ja..



Älskar din blogg !!

Ida
Postat 2011-01-04 kl 22:08:31

hej ! :)

ja tyckte att denna videon va riktigt bra! :)

ja tycker att du ska göra precis som du vill med ditt val med bebisen i magen.. du är otroligt stark!

kram

Emelie
Postat 2011-01-04 kl 22:09:49
Blogg: http://mila.devote.se

Jättefin video!:) Kram.

Nina
Postat 2011-01-04 kl 22:17:22
Blogg: http://skoskaf.blogg.se/

Tyckte att videon var riktigt fin!



Tycker att du är jättefin, jag förstår inte varför folk lämnar såna idiotiska kommentarer som de gör.



Du är stark och du klarar allt, även om jag anser att du inte ska behålla barnet (Som just nu bara är en liten slembit - dte är ABSOLUT inte fel med abort!) men jag vet att du klarar allting.



Många bamsekramar till dig och Kelly. Du ska veta att det är många som hejar på dig <3

Sara
Postat 2011-01-04 kl 22:18:44

Du får sluta lägga upp sånt här.. Det är inte bra du borde tänka dig för ser folk som inte ska se detta kan du bli av med kelly..

Jennifer
Postat 2011-01-04 kl 22:19:03

Asså kan alla bara sluta klaga?!

Shit..vrf läser ni bloggen om ni nu hatar hon som mkt elr vad nu det är??

Det som har hänt har hänt!

Micah: Du är en otroligt snygg & verkligen snäll tjej, ge inte upp & fortsätt vara lika stark som du har varit hitils!

Du...titta dig omkring, du är älskad..du har tak över huvet, du får äta dig mätt, du är lycklig lottad så förstör inte det med att bryr dig om alla wieros där ute..fast det gör du kanske inte ens;)

Okej det där lät fett töntigt..men whatever.

Lycka till!

Linnea
Postat 2011-01-04 kl 22:21:25
Blogg: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Filmen var jätte bra gjord. Hoppas du bättrar på dig och det reder ut sig. Kram. <3

Amanda
Postat 2011-01-04 kl 22:23:36

fin video! du klara ett barn till. <3

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 22:24:25

var du naken i en del av videon ?

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 22:30:26

emo?????

fanny
Postat 2011-01-04 kl 22:36:23

fin! sången är jätte bra till hela videon! älskar den när du sitter inne på toan o gråter,det rör värkligen ! vilken du än väljer så tror jag att det kommer att gå bra !lita på dig själv allt kommer lösa sig !

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 22:45:42

har du blivet våldtagen eller jag förstår inte riktigt.. ?

olivia - bruden du aldrig blir
Postat 2011-01-04 kl 22:58:05
Blogg: http://ooliviaaaaa.blogg.se/

"uppmärksahet.com" - du måste ju ha det jävligt svårt i livet eftersom att du måste trycka ner på andra för att må bättre själv, du tjänade INGENTING på den där kommentaren, idiot. jag tror att dom flesta som läser michas blogg läser den för att dom tycker att den är bra oh att hon är stark. varför skulle man läsa en blogg som man inte tycker är bra ??

åhh du är ju helt fuckad i huvet.

____________________________________-

lycka till med allt micha, du är en riktigt stark & modig tjej. det är inte många i din ålder som skulle klara av det du gör. försök att inte ta åt dig av dumma kommentarer, läs dom bra kommentarerna flera gånger om oh radera dom dåligt.

du är grym tjej. PUSS

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 22:58:10

mikaela jag vill bara ge ett råd o snälla lyssna tänk på vissa människor kan anmäla dina inlägg till soc tex videon. pga att de kanske är oroliga över dig som mamma. du lägger upp vad du vill jag vill bara ge dig ett tips o tänk på det jag skrev för kellys bästa tänk vad du lägger upp kram

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 23:04:36

Så bra filM!! den var fin och säger så mmkt!

clara
Postat 2011-01-04 kl 23:06:03

Det här klippet visar verkligen hur jävla bra IKEAS glödlampor är. Man kan stänga av/på av/på ut/in ut/in hur många gånger som helst. Den sloknar inte! Bäst i test. och juste, du som sa att du skulle köra med kondom och nu ska du helt plöstligt skaffa en till unge vid namn Nelly. Kelly, Nelly. Blir den tredje fricadelli?

Amanda
Postat 2011-01-04 kl 23:11:11
Blogg: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Väldigt fin video~ Älskade låten!

Amanda
Postat 2011-01-04 kl 23:13:08
Blogg: http://amnnda.blogg.se/

Glöm aldrig bort att det inte är försent att söka hjälp. Du tänker på Kelly, som du skrivit tidigare. För att hon ska må bra behöver du också må bra. :) Våga söka hjälp. Ps. Du verkar ta hårt på andras åsikter, mitt tips till dig är att sluta skriva ut för privata saker - Det blir ännu värre/jobbigare för dig. Lyssna på ditt hjärta och prata noga med Kevin hur ni ska göra. Om ni känner er redo för ett barn till, behåll det och bry dig inte om vad andra säger och tycker. Det kommer alltid finnas missnöjda människor oavsett beslut. Kram!

Siri!
Postat 2011-01-04 kl 23:27:00

* Micah! vill bara säga att du är jättestark! Och om du nu är gravid igen så ska du & kevin bestämma själva! inte någon bloggläsare som skriver taskiga sakeer till dig!

Egentligen är jag emot abort, men bebisen är i sånna fall jättepytteliten, du är bara 15 år och har redan ett barn, så jag tycker att det är ok med abort om ni tycker att det är bäst.

Du är jättestark och ska inte bry dig om människor som inte vill ditt bästa!

__________________________________________________



Lycka till med Kelly, Kevin och Bebisen i magen!

elin
Postat 2011-01-04 kl 23:28:26

filmen var bra, men synd att mer än halva var när du satt i sängen. gillade dushen och det när man fick se dig lycklig.

melinda
Postat 2011-01-04 kl 23:36:58
Blogg: http://melindaelize.blogg.se/

Bra video.... Vad använder du för kamera? Kram

elin
Postat 2011-01-04 kl 23:37:08

riktigt bra video!

Bianca
Postat 2011-01-04 kl 23:37:53

Läs detta!



Titta på Kelly och tänk:

tänk om inte hon hade legat i min famn,

tänk va mycket du hade missat då!



Om du gör abort gör du nästan ett mord,

och du förlorar en Kelly, en underbar

liten söt bebis, som älskar dig och

kommer att ta hand om dig när den växer upp.

Du förlorar ett liv och Kellys bror/syster

är det inte hemskt ?

Du kommer att klara det, och du kommer att

få hjälp, innan du väljer (om du väljer abort)

tänk på saken 10000000 gånger om, är det värt

att förlora ett liv, är det värt att missa

en uppväxt, är det värt att när Kelly blir äldre

att hon ska undra och känna sig ledsen(kanske sviken) hon kanske tänker: tänk om det var jag som du gjorde abort på.. Så lyssna.. tänk igenom det!

Du kommer att klara det, och vi läsare kommer att stötta dig!! <3

onlyerik
Postat 2011-01-04 kl 23:42:35
Blogg: http://onlyerik.com

vad menar du med ofredande på : under 18 år ?

Anonym
Postat 2011-01-04 kl 23:53:03

Varför satt du i duschen? (det finns vissa folk som kan kopiera videoklippet och göra om det)..

Och vad menades med pappret som visades först?



Jag vet att du är en tuff tjej & mamma & dotter, jag tror på dig, att du klarar det! Även om du är så ung, vilket beslut du än fattar så klarar du det! Jag tror verkligen det! Men ja, det är jobbigt vilket som, men JAG tror du klarar det! Och tror du på dig själv, så klarar du det. Men även om du tar abort, så är det inte "mord". Vem som helst kan göra det.. Även om du är emot det, så är du ung! Men det spelar ingen roll åldern egentligen! Men jag vet att du klarar det!

Kan inte detta bli dagens fråga:

Om du vann 3 miljoner, vad skulle du göra för dom då? Spara lite av det till Kelly, resa utomlands, förlova dig, ge endel av det till din mamma...?! Eller vad?!

KRAM

Emelie
Postat 2011-01-04 kl 23:57:14
Blogg: http://emmiq.blogg.se/

jag måste hålla med vissa i kommentarerna här. om du fortsätter att må så jävla dåligt som du gör nu tycker jag först och främst inte att du ska behålla barnet eftersom att du är gravid IGEN .. och för det andra så kan du med all sannolikhet bli av med din nuvarande bebis Kelly. En i din ålder dom du är i nu är inte mogen för att hantera barn och det ser man tydligt på dig eftersom att du har känslorubbningar dag in och dag ut. dock dömmer jag dig inte eftersom att det skulle väl vilken som hels få om man fick barn vid 14/15 års ålder.

Och vad säger din mamma om detta ? Hon läser väl din blogg..



TÄNK PÅ VAD DU LÄGGER UT PÅ INTERNET. NAKNA VIDEOS PÅ DIG SJÄLV ?! sajk..

Lydia
Postat 2011-01-05 kl 00:03:43
Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/

Åh, vilken vacker och sårbar liten kortfilm. Gilla!

Barbienadja
Postat 2011-01-05 kl 00:03:57
Blogg: http://nadjas.se

Bra video! Du är dukitg på sånt!

Sara
Postat 2011-01-05 kl 00:28:29

stackars diig! jag önskar med hela mitt hjärta att jag på något sätt kunde hjälpa diig :(. jag mår inte bra av att se dig så ledsen. folk har snackat skit om mig och det förstörde mig hlt jag vågade inte göra ngnting motsaken! men jag är glad av att du vågar.

emelie
Postat 2011-01-05 kl 00:59:46

Jag blir så ledsen när jag går in på din blogg och ser alla elaka kommentarer. Alla som skriver att du inte kommer klara ett barn till, för det tror jag verkligen du kommer göra för du verkar genom vad jag ser jätte duktigt med Kelly. Tycker du är jätte modig,stark? jag vet inte riktigt vad, men jag tycker du är det för att du vågar lägga ut ditt liv på din blogg, och du gömmer inte mycket, eller man vet ju inte vad som egentligen håller på. Men tänk också nu på vad du framför allt ORKAR ett barn till precis nu, inte tänka att abort är mord som någon skrev eller något annat, utan hur det känns för dig.

Sen ska jag säga att jag älskar såna här kortfilmer, och du är jätte duktigt på det.



Här sitter jag och är 15 år helt oerfaren om barn, men jag hoppas du väljer enligt dig själv och INGA andra, varken elaka kommentarer på bloggen eller i verkliga livet, för det här är ditt beslut som ingen annan ska bestämma över.

Massa kramar till dig<3

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 01:37:15
Blogg: http://horzeryttarna.devote.se

Hej!

Jag vet att det är feegt att gå ut anonymt men jag pallar verkligen inte att folk ska trycke ner mig själv bara för att de tycker om dig. Jag kan hålle med om att det är svårt för dig nu men jag menar stackars barn. Du skämmer ut henne! Tänkt när hon blir äldre så ligger det ute en video där hennes amma ex sitter nacken bara för att hon vill visa sina kännslor. Men hallå det är ju hej jag vill ha uppmärksamhet jag menar jag har snacka t med andra och vissa tycker att det är sjuk dåligt av dig att lägga ut sånt. Jag menar tänk på Kelly! Och ifall du nu då inte gillar att folk skriver liknande kommentarer till dig så godkänndem inte då!!! Du gör det endast för att få uppmärksamhet vilket är ett rop på hjälp! Men jag hoppas ändå att det går bra för dig! Lämnar även ut min blogg ifall du skulle vilja klaga på mig^^

Janna
Postat 2011-01-05 kl 03:13:46
Blogg: http://darkeyeangel.blogg.se/

Du är riktigt duktig, jag har själv hållt på med film, det var när jag gick i skolan. Gjorde en om svek sen har jag gjort om mobbning,don´t drink and drive,stress och sen även om borderline.. Men skickar en länk från en av dom filmerna jag har gjort, och det är den om mobbning. Försök att inte ta någon skit av dom som är anonyma, om det är någon som är elak mot dig och skickar med länk till sin blogg.. ANMÄL!

Sofia♥
Postat 2011-01-05 kl 03:18:22
Blogg: http://endelavmiig.blogg.se/

Skit i dom där anonyma kommentarerna, det är sjukt fegt att kommentera sånt anonymt.



jag tyckte din video var jättebra! & ja förstår att det är svårt nu när du kanske är gravid igen. men jag säger som Emelie, låt ingen annan bestämma över dej, ja tycker att du å kevin ska komma överrens om de.

Kram!

jennifer
Postat 2011-01-05 kl 03:26:17
Blogg: http://jennifergiidlund.blogg.se/

hon har inte tvingat er att tittapå filmen? hon kanske mår bättre av att visa sina känslor och ni ni borde ABSOLUT visa RESPEKT, de verka som ni glömt vad RESPEKT är, ni är äcklig och respekt lös mot mikaela, de är hennes val låt hon bara va för de är ingen som tvinga er att kolla den här bloggen varje dag ellehur? och n'r ni skrive dumma saker, de är för ni är så avensjuk men hon tar illa upp för ni visar er avensjuka på fel sätt på ett dåligt sätt! Jag tycker filmen va jätte fin och ja tycker de är synd om mekaela som måste stå ut me idioter som trycker ner hon? de är hennes liv hennes val ingen va oss som läser hennes blogg kan veta hur hon känner!!!!!

så låt hon va

ni behöver inte komentera om att hon ska göra abort, hur hon ska sköta kelly at hon är en dålig mamma osv, för de är hon intw, ja lova om ni skulle va i mikaelas situation så skuille ni vara MYCKEDÅLIGARE , mikaela är så bra och stark!!! och ingen av er ska påvärka hons liv och beslut så låt hon vaaaaaaa,

Pjohannas
Postat 2011-01-05 kl 03:50:58
Blogg: http://pjohanna.blogg.se/

Åh, får fan ångest. Önska att jag kunde hjälpa dig på ngt sätt :/

M i z c a
Postat 2011-01-05 kl 09:33:59
Blogg: http://www.mizca.se

Jag tycker du gör fina filmer, känslosamma som du vill få ut. Det är inte fel att må dåligt och sätta ord/bild på sina känslor, tvärtom, väldigt bra.

Men om du går ut för mycket i din blogg om att du mår dåligt finns tyvärr risken dom som är idioter och anmäler dig anonymt till soc.



Vore dumt att riskera det. Visst, det är din blogg och du skriver vad du vill, jag läser gärna det du skriver och stöttar dig när du mår dåligt men jag tänker på framtiden, om nu soc tar din lilla Kelly.



Det finns ju som du vet idioter som skulle kunna göra så.



Stor styrkekram till dig.

sofie
Postat 2011-01-05 kl 10:03:02

Vad heter låten? Bra video!

Sandra
Postat 2011-01-05 kl 11:06:47
Blogg: http://minitjej.blogg.se/

Synd om dig:(

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 11:11:09

Hej tänkte bara säga att jag stöttar dig till 100% vad du än beslutar dig om. :) jag har själv nyss vart med om samma sak när det gäller att behålla eller inte. Behöver du någon att prata med så finns jag här, och jag är ingen sådan som talar om för andra vad du säger. Många av mina kompisar kommer jämt till mig när de behöver någon att prata med och även dom vet att de kan lita på mig. Skulle aldrig prata med någon annan om vad som sägs till mig. Så tveka inte att höra av dig :) kramis

stina
Postat 2011-01-05 kl 11:46:44

Den är fin men fatar inte varför du sitter i en duschen?

Emma
Postat 2011-01-05 kl 13:46:58

Ussh, om det nu är så att du är gravid igen..du är 15 år, har redan en liten bebis, jag vill inte påverka dig på något sett men det bästa skulle nog vara att göra abort...men vad du än gör kommer du ha med dig valet i resten av ditt liv, så..klarar du av en till bebis? ekonomiskt? tidsmässigt? jag du fattar.

Haha vet inte vad jag vill säga med den här komentaren, jag får fan ångest själv, kan inte tänka mig hur det är för dig!

e
Postat 2011-01-05 kl 13:52:33

Hej tycker du om Hannah Montana för det ser ut som du har det på sängkläderna!!<3 det gör iallafall jag!!<3



puss och kram till er

Kevin , alexandra , sara , karoline , martin osv
Postat 2011-01-05 kl 15:23:25

synes du skal vente litt jeg med et barn til!

Tenk på KELLY og deg selv , du er jo allerede sliten , du har et helt liv foran deg!

-Hilsen 6 norske gutter og 7 norske jenter (:

vet det er tøft men det er nok best , men du får bestemme selv .

Du Är Stark!
Postat 2011-01-05 kl 15:54:18

Första gången jag läste din blogg... Det slog mig verkligen att vad som helst kan hända vem som helst! Från det som jag läst från din blogg så har du inte haft det lätt. Och du verkar växa upp så fort och jag tycker det är så synd! Fast du är så jävla stark. Så grymt stark!

Jag kan verkligen inte förstå känslan att helt plötsligt vara gravid, och ta ett beslut om abort eller inte. Så fort jag tänker på det så får jag panik!

Jag dock blivit sexuellt utnyttjad/ofredad. Så den känslan förstår jag. Jag var 11 år, och mannen som gjorde det mot mig var som en far till mig. Det var min farbror. Kommer aldrig glömma den dagen och det tog mig 4 år innan jag berättade för mina föräldrar. Visst, på ett sätt blir man starkare av såna "erfarenheter" men jag är även skitsvar. Jag skulle aldrig klara av en graviditet. Alla blickar och ord om att jag skulle vara oansvarlig.

Det har inte med det att göra. Du är inte oansvarlig, du är jävligt stark! Som går igenom det här, och dessutom delar med dig till oss.



Vill bara säga, att jag är 1 av dina läsare som faktist bryr mig.

Du är en tuff brud,fortsätt kämpa som du gör!

maria
Postat 2011-01-05 kl 16:59:06

vad heter låten i filmen? och artisten?

börja tänka med huvudet!
Postat 2011-01-05 kl 17:30:38

är du emo? inte för att va taskig el så men asso okej du gjorde ett misstag första gången, du beslöt dig för att behålla barnet men att du nu är gravid igen tyder ba på att du knappt bryr dig om dig själv eller kankse kelly, även att du är omogen som gör samma misstag igen, du är fan 15 år chilla med livet ska du begrava dig själv med barn när du e 15 då är det verkligen någonting som saknas i ditt huvud..

Ninni
Postat 2011-01-05 kl 18:05:44
Blogg: http://danceelin.blogg.se/

sjukt bra film!

vad heter låten?

Emma
Postat 2011-01-05 kl 18:12:40

Vet att du har det jobbigt!:(

Men du får sluta lägga upp sånt här.. Det är inte bra du borde tänka dig för, för ser folk som inte ska se detta kan du bli av med kelly..

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 19:18:56

OMFG EN FUCKING TUTTE"!11O!!12312

kajsa
Postat 2011-01-05 kl 19:46:04

Är du helt säker på att du är gravid nu?:) kram

Lena
Postat 2011-01-05 kl 19:59:31

Du är så duktig. Dina småfilmer har sån känsla och är så konstnärliga!

Du MÅSTE tillåta dig själv att utvecklas, så fort du får tillfälle och kanske barnet/barnen är på dagis. Börja på en filmskola/mediaskola. Min dotter jobbar i tv-studio efter att ha gått i sthlms filmskola, som är jättebra. Finns ju många olika filmskolor, men utvecklas åt det håller måste du ju bara, du har ju talangen och känslan!!



Lycka till

kram

Jeanette
Postat 2011-01-05 kl 22:27:40
Blogg: http://allwaysplettan.blogg.se/

Du är jätteduktig! Jag beundrar dig. Din film var jättejätttebra och ag började nästan gråta.

Lycka till med allt!

Lisa
Postat 2011-01-05 kl 23:13:17

Duktig du är.

Du har verkligen fångat rätt känsla ibörjan, det är precis så man känner sig.

Anonym
Postat 2011-01-06 kl 00:23:04
Blogg: http://oliviamk.blogg.se/

OJJJ vad kreaiv du är ! :D

Evelina
Postat 2011-01-06 kl 00:42:54
Blogg: http://eevelinajohansson.blogg.se/

Blev faktiskt riktigt rörd.. Jättefin video, verkligen!!!!

Önskar dig även all lycka med Kelly och Kevin!

Anonym
Postat 2011-01-06 kl 01:17:04

Men använd preventivmedel för fan!

Och väldigt moget att sitta i duschen naken! Attention whore!

T-H
Postat 2011-01-06 kl 12:58:21

är det någon som tänkt på vad hon gått genom? om detta är hennes sätt att få ut sina känslor så låt henne göra det då. jag kan själv tycka attt hon skriver för mycket men då kan jag ju sluta läsa och inte skriva elaka kommentarer som kommer få henne att må ännu sämre. ge er. ärligt.

josefin
Postat 2011-01-06 kl 14:57:30

hejj måste säga att du är sjukt bra på sånna här videos dom träffar rakt in i hjärtat



du är sjukt stark och gud älskar dej glömm inte!!

Anna
Postat 2011-01-06 kl 15:58:04
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Vilken fin film, vad duktig du är!

Laura Klink
Postat 2011-01-06 kl 16:38:16
Blogg: http://verdechicca.blogg.se/

vaddå ofredande? jag fattar inte den? vad har hänt?

JK
Postat 2011-01-06 kl 19:32:56

Man märker så tydligt att du fortfarande är ett omoget litet barn.. Hannah Montana covers och Hello Kitty. Sedan att sitta naken i duschen är något av det mest patetiska jag sett! Försöker du göra som Paow och Hugo gjorde då de var i Grekland i ett badkar?



Förstår varför din mamma säger att du är destruktiv.

Bete dig som en mamma istället för att betee dig som en barnrumpa!

Sara
Postat 2011-01-06 kl 23:59:52

Du är grym på alla sätt och vis. Jag skulle aldrig klara det du klarar! Avgudar dig.

Sandra
Postat 2011-01-07 kl 10:07:35

hejhej, vill bara säga att innan du gör en video bör du ha en bra story som du vill berätta, och ett budskap. Sen kan du öva på att skådespela också så att filmerna blir ännu bättre!

rebecca
Postat 2011-01-10 kl 08:38:22
Blogg: http://lallabecca.blogg.se/

den var fin, verkligen bra :)

Anonym
Postat 2011-01-15 kl 09:57:27

oh va fin :) Gillar din när du skriver länge sen är det ett hjärta och det står kevin :) Dock så skulle jag nog aldrig visa mig "naken" (nä man såg inte så mycket)

Mirre :)
Postat 2011-01-16 kl 23:54:11

Jag förstår inte varför det är så himla många som säger: Micah, du är för ung för att kunna ta hand om ett barn. Men HAAAAAAAAAALLLÅÅÅÅ än idag är det så att kvinnor får barn i hennes ålder och till och med yngre. I många länder är det fortfarande så att kvinnorna blir bortgifta osv osv. Och många av dom får barn redan vid 13 års åldern om inte yngre. Om de klarar av det så kan Micah klara av det. Det finns till och med vuxna 30 åringar som INTE klarar det lika bra som hon så det har INGET med ålder att göra!!!



Och såklart hon blir ledsen och upprörd efter det som har hänt! Så sluta kalla henne för emo! Sätt er i hennes sits!! Herre gud jag skulle inte ens vågat gå ut men hon är stark! Otroligt stark som klarar av allt detta samtidigt!



Kämpa på Micah, jag står på din sida, hur snett det än går :) <3

bästast bruden asså som älskar kelly rose
Postat 2011-01-18 kl 21:28:20

asså kelly är så himmla söööööööt!?<3kram



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar