Kelly försöker att prata

Postat 2011-01-17 kl 16:26:02


Undra vad Kelly försöker säga? :)

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 16:35:01
Blogg: http://fanniehh.blogg.se/

Söt flicka :D <3

Beatrice
Postat 2011-01-17 kl 16:36:29
Blogg: http://beatriiiceselggranath.blogg.se/

Hejsan..

Det är såhär, jag ska göra nationellt prov i svenska, ett muntligt framförande om att elaka och hatiska kommentarer på bloggar har ökat, speciellt bland unga tjejer och då undrar jag om det är okej för dig att jag nämner dig och visar en bild på kanske dig och kelly?

Du kan få välja en bild själv som jag ska visa..

KRAM Beatrice! <3

Maja
Postat 2011-01-17 kl 16:39:06

Asså gud vad din kille är bra på att kyssas

Jessica
Postat 2011-01-17 kl 16:41:25

Kelly är jättesöt! :)

Men varför måste DU prata som en jävla bebis?

Emmy
Postat 2011-01-17 kl 16:42:20
Blogg: http://missiismee.blogg.se/

Gud vad fin hon är! Mikaela, du är verkligen världens bästa mor! Mejla gärna med mig! Har skickat till dig, om du skriver tillbaks till mig så kan vi jättegärna mejla? Hälsa Kelly och Kevin! <3

Ditt fan <33
Postat 2011-01-17 kl 16:46:00

Egenskaper som tillhör dig <3 :



Vacker

Söt

Rolig

Snäll

Gullig

Bra mamma

Bra flickvän

Och särkert en bra dotter

Stark

Modig

Öppen

Duktig

Fin

Bra människa



Mikaela! Du är helt klart bara bäst!

Glöm aldrig det!!!!

Leila
Postat 2011-01-17 kl 16:47:04

Söt Kelly e!

Cornelia
Postat 2011-01-17 kl 16:48:04
Blogg: http://corneliijja.blogg.se/

Hej såg att jag och Kelly fyller år pÅ samma dag :) lite kul / Cornelia

Sanna
Postat 2011-01-17 kl 16:49:09

Jag skull verkligen vilja veta hur krämen för bristningar funkat, kan du snälla skriva ett inlägg om det :D pusshej

Naruto
Postat 2011-01-17 kl 16:51:10

Din jävla hora... Din smutsiga slyna... Kan du inte bara dö, va? Varför gjorde du det? Varför gav du Djävulen ett barn? Varför blev du så usel? Och hur har du mage att kalla det bra? HUH?!!!!!!! Du är så jävla äcklig, Mikaela... Du är så fuckin' låg... Hur vågar du över huvud taget visa dig ute? Och visa den här ÄCKLIGA HORUNGEN?!! Du får mig snart att spy... Och det känns umderligt att spy åt ditt fagra ansikte... Men bakom slöjan finns en demon... En djävulens brud med hans barn i famnen... Ingen tycker om dig... Varför skulle någon tycka om dig? Om du dog skulle vi fira... Om du, din horunge och pojkvän dog skulle det bli jätte-fest...

lovisa
Postat 2011-01-17 kl 16:53:56
Blogg: http://[email protected]

http://www.videofy.me/lovis-a/156217

Ville bara säga!
Postat 2011-01-17 kl 16:55:54

Hej micha!

Tyckte detta va lite kul! (Hände nyss)



Jag satt och läste din blogg.

Och så kom brosan in. Han såg din header och typ sa



Brosan - Vad gör du?

Jag - Läser världens bästa blogg och bläddrade upp till din header.



Brosan - aha



Jag - Aa (Förklade vem Kevin och Kelly va och du såklart)



Brosan - Okej men vad har Hannah Montana/miley Cyrus med detta att göra?



Jag - Va? Vadå Hannah montana??!!



Brosan - Ja men det är Hannah Montana på bilden!

Och bara för att det är 2 bilder på Hannah montana och en bild på en bebis så betyder det ju inte att Miley/Hannah har ett barn!



Jag - Va? Men det där är ju inte Hannah montana!

Det där är en tjej som bor i Solentuna!



Brosan - Aha men hon var ju jätte lik Hannah Montana!

Och så gick han iväg!



;) Haha

Annika
Postat 2011-01-17 kl 16:58:05
Blogg: http://blogofphoto.blogg.se/

Söt :)

FotografOliviaOlsson
Postat 2011-01-17 kl 16:58:43
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Vad sött!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!
Postat 2011-01-17 kl 17:00:26

Såg just en jätte elak kommentar!



Jag fattar inte! Jävla idiot som skriver så!

Och till den som skrev så : Om ditt liv går ut på att såra folk så tror jag att du har lyckas bra!!!!!



Jag gillar dig och Kelly! Jag älskar er!!



Sluta inte blogga om personliga saker! Det är bra att få ut! Både för dig och Kelly!



Puss och kram

jossan
Postat 2011-01-17 kl 17:01:48
Blogg: http://josssanduvet.blogg.se/

vad gulligt! o vad stor hon har blivit! :D

hoppas allt är bra med er <3 :)

Matilda
Postat 2011-01-17 kl 17:04:04
Blogg: http://matildaturtola.blogg.se/

Naw, hon är sååååå söt! :)

Trees
Postat 2011-01-17 kl 17:10:21
Blogg: http://mangofisk.se

Du har så söt röst mikaela :)

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 17:17:05

Ärligt talat har du något problem med strängbanden eller något liknande för du låter alltid som ett litet barn när du pratar. Ps du ser inte ut som Miley Cyrus ;)

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 17:17:17

Asså vad i helvete.

Förlåt, mikaela, det är inte du som får mig att bli såhär, utan kommentaren från "Naturo" som inte verkar vara tillräckligt modig att skriva namn när ho/an uttrycker sina åsikter.



Till Naturo: Vad FAN tror du att du håller på med? Du har uppenbarligen inget liv, om det du gör på dagarna är att kalla folk massa hemska namn, och hoppas på att de dör! Vad tänker du tillföra för nytta med detta, va? Hur ska världen någonsin kunna bli en bättre plats, om sådana IDIOTER som du finns? Mikaela är stark, så jävla stark som du inte ens kan drömma om att bli om du inte ens skriver ditt eget namn, och om hon skaffar barn är helt upp till henne! Hon ska fan inte behöva gå runt och kolla om det är okej med andra innan hon gör val i livet?

Oj, hejhopp-utbrott, men jag TÅL inte detta.

Jag hoppas att du, mikaela, verkligen, verkligen inte tar sån här skit, för det är du inte värd! Du är säkert (vad vet jag jag känner dig inte, men jag antar) en underbart bra mamma till Kelly, och du ska inte ens tveka på att det är tvärtom. Stå på dig mot idioterna i världen.

Cassandra
Postat 2011-01-17 kl 17:22:24
Blogg: http://maggotcrab.blogg.se/

Jag har läst din blogg ett tag nu..

Du och Kelly är supergulliga, önskar att jag kunde känna er på riktigt, du verkar vara en fantastisk person!

Förstår inte varför folk klankar ner på dig, du är ungdom, du är mamma, du är flickvän och det är väl klart att du ska leva som alla dem sakerna eller?



Kram Cassandra

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 17:23:08

Ni kan alla knulla er själva!

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 17:28:33

Hon försöker nog säga att hon saknar sin mamma som alltid sticker iväg på läsarträffar och kryssningar för att supa sig full.

Carro
Postat 2011-01-17 kl 17:31:04
Blogg: http://liikadana.blogg.se/

SVAR TILL:

Din jävla hora... Din smutsiga slyna... Kan du inte bara dö, va? Varför gjorde du det? Varför gav du Djävulen ett barn? Varför blev du så usel? Och hur har du mage att kalla det bra? HUH?!!!!!!! Du är så jävla äcklig, Mikaela... Du är så fuckin' låg... Hur vågar du över huvud taget visa dig ute? Och visa den här ÄCKLIGA HORUNGEN?!! Du får mig snart att spy... Och det känns umderligt att spy åt ditt fagra ansikte... Men bakom slöjan finns en demon... En djävulens brud med hans barn i famnen... Ingen tycker om dig... Varför skulle någon tycka om dig? Om du dog skulle vi fira... Om du, din horunge och pojkvän dog skulle det bli jätte-fest...



Om du tycker hon är så ful & äcklig varför slösar du tid med att sitta och kommentera hennes blogg. Du skrev ju att du spyr snart? Varför kommenterar du då? Du är så jävla feg att du inte skriver ditt namn. Du vet att man kan kolla upp ditt IP nummer så man kan se vart du bor och allt. Du vet att man kan polisanmäla sånt här? ;) Skaffa ett liv din lilla anonyma patetiska människa.



lunalovegood<3
Postat 2011-01-17 kl 17:42:53

Hej!

Alltså jag håller med vissa om att alla taskiga kommentarer är så himla onödiga!

Mikaela, Kelly är så sjukt sööt! Är helt galen i bebisar för övrigt, men hon är så jätte jätte söt!

Jag önskar dig alla lycka in da life,

hälsa kelly att hon är så sjukt söt,

Bajbaj :D

Håller med
Postat 2011-01-17 kl 17:45:51

Jag håller helt med dom här två. Varför kan Mikaela inte bara dra åt helvete? Hon är bitchig, hon är äcklig, HON ÄR KASS!!!

Absolut
Postat 2011-01-17 kl 17:46:41

Mikaela, ta livet av dig!

Nanna
Postat 2011-01-17 kl 18:00:15
Blogg: http://ninanna.blogg.se/

Jessica: De flesta brukar använda en "småbarnsröst" när de pratar med små barn! :)



Vad säger då Kelly?

- Mamma, vad är det för konstig leksak du har framför dig?

- Jaa, jag pratar ju! Det hör du väl! Men du och pappa är ju knasiga som inte förstår vad jag säger! JAG vet ju precis vad jag säger!

- Ja, jag är mätt och glad!

- Men vad ÄR det för konstig leksak du har? Och vad är det därborta (tittar åt vänster)?



Hon är så himla söt, lilla Kelly-bus!! <3



Kraaam!

linda
Postat 2011-01-17 kl 18:07:10

naww vet du vad mikaela hon pratar med dig. då vill de man pratar tillbaka även om du ej vet vad du ska säga pga hon e så liten så prata om allt väder o vind, hon jollrar o ger svar toner o pratar genom händerna vilket e ett bra tecken på att din dotter utvecklas bra. köp en mjuk skralla till henne. lovar hon kommer gilla den. O NU SOM SKRIVER ELAKA KOMENTARER SÖK HJÄLP NI MÅR EJ BRA.

Lovisa
Postat 2011-01-17 kl 18:07:20
Blogg: http://lolovovisosa.bloggplatsen.se

Gud vad söt hon är! =)

Frida
Postat 2011-01-17 kl 18:19:10
Blogg: http://kindereggsurprise.blogg.se/

Bebisar är så himla söta!

Full of rage
Postat 2011-01-17 kl 18:28:54

DÖD ÅT MIKAELA!!!!!!!!!!! SIEG HEIL TILL HELA HENNES FAMILJ!!!!!!!!!!!!!! HON ÄR SÅÅÅÅÅÅ LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en som står upp för Micah
Postat 2011-01-17 kl 18:52:14

Lägg av era j*vla löss, lämna Micah i fred. Hon är inte värre än ni för att hon fått barn! Ni är ju f*n störda som ska hålla på och kommentera sånt där.. Ni som har något emot henne kan väl ta och sticka!



Sköt om dig, Mikaela <3

Strunta i dem som ska kommentera sjukt elaka kommentarer. :) Lycka till!

nellie
Postat 2011-01-17 kl 18:55:05

sikka omogna kommentarer där uppe... jag blir arg av att se dem! Dom klagar på att du har fått barn när du var femton, alltså vilken människa kom egentligen på att man inte ''fick'' få barn när man var 15-17 ? jag menar, man ÄR INGEN SÄMRE MAMMA för det! Jag tycker alla omogna kommenterare ska ta åt sig detta, att det inte är något fel på unga mammor, det finns faktiskt unga mammor som är bättre än mammor som är 20-30 år gamla. Alla mammor som är vuxna sköter inte sina barn ordentliget, men du gör det, och det är jätte kul att läsa din blogg!

Jag älskar din blogg!!<3

ML
Postat 2011-01-17 kl 18:58:52
Blogg: http://mlindhes.blogg.se/

OOOOh jag bara dör!

Mår dåligt av att se hur folk kommenterar, dom har verkligen inte något liv, och absolut ingen framtid.

Jag stöttar dig iallafall, och är ingen sån som håller på o såsar framför datan o skriver kaxiga kommentarer!

FINNS! <3

Matilda
Postat 2011-01-17 kl 19:14:50
Blogg: http://ewamatilda.blogg.se/

Då säger jag dööööd till alla som ens har mage att skriva att de skulle fira om Mikaela eller Kevin dog. Hur j*vla dumma i huvudet är ni egentligen? Syftar på "Naturo" och "Full of rage" om det är några som ska dö så är det ni. fy fan för sånna människor vad är erat fucking problem?



Söt Kelly är btw! :)

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 19:16:03
Blogg: http://nagotsafint.blogg.se/

Heej Mikaela! Jag har läst din blogg rättså länge nu ;) och kommit på att din söta Kelly är sjukt lik Kevin! Hehe.... :D Vilken "blogg" start andvänder du? Jag menar du har inte något efter ditt "namn" ?

Sara:)
Postat 2011-01-17 kl 19:17:44

Haha vad gullig hon är! :D

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 19:19:18

ASSÅ GÅ DÖ SJÄLVA NI 2 SOM SKRIVER SÅNT ELAKT OCH OMOGET TILL MIKAELA! HUR FAN KAN NI SÄGA HORAUNGE OCH MASSA SAKER TILL HENNE OCH NI BETER ER SOM SMÅ 1 ÅRINGAR TILL OCH MED KELLY SOM NT ENS ´KAN PRATA ÄR NT SÅ STÖRDA SOM ER! MIKELA KAN IAF TA HAN OM ETT BARN! SÅ DRA ÅT HELVETER OM NI SKA VA SÅ STÖRDA OCH ELAKA MOT ANDRA! lös nt hennes blogg da! mikaela ta inte åt dig av dom , de ä bara avunsjuka på dig som är så himmla underbar! ALL LYCKA TILL ER!

Johanna
Postat 2011-01-17 kl 19:21:52
Blogg: http://livetomjohanna.devote.se

Hon är så sjukt söt! :)

haha
Postat 2011-01-17 kl 19:29:28

Låter som att en person sitter och skriver elaka kommentarer för kul.. Haha, hoppas du bränns på bål ditt äckel som skriver såna saker. SMUTS!

Mikaela, du är så söt och Kelly också! =)<3

äckelunge som sitter och kommenterar så.. -.-

Pelda
Postat 2011-01-17 kl 19:35:39

Sara
Postat 2011-01-17 kl 19:36:29

Jag måste bara svara "Naruto"!



Och du ska snacka om att vara låg!? Haha lol. Undrar vem som är låg här?



Hur kan du kalla henne hora och usel? Hon är jättestark. I början när jag läste bloggen var jag lite skeptisk. Jag tyckte att det var väldigt tidigt att skaffa barn. Men sen efter ett tag så ändrade jag min åsikt. Jag insåg att hon var verkligen mogen för att skaffa barn. Och att hon verkligen kunde ta hand om Kelly. Och dra inte in Kelly i detta. -.-



Onödigt att kommentera så elaka kommentarer. -.-



Och hur kan du säga "Om du dog skulle vi fira... Om du, din horunge och pojkvän dog skulle det bli jätte-fest..."???? Jag hoppas att du skämtar. För man hoppas inte att någon dör om den inte gjort något fruktansvärt. Och det har inte Micah gjort. Hon har fött ett barn. Det har ju din mamma med gjort(antar jag).



Mikaela är jättestark och mogen!

monika
Postat 2011-01-17 kl 19:37:12

varför skriver ni så elaka komentarer till mikaela?



ni kallar henne ''låg'' tycker faktiskt att det är ni som är låga som håller på sådär.Tänker ni inte på att ni sårar henne?



svara bara på en fråga: vad är era problem?

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 19:41:57

wtf är detta för jävla kommentarer? Seriöst, blir riktigt upprörd! Mikaela, ta inte åt dig. <3

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 19:50:14

SÖÖT :D

Insändaren till Naruto-kommentaren
Postat 2011-01-17 kl 20:14:18

1.Nej, mitt liv går inte ut på att såra folk, men det är så jävla kul! Ni borde pröva.

2.Du kan inte undgå sanningen, Mikaela ÄR en hora, hennes horunge är ett misstag och hon borde dödas snarast möjligt

3.ALLA elaka kommentarer här är skrivna av MIG, användarnamnen är påhittade

4.Jag heter Zam, för dom som vill veta

sikk boiz
Postat 2011-01-17 kl 20:20:12

patetiskt......... </3

:
Postat 2011-01-17 kl 20:22:15

till alla er som skickar en massa elaka kommentarer till mikaela... NI KAN BARA TA OCH HÅLLA ERA ÖGON OCH KÄFT STÄNGDA! OCH FINGRARNA I STYR! ingen har bett er läsa eller kommentera här. om det e nån som e låga så e det ni.

mikaela är nog den mest underbara mamman och person jag har läst om på nån blogg.

arg tjej.
Postat 2011-01-17 kl 20:32:29

till alla låga och rent ut av fega människor som sitter bakom en datorskärm och skriver såna elaka saker till Mikaela.. detta e till er! INGEN HAR TVINGAT ER ATT LÄSA ELLER KOMMENTERA HÄR! SÅ HÅLL ÖGON OCH MUN STÄNGDA OCH ERA JÄVLA FINGRAR I STYR.



mikaela: är nog den mest underbara bloggerska,mamma och tonåring som jag någonsin läst om. Kelly e nog den sötaste ungen jag någonsin sett, har läst din blogg nu sen i oktober nån gång där och jag e helt fast. att jag ser folk som skickar såna elaka saker till sig får mig att bli så arg och ledsen. du må ha folk som inte gillar dig men tänk på att bakom den massan finns vi som hejar på dig till 100%..



puss <3

TH
Postat 2011-01-17 kl 20:44:53

Tjena till och börja med Naruto ta dig i röven! Hur gammal är du? Det är aldrig okej att säga sånt till en annan person! Mikaela ta den personens ip-adress och gå till polisen så får de lite att göra. De han håller på med är grovt kränkande och det är olagligt enligt svensk lagstiftning. Och denna person måste straffas. Ja tycker det är strångt av dig att välja att behålla barnet. Och du ska se att allt kommer ordna sig till det bästa. Ja och min sambo har en son på 1,5 år gammal är det något du undrar över så är det bara att maila mig så ska vi se om jag kan svara på dina undranden. Själv var jag och min sambo 21 år gamla när vi blev föräldrar och vi tyckte DET var en utmaning. Lycka till med Kelly och dig själv. / TH och Emma

Tess
Postat 2011-01-17 kl 20:49:16
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Det är så sött när bebisar börjar ge ljud ifrån sig och "prata" :-)

petra
Postat 2011-01-17 kl 21:33:08

Tycker du ska polisanmäla 2 av komentarerna i det här inlägget,skrev det åt dig på facebook oxå...

Mimmi
Postat 2011-01-17 kl 21:36:15

Va stolt man blir av att bo i Sverige när man läser vissa kommentarer..

Att folk väljer att skriva fuckade saker om andra istället för att göra nått åt sitt egna meningslösa liv är ganska patetiskt....



Ta inte åt dig, det är det dom vill att du skagöra eftersom dom vill att du ska må lika dåligt som dom själva gör!

Go you and kelly! .)

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 21:52:17

skojar ni med mig? två stycken som ber mikaela att dö och skriver skit. seriöst, varför? haha. vad har hon gjort er? och om ni hatar henne så jävla mycket varför är ni inne här och kommenterar då ? skaffa er ett liv ;P

Mirre :)
Postat 2011-01-17 kl 21:54:13

Gud vad söt hon är!! Tänkte faktiskt be dig lägga upp några videos på henne och nu fick jag en! SJUKT SÖT! Jag tycker precis som petra: polisanmäl stackarna som inte har något liv :/

KRAMIS !! :D:D <3

vicky
Postat 2011-01-17 kl 22:23:13
Blogg: http://lundbergsmyggan.blogg.se/

Såg två RIKTIGT låga kommentarer, tappa inte taget för dem! JAG tycker om dig! :) Och Kelly är så himla gullig på filmen satt och ba; aaaaawww!! hela tiden xP Ha en bra dag! <3

Anna
Postat 2011-01-17 kl 22:27:44
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Haha, så söt! :)

shinobel
Postat 2011-01-17 kl 22:36:48

Döm andra så som du dömer dig själv.

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 22:38:39

du är ju för fan inte klok. Va fan tror du att du är för nåt? DU är bara ett barn.



Och petra, vadå polisanmäla? gå och lägg dig.

Sara
Postat 2011-01-17 kl 23:12:34

MIKAELA, SNÄLLA LÄS DETTA!!



Asså helt seriös? Hur fan tänker ni som kommenterar så jävla elaka kommentarer? Har ni inget bättre liv än att peka ut vad som är fel på en människa och att ni "hatar dom så jävla mycket"

Jag blir bara så himla trött på att ni inte bara kan ta och sköta erat eget och skita i vad andra gör om ni nu inte gillar det?

Om ni skulle vara i en situation som mikaela, hade ni velat att nån skrev så till er eller?

tänk efter innan ni säger eller skriver nått till någon annan! Ni tjänar fan ingenting på att vara elaka? Det går bara ut på er själva eftersom ingen tycker om eller vill vara med er om ni är så taskiga!!

Jag tycker seriöst att du mikaela ska polisanmäla dom och ni som skriver tycker jag verkligen borde skämmas! Ni är bara sjukt patetiska och har inget annat liv. Om ni nu tycker så illa om henne, varför tar ni er ens tid att läsa och kommentera på hennes blogg?!

Det visar bara hur fega ni är..

Speciellt du med namnet "naruto" om det är nån som sjunker lågt så är det DU!



Jag hoppas mikaela att du läser denna kommentar och jag älskar din blogg och tycker att du är en sjukt stark tjej.. även om du kanske inte tar åt dig av kommentarerna, vilket jag inte hoppas att du gör så tycker jag ändå att du ska polisanmäla dom.. dom har inte rätt att göra så mot varken dig eller någon annan!

För om du gör det kanske du hjälper någon annan som också är "utsatt" eller vad man ska kalla det av samma personer men kanske inte vågar göra nått!

Och ni andra som läser detta borde också ta åt er och tänka på vad ni skriver till någon annan och hur faktiskt NI skulle känna er om nån skrev så till er.. Blir så jävla trött på sånt!

Btw, är kelly galet söt och din blogg sjukt bra =D

Fortsätt som du and be strong girl! <3<3

Jenny
Postat 2011-01-18 kl 00:02:15

Till "Naruto" och "Full of rage" (vilka möjligtvis är samma person): Du/ni har brutit mot Sveriges rikes lag.

Jag kan även meddela att hur provocerad man än är så är den typen av beteende som du/ni ägnar er åt ovan, inte friskt! För att förtydliga, ditt/ert beteende tyder på psykisk ohälsa. Du/ni kommer givetvis att polisanmälas, sannolikt av Mikaela och/eller mig själv!



Hälsningar,



Jenny

Malin
Postat 2011-01-18 kl 09:53:53

Ni som skriver elaka kommentarer är sjukt patetiska och omogna! Jag tycker att Mikaela är jättestark som står ut med folk som er. Och hon är säkert en jättebra mamma. Så sluta kommentera sådant.

Det är ju Pinsamt!...

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 10:02:37
Blogg: http://tilduu.blogg.se/

åååh det är så gulligt när dom börjar bebislåta :)

Korpen
Postat 2011-01-18 kl 12:44:02

Kevin låter ju måttligt intresserad.

bella
Postat 2011-01-18 kl 14:07:24
Blogg: http://beellaazz.blogg.se/

gud vad söt! du måste vara mkt stolt:) kram

Han alla här hatar
Postat 2011-01-18 kl 15:53:18

Jag ska svara på era fuckin' frågor nu: Ni har väl rätt, låt det knullas vilt, låt alla föda hit och dit, låt oss sjunka värre än djuren! Mitt problem är att varenda fuckin' tonåring aldrig kan göra något rätt, och när jag såg det här fick jag nog. Det är bara JAG som är dom här "elaka" kommentarerna, och jag har inte det NI kallar "liv", och det är jag stolt över. Mikaela, om du har någon ryggrad ska du säga vad DU tycker om mig, inte gömma dig bakom dom här fuckin' fjortisarna, ingen tonårsmamma blir en bra mamma, det ser man i vartenda fuckin' program. Jag är förresten 13 år och är kanske sinnessjuk, men en sak är jag JÄVLIGT glad för... Jag är glad att jag inte är den ungen...

Frida.s
Postat 2011-01-18 kl 16:25:09

Varför beter sig människor som dom är pro på "sveriges riks lagar" elr hur det är att va mamma, lixom, ärligt vem har igentligen gått igenom alla lagar som svierge har (om man inte jobbar med det elr så) och dom som kommer med alla komentarer om hur det är att vara en 14 mamma och HUR det ska va och VAD man ska göra hela tiden har säkert inte änns en ARNING hur det igentligen är...



och ni som inte har nått liv och skriver alla fula komentarer,

Mikaela har inte gjort något fel, det är hennes val att skaffa barn NÄR och med VEM hon vill. INTE DITT!

Ella
Postat 2011-01-18 kl 16:31:56

hej mikaela, jag har flera gånger påbörjat en kommentar..skrivit ändrat suddat :P men nu får det fan vara nog!jag förstår inte vad vissa har för problem :/ onödiga kommentarer som från den där naruto,som om inte du har det kämpigt ändå!aja det är han/hon som gör bort sig :) jag vill, fast du lär ha hört det måånga gånger, säga att du verkligen är en grym tjej som fixar allt det här!tror inte många skulle fixa det så bra som du!styrkekramar till dig å kevin :)

Naruto
Postat 2011-01-18 kl 19:04:54

Vi har alla våra problem, vi gör alla på vårt eget sätt, och det var HON som var en kniv i ryggen!

Full of rage
Postat 2011-01-18 kl 19:07:44

Jag ska fan döda ungen! Jag ska döda kräket framför horan, äta upp den rå, tvinga bitchen städa upp kletet, bryta nacken av bögjäveln hon kallar Kevin och sen ska jag krossa slynans näsa!

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 19:31:05

Din dotter är otroligt fin!

Zam
Postat 2011-01-18 kl 20:44:15

Allihopa, jag har faktiskt skrivit till Mikaela idag och sagt förlåt! Jag erkänner att jag överreagera och tog i för hårt. Bruden är nog okej och jag SKA tänka mig för nästa gång. Det var bara det jag ville säga...

Tess
Postat 2011-01-20 kl 17:24:29

Zam



Kontakta mig, jag har en present till dig.



[email protected]

Nattiiz
Postat 2011-01-20 kl 20:21:17
Blogg: http://nattiizen.blogg.se/

Gud va söt hon är ! :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar