I´d jump front of a train for you

Postat 2011-01-02 kl 22:46:26


Gjorde en video för att visa mina känslor. Jag vill bli filmskapare men jag är inte så bra på att göra filmer, tycker det är så fint med film. Kan förstå om ni tycker jag är konstig

Låtar i videon:

Behind blue eyes - Limp Bizkit (Kevin har fått mig att gilla den låten)
Grenade - Bruno Mars
Valentines day - Linkin Park (Kevin har fått mig att gilla den låten)

J
Postat 2011-01-02 kl 22:49:54

Nej! Du dricker väl inte alkohol? Du är ju bara 15, och du är ju gravid ju!

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 22:52:52

gå och dränk dig.

du är inte värd att leva.

Julia
Postat 2011-01-02 kl 22:56:25

Fegt att skriva elaka komentarer och vara anonym!



Lycka till Mikaela<3<3

Moa F
Postat 2011-01-02 kl 22:59:38

Även om jag tycker du ska hålla saker lite mer för dig själv eller välja utvalda personer tycker jag att det var en fin video.

Men det står att du måste godkänna kommentarerna innan de publiceras. Varför väljder du att publicera de riktigt elaka?



M.E
Postat 2011-01-02 kl 22:59:44

hej!, videon var faktiskt jättebra, och om ingen annan tycker det så vet du att jag gör det. har läst din blogg sen augusti och jag kan inte sluta. du är så stark. jag hejar på dig ska du veta. och kelly e nog den sötaste ungen jag har sett :D hoppas allt går bra.

Caroline
Postat 2011-01-02 kl 23:00:01
Blogg: http://caroliinepalmer.blogg.se/

du är väldigt duktig, filmen var bra, jätte fin. :)

kommentarerna ovan är omogna, strunta i dom, dom har ju verkligen inget liv.

det finns många som har synpunkter på din ålder, och att du är mamma. och? du är som vilken annan människa som hellst. alla har varit 14, vissa är. men du fick barn då. ditt barn är jätte sött, låt inte folk säga något annat, gillar dom de behöver dom ju inte läsa det. sjukt vad personer det finns i världen.



och måste fråga, var/hur redigerar du bilder? dom är verkligen super fina



ha det bra

Patti
Postat 2011-01-02 kl 23:00:39
Blogg: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Förstår om du mår dåligt.. Men att sitta och dricka alkohol löser ingenting! Och sen att din lilla Kelly som nästan är nyfödd ska behöva känna lukten av det... Nej usch! Just nu tycker jag bara synd om dig, riktigt synd. Men det där löser inget!!!!

Linn
Postat 2011-01-02 kl 23:01:28
Blogg: http://emmieyo.blogg.se/

Den jäveln som kommenterade anonymt ska jag ta reda på vem det är, mikaela kan jag få ip numret? Jag finns här för dig gumman, du är stark och det vet vi alla! Pusspuss <3

Lisa
Postat 2011-01-02 kl 23:01:38

Ååhh jag förstår inte varför folk är så dumma med dig Mikaela!

Du är stark, söt, så otroligt modig!! Dt vill bara få dig att må dåligt, men Mikaela jag vet att det är svårt att inte bry sig, men försök!

Kom ihåg att det finns en MASSA bloggläsare som ÄLSKAR dig!

Kämpa på! Du klarar dethär <3

Anna <3<3
Postat 2011-01-02 kl 23:02:52

Ja mikaela du är jätte stark och du är värd gul att leva! hoppas att du får ett drömliv för du är värd det.



ps, Lyssna inte på de som bara skriver elaka saker de har inte rätt okej kom ihåg du är stark ,ds

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:04:04

vad håller du på med???

du får nog ta kontakt med BUP igen!

Tänk på ditt barn!

mathilda
Postat 2011-01-02 kl 23:04:17

snälla acceptera inte dom dumma kommentarerna. förstår om du blir deppig då du läser dom. fan jag vill ju bara gråta då jag ser vad folk har skrivit till dig.

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:07:57

Men börja grina! Herregud, du är så himla barnslig, man märker verkligen att du är omogen, ta tag i saker istället för att böla! VÄX UPP!

www.berghstrom.blogg.se
Postat 2011-01-02 kl 23:08:53
Blogg: http://berghstrom.blogg.se/

fin video! men dumpa kevin..han är inte bra för dig..det märker du ju själv..:)



just wanna 4 help u!

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:09:25

kolla min blogg, handlar om mobbing wiidmarken.blogspot.com

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:09:35



Jag fattar inte hur man kan vara så idiotisk och slänga ur sig så elaka kommentarer som vissa gör... det som har hänt har redan hänt, och det är ingenting som går att ändra på.



Du verkar vara en jättesnäll tjej som tar hand om Kelly väldigt bra! Jag hoppas för din skull att allt löser sig och att du har någon att prata med! Lyssna inte på vad alla tycker och tänker, följ ditt hjärta!



Lycka till <3

ahline
Postat 2011-01-02 kl 23:11:35
Blogg: http://ahlinewilking.blogg.se/

vad jobbar du med!? :)<3

josefine
Postat 2011-01-02 kl 23:12:34

Okej, seriöst varför kommenterar alla anonyma såhimla taskiga saker, vad hade ni själva egentligen gjort om ni kanske hade blivit gravid för en andra gång och kanske inte visste vad ni skulle göra, hade ni blivit så glada då att få massa taskiga kommentarer? nej antgligen inte.



Från en sak till en annan nu då, men jag tycker filmen var bra och du borde skita i alla taskiga kommentarer! (:



Ha det bäääääst! :D <3

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:12:37

Du klarar det! Oså undrar jag vilket program du gör dina videos i? :

M'
Postat 2011-01-02 kl 23:13:28

videon var värkligen riktigt fin, du är grym! Hoppas allt löser sej för din skull <3

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:13:34

Den om videon var från en som heter Ida, glömde att skriva det och vill inte vara anonym, för det är fegt.

Melooo
Postat 2011-01-02 kl 23:13:37

Smart skallar! Det är ingen riktig alkohol!

Jag tycker att du är jätte duktig på att göra filmer!

Du är också en super duktig mamma!

Kanske är ditt framtida yrke att vara skådespelare eller filmskapare! Satsa på att göra något du kommer vilja arbeta med i framtiden, så att det blir roligt!

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:14:13

Men börja grina! Herregud, du är så himla barnslig, man märker verkligen att du är omogen, ta tag i saker istället för att böla! VÄX UPP!

Emma
Postat 2011-01-02 kl 23:14:23

fin video!

malin
Postat 2011-01-02 kl 23:14:27

Det var en jätte bra video. tycker du är jätte stark som person, jag är 17 och skulle aldrig klara av ett barn nu känner jag. ser upp till dig och tycker du verkar vara en jätte bra mamma :) kram!

Petra
Postat 2011-01-02 kl 23:15:40

Ni som komenterar om alkohol,var fan får ni ifrån att hon sitter och dricker alkohol?

ida
Postat 2011-01-02 kl 23:15:49

mikaela lyssna jag vill ej vara elak vill du soc ska ta kelly ifrån dig drick inte på din blog. för då står de vid din dörr imorgon förstår du inte de kollar allt du gör.

Emma Elisabeth
Postat 2011-01-02 kl 23:16:16
Blogg: http://emmaelisabeth.se

Det ser ut som champange och det finns alkoholfria champanger. Vilka idioter det finns här inne som inte kan ta reda på fakta genom att fråga FÖRST vad du dricker innan dom öppnar käft och tar förhastade slutsatser.

Anna
Postat 2011-01-02 kl 23:16:55

Mikaela, du bestämmer själv vilka du vill umgås med och vad du vill. Låt ingen annan bestämma över dig. De personer som får dig att må dåligt, glöm dem! Ibland måste man vara lite självisk, du är stark. Jag vet att du klarar detta, för du har klarat av allt, som ingen annan 15åring skulle klara av i ditt liv. Sträck på dig och gå vidare!

En tjock katt i en smal värld
Postat 2011-01-02 kl 23:18:38
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Men snälla, ring killen istället för att göra emo-videor. Måste ALLT i ditt liv upp på bloggen? Verkligen?

matilda
Postat 2011-01-02 kl 23:19:08

hej, jag fattar inte varför du mår dåligt tjejen :( asså du har världens finaste dotter, en familj, vänner, massa som ser upp och beundrar dig och du har Kevin som älskar dig. du borde vara lyckligast på jorden, finns dem som har de värre.

Lycka till med graviditeten nu! <3

Emelie
Postat 2011-01-02 kl 23:19:20
Blogg: http://emmiq.blogg.se/

DU VERKAR FETT SPLITTRAD TJEJEN

cajsa !
Postat 2011-01-02 kl 23:20:14
Blogg: http://cajsasjoogren.webblogg.se/

på vilken sida redigerar du dina filmer?

svar uppskattas!!

julia Gustafsson
Postat 2011-01-02 kl 23:20:47

asså mikaela vännen! du är stark, du är modig, du är bra, du är en god mamam, du är en god flickvän, du är en god bloggare! det finns så mycket bra i dig, ta vara på dom, gör inte saker värre! du är stark, snälla jag förstår att du mår dåligt... men det finns många bloggare som verkligen ställer upp och som älskar dig för den du är! Ta vara på dom <3

Meila Läs? :)
Postat 2011-01-02 kl 23:23:37
Blogg: http://meila.bloggplatsen.se

Hej micah, jo om du nu är gravid igen så hoppas jag att du använder din hjärna i beslutet...Varför? varför har du ens sex när du inte kan tillräkligt om skydd mm när du inte är förbered? Jag gillar dig och jag önskar dig verkligen lycka till i livet. Med denna kommentar vill jag verkligen inte vara elak (jag har ju länkat min blogg och då vill man ju inget illa liksom) Men tänk, detta barn som du bär på nu (kanske) är ju inte vid medvetande. embryot vet inte att det lever eller inte ungefär...

Jag har läst din blogg sen oktober ungefär och först beundrarde jag dig för din styrka men sen när jag har "lärt känna" dig lite mera kanske du låter dig styras för mycket av vad andra säger/tycker.

Du vet kärleken är verkligen förvirrande och ibland så kan man försöka lite för mycket även fast den inte förtjänar dig. Som om den bara utnyttjar dig. Kärleken kanske kommer finnas kvar i några månader eller hela livet. men tro mig när barnet skriker mest hela tiden och börjar växa. Om pappan inte känner faderskänslor då kommer han inte stanna länge om han inte har ett svagt samvete.

Jag vill bara ditt bästa och jag kritiserar absolut inte ditt moderskap för jag vet ju inget om det...

Men innan jag började ha sex kollade jag varenda ungdomssajt och ställde frågor hos bup kollade i läkarböcker mm för att se till vara förbered.



Nu säger jag inte att det är så. Men för mig så verkar det som du låter dig styras av kevins tycke för mycket...Visst att man kan tvivla om man ska sticka eller inte, för den "möjligheten" har man ju som blivnade pappa, tyvärr. Men varför hade du sex så nära förlossningen? Jag har läst/hört att man inte ska ha sex på typ 2 månader efter graviditeten... Nästa gång du gör nåt du tvivlar på tänk igen.

Stå upp för dig själv och ignorera alla elaka kommentarer. Du ska inte ta åt dig så mycket. Du behöver ju energi inte bli mera trött pga av alla som tycker dåliga saker om dig...

Ha ett fint nytt år:D Kram <3

Och tänk på dig själv och vad du vill! Var stark :)

Evelina
Postat 2011-01-02 kl 23:24:59

Till anonym! Vadå gå och dränk dig? man säger man inte så? Heregud, stå iaf för ditt namn? Vad är ditt problem? Herugud, gå och dränkt dig själv typ.

Maria
Postat 2011-01-02 kl 23:25:22
Blogg: http://mariimore.blogg.se/

Jag vill bara säga att din blogg är grymt bra!

Tycker att din blogg är så bra för att står för dina åtsikter!

Plus så tycker jag att du inte ska bry dig om dem elaka kommentarerna du får!

Dem vill bara göra så att du känner dig svag fast du inte är det!

Jag som själv inte känner dig kan veta att du är stark känslomässigt!

Grym blogg!

Hoppas du får en underbar kväll!

//M

Samanta
Postat 2011-01-02 kl 23:27:39

Oj hoppas det löser sig, och vad är det du dricker, det är väl inte alkohol? Finns ju alkoholfria heh.



Kramisar till dig och Kelly !

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:29:34
Blogg: http://leverbaramittliv.blogg.se/

fan va elaka vissa folk kan vara , tycker dem videon är skit vacker och dem som håller på att säga att du är omogna är fan mer det själva <3

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:31:04

va stark !<3

maria ( inte mitt rikitíga namn)
Postat 2011-01-02 kl 23:31:26

hej:) jag förstå precis hur jobiigt du har det eller jag kanske inte förstå då verka älska kevin men ni bråka ganske mycket men försök, jag kan bara tänka mig hur jobbigt det kan vara att vara gravid igen och man vill ju inte ta bort ett barn men tror inte du skulle klara av det jag tycker det är starkt gjort av dig att klara av kelly tänk om det skulle finnas fler sånna som du!

felicia
Postat 2011-01-02 kl 23:33:29

Hej!

Jag gillade videon, och jag tycker absolut att du ska satsa på det du älskar. Om detta är vad du vill göra i framtiden, kämpa! Alla har en chans att bli vad dom vill. Det gäller bara att använda fantasin, öva öva öva, tills någon ser din talang och vill göra något tillsammans med dig :) En dag kanske nåt sånt händer! Om du verkligen övar och visar vad du faktiskt kan. Kram

julia
Postat 2011-01-02 kl 23:36:00

Hej Mikaela, jag har läst några kommentarer och sånt du har skrivit, och som jag fattade är du gravid igen. Har jag uppfattat fel eller är du värkligen gravid igen? JÄTTE tacksam för svar! funderar mkt över de här, hehe :p

ina
Postat 2011-01-02 kl 23:38:14

Jätte fin video <3

önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt men är rädd och göra det värre .

Läste en kommentar här uppe och den stämmer lägg inte upp när du dricker (om det nu var alkohol i) tänk hur känd din blogg är , så vem som helst kan gå till soc och du förlorar kelly :(<3

finns alltid för dig mikaela , alltid <3

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:38:33

hur gör man en sånhär video ?

Plinn
Postat 2011-01-02 kl 23:38:55
Blogg: http://plinnen.blogspot.com

Den där flaskan är väl egentligen bara en glasflaska med alkoholfri cider som går att köpa i vilken mataffär som helst? Ser så ut iaf...

Matilda
Postat 2011-01-02 kl 23:39:02
Blogg: http://meliassons.blogg.se/

2 ord min vän. SLUTA BLOGGA.

Varför? Du kommer bli mer och mer depprimerad när folk ger dig dumma kommentarer. Kommentarerna där du berättar att du var gravid IGEN är ju inte dem vackraste precis.. Sluta blogg för det eget bästa.

Och jag säger inte det för att jag hatar din blogg. Helt ärligt är du den enda som jag följer som jag inte känner.

OLIVIA :)
Postat 2011-01-02 kl 23:39:47

Vad använder du för program när du gör dina videos? :)

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:42:00
Blogg: http://blivande-pappa.devote.se

Ni som kommenterat att hon sitter o dricker alcohol kan ju ta en titt på ettiketten på flaskan. Iaf det lilla man ser sen går ni till ICA och kolla på dom ciderflaskorna som finns där. Det där är helt vanlig alcoholfri herrljunga äppelcider. Möjligen päron men de kvittar. Öppna ögonen istället för att stirra er blinda på en flaska som ser ut som en champange flaska :S.

anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:42:33

Mikaela du är stark tycker jag och barnet som du bär måste vara ödet du förstår du kommer klara ett tll barn för när den bebisen kommer så är kelly nästan ett år och jag skulle inte klara av ett abort för tänk om det skulle hända nått så du inte skulle kunna få ett barn igen om du gör abort.Mikaela du är en sådan stark person och du kommer klara av ett till barn så min åsikt beåll det för det kan vara ödet.... <3

Alicia
Postat 2011-01-02 kl 23:43:19
Blogg: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Fett bra film, speciellt första delen! Du är så duktig ♥

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:45:46

Mikaela behåll ungen knlla kevin som fan under graviditeten ta han på bordet på toan i köket överallt för då kan du ju inte bli gravid inder ännu en graviditet så mitt råd behåll ungen och knulla som fan din sexiga knull fitta ååå din fitta blir mjauu när du och kevin knullar mikela tänk på vilket underbart null ni skulle kunna ha.Ni kan hålla på i ett dygn kom igen mikaela jag blir fan kåt när jag skriver det här mikalela knnulla knulla knulla oc föd ungen .

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:45:50

men vafan låt dom vara att bara skriva skit till henne är så lågt och ni skriver elakt om kevin med hur fan tror ni han mår??? låt dom reda ut detta själva liksom alla andra ska inte behöva blanda sig i



Sofia
Postat 2011-01-02 kl 23:45:57
Blogg: http://rockferries.blogg.se/

Har ni tänkt på att det faktiskt kan vara alkoholfri champagne? eller alkoholfri cider eller att hon gjorde saft efter de hon hade rengjort flaskan ordentligt? De är ju trots allt en video där hon berättar sina känslor. Ta inte allt så allvarligt hela tiden läsare.

Lisa
Postat 2011-01-02 kl 23:46:08

Mikaela behåll ungen knlla kevin som fan under graviditeten ta han på bordet på toan i köket överallt för då kan du ju inte bli gravid inder ännu en graviditet så mitt råd behåll ungen och knulla som fan din sexiga knull fitta ååå din fitta blir mjauu när du och kevin knullar mikela tänk på vilket underbart null ni skulle kunna ha.Ni kan hålla på i ett dygn kom igen mikaela jag blir fan kåt när jag skriver det här mikalela knnulla knulla knulla oc föd ungen .

Mikaela
Postat 2011-01-02 kl 23:46:35
Blogg: http://mikaelayounans.blogg.se/

Hejj söötis ;) Skiitfin blogg , vad göörs?

LiiNN <3
Postat 2011-01-02 kl 23:50:13
Blogg: http://linnelinannelie.blogg.se/

hej mikaela! du är en otroligt stark person. jag skulle aldirg klara av det arbetet som du gör, för då krävs en styrka som jag tror jag saknar. aldrig att jag stött på en person som är så ung och har barn men ändå kämpar på och som oftast har humöret på topp! du och kelly är ett utav de sötaste mor och dotter paret jag någonsin sett! jag är själv snart 15 och vet hur mycke problem ett tonårsliv innebär och sen kommer du och har barn och lever ditt liv, helt amazing! guuud vad ledsen jag blir för din skull när jag ser de elaka kommentarena men försök att inte ta åt dig för mycke, även om de kan vara svårt, men dom skrivs bara av massa losers som inte har ett bättre liv än att sitta och trycka ner folk. de är precis som du säger din blogg och du skirver vafan du vill i den, ingen ide att klaga. om folk inte gillar de som skrivs, sluta läs? så enkelt är de.

nåja, keep up the good work!

p.s jag vet att din och kevins situation i ert förhållande inte är enkel och jag önskar er allt bra! men försök att se positivt så löser dig sig så småning om säkert. och om fdu vill prata komentera på min blogg, fast jag uppdaterar ine men loggar in iaf eller skriv till min msn om den nu visas för dig. jag LOVAR med hela mitt hjärta att jag inte är en svikare.

massor av stöttande kramar på dig och kelly!

Vendela
Postat 2011-01-02 kl 23:51:21

KAN ALLA JÄVLA IDIOTER SOM KOMMENTERAR NEGATIVA KOMMENTARER TILL MICAELA BARA HÅLLA KÄFTEN OCH DRA ÅT HELVETE? NI FATTAR INGENTING. Hon skriver ju inte här för alla bloggläsares skull! Om hon mår dåligt - stärk och stötta henne istället för att sitta och kommenterar sjukt patetiska kommentarer. Hon är så bäst, så att ni inte ens kan sätta er in i hennes situation. HÅLL KÄFTEN.

Vi bloggläsare, som läser för att vi vill se till så att du mår bra, VI ÄLSKAR DIG.

Kram <3<3

ellie
Postat 2011-01-02 kl 23:51:22
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Jag tyckte det var en bra film du gjort

Emelie
Postat 2011-01-02 kl 23:51:33

Finns så mycket jag skulle vilja säga till dig men jag ska försöka fatta mig kort. Du är en FANTASTISK människa, du är så stark och unik och jag beundrar dig och det du gör varje dag. Vissa av oss har ett svårare liv att ta itu med, men det är också vi som blir starka, unika och i vårat fall ärliga. Jag beundrar ditt mod att lägga upp dina känslor på det här sättet offentligt och sättet du ser din blogg på. Och du har rätt, ingen ska säga vad du ska skriva. Sen alla idioter som skriver elaka saker kan dra åt helvete, de har inte en aning om hur du känner eller vad du går igenom. Men de är svaga människor, de kommer aldrig förstå. Tillåt dig inte för EN sekund att lyssna på det de skriver!!



Jag vet att du kommer göra rätt val, och jag kommer att finnas här för att stötta dig vad du än gör!



Ge aldrig upp hoppet, det är det enda ingen kan ta ifrån dig <3 /Emelie

Anonym
Postat 2011-01-02 kl 23:52:05

mikaela, du är bäst oavsett vad.. även om allt är skit så vet du att du har bloggläsare som bryr sig om dig, man blir verkligen ledsen när du e ledsen.. kram på dig!

:)
Postat 2011-01-02 kl 23:54:12

jätte fin video! Stöttar din till 100% skit i alla elaka kommentarer!:) Det är bara massa onödiga tårar! Lycka till med kelly och allt runtom!

Emma
Postat 2011-01-02 kl 23:55:14

Men herregud? Det är alkoholfri cider hon dricker.

Ta det lugnt, ingen alkohol!



fortsätt vara den du är, du är så stark!

<3

Malin
Postat 2011-01-02 kl 23:55:28
Blogg: http://nightmarecandyy.blogg.se/

http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/january/tavling-vem-ar-detta-d.html#comment nu kan du gissa på vem det är om du går in på länken !

Ve
Postat 2011-01-02 kl 23:57:12

Hej! Jag undrar bara en sak, vet kevins kompisar om att han är pappa?

Iaf, jag tycker att din blogg är jätte bra!

Lycka till med allt! <3

kajsa
Postat 2011-01-03 kl 00:01:02

är lika gammal som dig och förstår att din vardag inte är lätt, men jag tycker verkligen du gör ett jättebra jobb! fortsätt kämpa mikaela, du är stark!<3

Felicia
Postat 2011-01-03 kl 00:01:04

hej världens modigaste tjej! Du är världens coolaste och jag ser jätte mycket upp till dig. Ingen skulle kunna göra det du gör, ta hand om ett barn i tonåren. Jag läser din blogg varje dag och den äger verkligen! Får jag bara fråga en sak?

Är det alkohol i flaskan som du dricker av i videon?

Isåfall kanske det inte är så jätte bra för dig för du är ju minderårig och gravid men jag menar inget illa när jag säger detta jag är bara rädd om dig!



kram och all lycka från mig! Lycka till! P:S världens gulligaste dotter har du!

Sofie
Postat 2011-01-03 kl 00:02:14

Strunat i alla elaka kommentarer, folk som bara vågar dryga när dom sitter bakom en dataskärm är så jävla fega. Så himla fin film, verkligen! Du är så duktig och en stor förebild. Du är otrolig!

Victoria
Postat 2011-01-03 kl 00:05:30
Blogg: http://victoriajarvangelisabet.webblogg.se/

jag tycker synd om att folk ger sig på dig och jag pratar sanning för att du är en bra tjej som sköter skolan ordentligt och ska gå klart skolan.

Anna
Postat 2011-01-03 kl 00:07:04

den var såååå bra!! strunta i alla taskiga kommentarer även om det är svårt och inte ta åt sig...

ha det bra, jag kommer tillbaks imorgon! jag följer din blogg jämt;)/Anna<3 give not up!

Anonym
Postat 2011-01-03 kl 00:12:23

är ni så dumma och tror att hon dricker alkohol?? det är ju bara vanlig cider eller saft!!!

:) ha det bra!

Linda
Postat 2011-01-03 kl 00:13:58

ASSÅ NI SOM KOMENTERAR ELAKT KAN DRA ÅT HELVETET...MIKAELA ÄR STARK OCH EN BRA PERSON! och om hon gråter!! ALLA TÄNK ER ATT SITTA I MIKAELAS SITVATION..HUR SKULLE NI KÄNNA ER! INTE BRA TROR JAG! mikaela strunta i alla elaka personer och gör som du sj vill! önskar dig ALL lycka! Lev livet som du sj vill och inte som vissa dumma läsare vill! Puss

Maja
Postat 2011-01-03 kl 00:14:06

Filmen var jättefin, och man ser rakt in i dig, förstår dig!

Jag kände igen mig själv! Började nästan gråta...

Man förstår hur du har det!

Och du ska veta att det faktiskt finns ärligt folk! Vissa bryr sig och andra inte!

Kommentarerna ovan är några av de mest omogna jag sett! Men samtidigt ser jag så många fler, som faktiskt finns vett i! Lyssna på dom <3



//Maja

felicia
Postat 2011-01-03 kl 00:14:54
Blogg: http://felicehomuth.blogg.se/

Jätte fin video<3

Marie Umeå
Postat 2011-01-03 kl 00:14:55

trillade in här via blogg.se och vill ge dig beröm för att du tagit ditt ansvar gentemot din dotter. MEN du måste sluta gnälla på dina bloggläsare. DU bloggar och lägger ut hela ditt privatliv och då får DU faktiskt ta att folk kommenterar och en del kommer skriva mindre snälla saker. Om du inte klarar av att läsa och höra sånt ska du inte blogga och verkligen inte blogga om ditt sexliv,hur ni bråkar, om graviditetter och att du slarvar och inte skyddar dig, aborter mm. Det retar upp människor och du får skylla dig själv när du utelämnar dig sådär. Visst det är onödigt och omoget att skriva elaka saker till en som bloggar, men det är lika dumt och omoget att blogga och öppet skriva om sig själv och sitt innersta privatliv!!! Du är ett abrn och tänker därefter som ett också. Sluta blogga för din egen skull!

a
Postat 2011-01-03 kl 00:16:26

MER BILDER PÅ DOTTERN, så söt

kram

FowZie ♥
Postat 2011-01-03 kl 00:17:03
Blogg: http://feliciaaulen.blogg.se/

nu märker man att 2011 är igång när alla har börjar uppdatera ordentligt ! =)

Fiorela
Postat 2011-01-03 kl 00:19:56
Blogg: http://fio.bloggplatsen.se

LÅT HENNE FAN GÖRA VAD HON VILL! VRF KOMMENTERAR NI SAKER SOM ÄR ELAKA? VRF KOLLAR NI DÅ ENS HENNES BLOGG? OM DET STÖR ER SÅ MYCKET PÅ DET HON GÖR!

Sjuuuukt irriterande!



Mikaela du är du och ändra inte det!

Nice video gillar den :)

Anonym
Postat 2011-01-03 kl 00:20:26

jävla alcoholist

nathalie
Postat 2011-01-03 kl 00:21:14

du är så grymt stark, glömm inte det! jag hade aldrig orkat att stå på benen men det gör du, du ska vara stolt michaela över dig! & dem elaka kommentarerna skit i dem, vet att det är svårt att inte ta åt sig... du klarar dethär det gör du alltid!

söttande läsare sen oktober
Postat 2011-01-03 kl 00:22:59

du måste komma ihåg att vi som stöttar dig är fler än dom som försöker klampa över dig! VI älskar och stöttar DIG! kom ihåg det. du förtjänar så enormt mycke bättre gumman!

peace and love to you!

Lotta
Postat 2011-01-03 kl 00:23:31

Hej det är så liten chans att du är gravid.. Det är skit svårt att bli gravid när man ha fått barn och man få mjölk i brösten.. du få ämnen i din kropp som säger att du är gravid fast du inte är det.

Har frågat mamma efter som att hon jobbar med sånt här!

Men om di vill veta mer kan du maila [email protected]



Btw du är jätte stark och jag älskar dig blogg!

Kram Lotta!

Anonym
Postat 2011-01-03 kl 00:24:44

Mikaela behåll ungen knlla kevin som fan under graviditeten ta han på bordet på toan i köket överallt för då kan du ju inte bli gravid inder ännu en graviditet så mitt råd behåll ungen och knulla som fan din sexiga knull fitta ååå din fitta blir mjauu när du och kevin knullar mikela tänk på vilket underbart null ni skulle kunna ha.Ni kan hålla på i ett dygn kom igen mikaela jag blir fan kåt när jag skriver det här mikalela knnulla knulla knulla oc föd ungen .

jessica
Postat 2011-01-03 kl 00:25:25
Blogg: http://lifeofjessicaa.blogg.se/

vad fan tänker folk med? många av er säger att det inte löser något av att sitta och dricka alkohol? det löser väl inget av att ni trycker ner henne och säger massa taskiga saker? hon mår ju bara sämre av det. det kanske är ni som ska växa upp, eller?!



jag tycker iallafall du är en skit fin tjej, och du är verkligen stark! jag skulle själv aldrig klarat av det du går igenom, så jag beundrar dig verkligen! du har en skit fin blogg också! <3

Anonym
Postat 2011-01-03 kl 00:29:03

Mikaela,

lyssna på mig nu. Tänk dig att du e barnet, skulle du vilja att nån bara tog bort dig? Jag tycker det är fel.

DU hade sex, och du blev gravid, det är ditt kast och inte barnets. Det borde inte vara så att det är barnet som ska straffas för att du inte var noga med kondom.

Barnet i din mage är lika mkt värd som kelly är, jag tycker detta e hemskt...



Din situation e svår, jag vet dt, tro mej, men det är inte roligt att ta abort heller, o bli jagad av tanken hela livetpå att man mördat ett barn.

Kajsa (:
Postat 2011-01-03 kl 00:29:10

Bra! :)

Annika
Postat 2011-01-03 kl 00:33:17
Blogg: http://annikasrum.blogg.se/

fin <3

Kicki
Postat 2011-01-03 kl 00:36:40
Blogg: http://kickiks.blogg.se/

Riktigt fin video Mikaela. Du är en stark person, låt ingen jävel trycka ner dig, även fast det är svårt!

Johanna
Postat 2011-01-03 kl 00:41:19

Döm andra så som du dömer dig själv.

Lisa
Postat 2011-01-03 kl 00:41:30
Blogg: http://lisaklingblom.blogg.se/

Stå på dig Mikaela!! Jag har aldrig varit gravid men vet att om jag skulle bli det nu så skulle jag aldrig kunna göra abort. Visst är jag och min sambo lite äldre än dig och Kevin, men ändå, inte många år äldre. Min sambo har en dotter som är 3, och även om han vet att det blir mycket som tvåbarnspappa vid 20 års ålder så skulle han aldrig tvinga mig att göra abort. Om jag ville det så fine, men han vet vad som skulle ligga där inne liksom. Jag förstår om Kevin blir skrämd, det gör jag verkligen, han är ung och inte mogen för att vara pappa. Ja, du är också ung, men en tjej mognar under de 9 månade hon väntar sitt första barn. Allt man behöver för att vara den perfekta mamman kommer då, pappor får det med tiden. Vill du inte göra abort är det inte Kevins sak att bestämma. En vän till mig gjorde abort för ca 2 år sedan och det pga en kille. Såfort hon tog pillret ångrade hon sig och har gjort sen dess. Tror inte att killar (kevin i detta fall) förstår hur det är för en tjej. jag är absolut inte emot abort eller så, men det är faktiskt en levande individ som dör inuti en, tror inte att killen tänker på att tjejen måste gå igenom det. Och om du egentligen, innerst inne vill ha barnet så kommer det bli ännu värre, du kommer må dåligt och det kommer Kelly känna av även fast hon är så liten.



Nu vet ju inte jag hela situationen eller så. Men ville bara säga vad jag tycker, inte för att jag har med det att göra, men du ska veta att jag stöttar dig, på riktigt. Ända sen jag läste din blogg första gången har jag varit imponerad. Och jag tror verkligen att du skulle klara av att vara tvåbarnsmamma, det gör jag.



Lycka till Mikaela. Vill du svara eller så kan du göra det på min mail för har lås på bloggen :)

kramar från lisa :)

nathalie
Postat 2011-01-03 kl 00:41:31

Du förtjänar någon bättre än Kevin.! <3

Malin
Postat 2011-01-03 kl 00:42:31

till att börja med måste jag erkänna, jag började gråta till videon! jag bara älskar när någon har en liskom sorglig livshistoria och lägger ihop en kort video som kanske inte är så speciell men går rakt in i hjärtat på en bara det är rätt musik till. verkligen lyckat! :')

jag läste också några kommentarer, bl.a. om folk inte fattar att det är alkoholfritt du dricker..och jag hopaps verkligen det är alkoholfritt. du verkar vara en smart tjej, det är ju inte mycket att dricka något vinglas, men du har ju lilla kelly och en bebis i magen..jag hoppas att du tänker dej för innan du gör något dumt. du ansvarar nu för både ditt och kellys liv så gör det bästa för henne.

att dricka alkohol i dethär läget visar ju bra hur du känenr (kan ju vara alkoholfritt men iaf) men det lönar sig inte.

Nadja
Postat 2011-01-03 kl 00:45:46
Blogg: http://nadjas.se

Fin video! Men för ditt eget bästa, fixa så att du godkänner kommentarer innan dom publiceras. Kram på dig!

Madelené
Postat 2011-01-03 kl 00:46:07
Blogg: http://madelenegustavssonn.blogg.se/

Gud va fegt att skriva dumma komentarer och desutom vara anonym! Jag tyckte det var en jätte fin video, du är jätte duktig på skådespeleri om man säger så!^^

Men skit i vad vissa skriver de är så fett taskigt, men tänk på allt som är bra i ditt liv, kevin kelly ja jag vet inte, men ha det så bra och lycka till med allt!:)

Kram!

Andrea
Postat 2011-01-03 kl 00:47:05
Blogg: http://ffinasteeduw.blogspot.com

Fyffan vad du är underbar !

Du har klarat av graviditet och allt möjlig , herre gud!

Och så kan "anonyma" försöka göra uppmärksamhet

genom att slänga in elaka och onödiga komentarer.

För Mikaela du är verkligen värd allt!

Verkligen underbart att du och Kevin är ett par.

Förstår verkligen dina känslor ang "ditt nya barn" eller hur man skall säga det..

Vad du än gör så tror jag på att alla , friska och normal människor förstår dig.

Du är en sådan stark person!

Om du behåller barnet eller inte , så tycker jag att du är verkligen en underbar mamma till Kelly och jag önskar er all lycka nu kan få.

Av hela mitt hjärta önskar jag att du får det underbart!

Kram Andrea



ps.om du behöver prata så komentera bara det på min blogg , för jag finns , och jag vet att du inte ska göra så längre , men vill gärna prata med dig personligt du verkar så underbart snäll och underbar, stackars dig ang det som hände med den andra bloggaren...



Lycka till!!!

sara
Postat 2011-01-03 kl 00:52:09
Blogg: http://sarren.blogg.se/

fin film, den uttrycker verkligen känlsa. bra gjort!

måste bara säga att du behöver inte berätta allt om ditt privatliv i bloggen. hela sverige behöver ju inte veta vad som händer mellan din pojkvän, så känn dig inte tvingad över att berätta vad som händer mellan er två, det är eran ensak och ingen annan borde egentligen veta hur det går för er just nu eller vad du eller han gjort för dumma saker. det är tillåtet att hålla saker utanför bloggen. ville bara säga det, kram :)

muppe
Postat 2011-01-03 kl 00:56:16
Blogg: http://mkelas.blogg.se/

först och främst måste jag bara säga det att du är otroligt stark. du är stark som vågar göra det många andra inte har stake nog till att göra. att visa känslor öppet inför andra är inte lätt, speciellt inte nu när man får så mycket kritik emot sig bara för att man tänker eller tycker olika. jag vet att det här inte är någon form av moral prat eller något som kommer att få dig att känna dig bättre, men du är inte ensam. jag vet själv om hur det är när allt är emot en. man försöker le och dölja det så mycket som möjligt, men sen rasar allt och man är tillbaka på ruta ett igen. man skyller på sin pojkvän eftersom det är den personen som påverkar en mest till vardagen och därför får man skuldkänslor eftersom man älskar honom så otroligt mycket. men det är något man inte kan kontrollera. vet du?.. jag tycker redan nu att du är stark med tanke på att du är öppen om dina känslor och ditt liv, men tänk senare hur mycket starkare du kommer att bli efter det här. när allt har löst sig. du kommer bli bamse stark rent mentalt och ditt och kevins förhållande kommer bli starkare än någonsin. jag lovar dig. verkligen lovar <3

Jannike
Postat 2011-01-03 kl 00:57:41

Det är dags att du växer upp nu tjejen, du har ett barn att tänka på.

sara
Postat 2011-01-03 kl 01:04:16
Blogg: http://dubidub.blogg.se/

Innan ni klagar på att hon dricker alkohol ta reda på fakta det hon drack i videon va vanlig päronsider som är alkohol fri bara det att den är tappad i en champange flaska dom fanns ni i vanliga matbutiker innför nyår....men ni ser säkert att det e kopparbärs cider men dom gör inte bara cider med alkohol i så va fan ta reda på fakta innan ni anklagar henne för nått.

Till dig mikaela videon va jätte fin jag hoppas de löser sig mellan dig å kevin ni är som gjorda för varandra. kram sara

Liv
Postat 2011-01-03 kl 01:20:06
Blogg: http://livetenligtliv.blogg.se/

Jag tycker att filmen var jätte bra:)

Du rörde mig nästan till tårar.

Jag önskar dig alla lycka i livet.

Hoppas att det inte blev ett till barn.

Hare bäst<3

patti
Postat 2011-01-03 kl 01:20:27

kram!!

liisbeth
Postat 2011-01-03 kl 01:21:02

KAN ALLA SOM KOMMENTERAR DÅLIGT FAAAAN LÄGGA AV MED DEJ ELLER !? HON FÅR SKRIVA VAD HON VILL !!! OM NI INTE GILLAR DET DÅ BEHÖVER NI INTE LÄSA DET !! HON BEHÖVER INTE FÅ ALLT NEGATIVT FRÅN DÅLIGA LÄSARE ...

( tycker att du e stark och duktig skulle inte klara av detta arbete du gör ! du e stark men ung !!! du klarar av det,duu,skiiit i vad andra säger,lyssna på ditt hjärta !! du e stark du kommer klara av det bra !!!!

( pussss kycka till med allting ) !!! :)

Sofia
Postat 2011-01-03 kl 01:24:47
Blogg: http://annasofiamaria.devote.se

Ska du behålla barnet?

May
Postat 2011-01-03 kl 02:12:15

Heej! :D



Alla ni som kommenterar illa, seriöst släng er. Jävligt naiva är ni.



Superfin video! ;)

Malinskm
Postat 2011-01-03 kl 02:15:00
Blogg: http://mallanskm.blogg.se/

En del verka ha stora problem.... SLUTA VARA ELAK!!!!!! Vad är de med folk?=O

Jag tycker att micka gör ett himla bra jobb med Kelly! Men sedan att hon är gravid igen är tufft. Det är det verkligen! Men jag är själv emot abort men har gjort en. Jag tyckte jag var aldeles för ung för att bli mamma jag var inte mogen nog till de. Skulle jag bli gravid nu när jag är äldre skulle jag behålla de. Det är aldrig lätt att ens tänka tanken på abort. Det är något man inte vill. Men i vissa fall kan det vara bra.

Men jag det jag vill komma till är att du är stark! Du är en fin tjej! Du kommer klara detta! Förstår att det är tufft nu för dig! Skulle så gärna vilja prata med dig riktigt! Så du vet att det finns dom som inte är elak!







Anonym
Postat 2011-01-03 kl 02:16:39

varför gör du en sån min du har sväljer i slutet???

Anonym
Postat 2011-01-03 kl 03:39:16

är ni dumma eller?? ni ser inte hon mår ju skit! tänk er själv att någon skriva att du kan gå och dö att ditt barn är fult skulle du bli så jälva glad då eller?? jag tycker du är en sjukt stark tjej som vet vad du göra! bryr dig inte om dom dummaommertarena dom är någ bara avensjuka! ta åt dig av dom fina kommeterana du är många lärare som bryr sig om dig på rikitg! kram och lycka till gumman!

du får gärna adda min msn men skriv inte ut den i bloggen! kram!

Ninna
Postat 2011-01-03 kl 08:09:36

fuuu, man ska aldrig blanda nåt så bra som Limp Bizkit med nåt som... Bruno Mars xD

Annica
Postat 2011-01-03 kl 08:11:17

Jag tycker inte du ska göra abort, du känner ju redan för barnet. Du vill behålla det, så gör det. =) Finns absolut här! =)

Har läst din blogg, hur länge som helst, så länge jag kan minnas. Och det jag läser om är en stark tjej som verkligen KAN ta hand om sin dotter, och gör det grymt bra! DU KAN TJEJEN! <3



http//istupid.blogg.se

johanna
Postat 2011-01-03 kl 08:44:19

Hej Micah!



gud vilken fin video.

en sak vill jag säga till dom som kommenterar.micah gör inga emo video och hon ska inte göra slut med kevin.dom älskar varandra.

kram/ johanna

Natti
Postat 2011-01-03 kl 09:55:26
Blogg: http://rosed.blogg.se/

Vem har sagt att det är alkohol hon dricker? Min tolkning är bara att det skulle se ut så för att göra filmen mer levande.. snälla, vad tror ni om Mikaela egentligen?



Sedan som andra har skrivit tidigare, har också sagt det vid ett tillfälle. Publicera inte de elaka kommentarerna, att inte publicera kan vara ett sätt att stötta bort de och inte ta åt sig.



Sedan till er alla som skriver dumma elaka kommenterar, vad f*n vinner ni på det? Mår ni bra av att skada en annan människa, mår ni bra av att få en annan människa att gråta, mår ni bra av att få en annan människa att känna sig värdelös och dålig? Om ni mår bra av det.. är det ni som har allvarliga problem.. och ingen annan.

läs gärna :)
Postat 2011-01-03 kl 10:03:41
Blogg: http://-

Mikaela jag måste först säga att jag ser verkligen upp till dig! Du är den starkaste människa jag träffat och de som kommenterar negativt är avundsjuka på ditt underbara liv. Jag hoppas att allt blir bra mellan du och Kevin, och att ni ska få ett riktigt fint år. Men mikaela läs gärna detta, jag är emot abort. Jag vet att det är tufft, och jag skulle knappast heller orka med ett till barn, men en varninng: de föesta mammor som har tagit abort ser sina barn i mardrömmar. Skulle inte det vara jobbigare än att ha en gullig bebis i sin famn? Gud ger dig kraften med ett till barn, annars skulle du inte ha blivit gravid.. Puss till er underbara familj, du är stark mikaela ! <3

emmziee
Postat 2011-01-03 kl 10:52:43
Blogg: http://emmathomsen.blogg.se/

hejhej. du är super duktig på att göra video's tycker jag. hoppas du mår bättre snart.

håller tummarna för dig



kramizar

//emmziee

Manda
Postat 2011-01-03 kl 10:54:52
Blogg: http://forevermandy.blogg.se/

fin blogg och fin video!

Jenny
Postat 2011-01-03 kl 11:27:54

ååh va sur jag blir när jag läser alla kränkande kommentarer !

det är michaelas liv, hon vet vad hon har gjort. det är hennes val, men det blir inte bättre av att folk klankar ner på henne hela tiden. tänk om ni själva satt i hennes sits. inte hade ni velat ha nertryckande kommentarer ?

& michaela, vilket beslut du än bestämmer dig för så kommer du klara det. beslutar du dig för en abort så kommer det säkert vara jobbigt ett bra tag framöver. bestämmer du dig för att behålla kan det bli tufft. jävligt tufft rent ut sagt, men du kommer klara det. även om man inte tycks tro det såhär långt i förväg så kommer du klara det. du har många hundra läsare som står på din sida & är emot alla elaka kommentarer som vissa är omogna att skicka iväg.

du är underbar michaela. det förstår jag, men du är starkare än vad du tror. jag, liksom många andra håller alla tummar jag kan för att allt ska gå bra & att du kommer klara av det vilket beslut du än tar.

du är stark ! ♥

N O R A
Postat 2011-01-03 kl 11:32:37

hur kan man skriva så här " Du förtjänar någon bättre än Kevin.! <3 " du förtjänar ingen anna en kevin!!! den som skrev det kan ju inte ha läste din blogg så länge!? du och Kevin är ett perfekt par ni är som gjorda för varandra:)



du är nog det starkaste 15 åråringen jag vet , JAG LOVAR , älskar din blogg . jag vet att du klara allt..... jag vet det...

kan inte fatta hur man kan ha hjärta till att skriva så många dumma kommentarer tycker inte du oxå så???? <3<3

nono
Postat 2011-01-03 kl 11:37:40

men hon dricker ju inte alkohol ,det är en film det kanske är vatten eller nått det är ju inte alkohol det fattar väll vem som helst ,herregud !!!

så ni tror när dom gör en film när dom dricker alkohol att det är rickdig sprit helt seriöst



till dig : älskar din blogg <3<3<3<3<3



du är så otrolig stark, TRO PÅ DIG SJÄLV ...

klara, en av alla andra
Postat 2011-01-03 kl 11:42:19
Blogg: http://rantanen.blogg.se/

Det är bara att fortsätta öva. Det är så man blir bra på något =)

Linnea
Postat 2011-01-03 kl 12:14:14

Gud Mikaela vilken underbar video<3

Isabelle
Postat 2011-01-03 kl 12:19:50
Blogg: http://honkallasbella.blogg.se/

Jättefin video gumman, man förstår verkligen hur du känner! <3

Linnea
Postat 2011-01-03 kl 12:20:42
Blogg: http://lenniz.blogg.se/

Jag gilla början, om du kan jobba mer med det du kan göra en nacig musikvideo :)

caisa
Postat 2011-01-03 kl 12:29:44
Blogg: http://caisas.devote.se

jag tycker videon är jättefin och bra gjord , du får verkligen ut budskapet av den! :D

Anonym.
Postat 2011-01-03 kl 13:14:08

Asså allvarligt talat, oavsett om hon dricker alkohol på filmen eller inte, så är det fortfarande inte ert problem. om hon vill göra det,såere hon som får ta konsekvenserna, INTE ni.. ni ska inte lägga er i mygod, d inte så att världen går under bara för att d är PRECIS mikaela som '' dricker'' mikaela, due fett stark.. kärlek t din blogg & dig

elin
Postat 2011-01-03 kl 13:29:42

hej micah. jag gillade denna filmen mycket. jag gilar med att göra filmer. det är ofta jag inte finner ord för vad jag ska säga och ofta bara... gör en film för att få fram buskapet. ibland känns det så mkt bättre att inte beskriva i ord.

angående att du var gravid igen, det måste vara sjukt jobbigt. men det är självklart ditt val hur du gör. och vad du än väljer är du en stark människa. alla gör misstag. flera gånger. de bättre som de sämre.



ville bara skriva och säga att du bra som du är.

kram, en bloggläsare!

elin
Postat 2011-01-03 kl 13:42:57
Blogg: http://fashionlikeme.blogg.se/

du är stark !

Ehmm(o^
Postat 2011-01-03 kl 13:44:30

Du är verkligen emo...........

Anna
Postat 2011-01-03 kl 13:54:16
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Väldigt fin film! :)

Malin Holst - resan till kärleken
Postat 2011-01-03 kl 14:29:28
Blogg: http://talulah.blogg.se/

Fin video :D den hade du gjort bra!

Simone
Postat 2011-01-03 kl 15:01:36

asså lyssna inte på alla fega människor som är anonyma och skriver taskiga kommentarer! dom är inte värda att såra dig. alla har sin plats i världen, dom behöver inte lägga sig i, i ditt liv. du har ju till och med sagt att du skriver i den här bloggen bara för din skull! folk dömmer dig innan de vet hur du är i verkliga livet. jag tycker du verkar vara en toppen tjej och jag önskar dig all lycka i framtiden. du kanske har det lite svårt just nu men men efter regn kommer solsken. hoppas du mår bra. & du kan ju prata med dina nära och kära om du har något problem eller bara vill prata ut. kram en trogen läsare.

petronella
Postat 2011-01-03 kl 15:04:45

du är riktig stark. kanske en svår period nu men hoppas att det vänder. personligen tycker jag att du ska behålla barnet. du har ju mycket stöd från vänner, pojkvännen & din mamma. tänk sen är kelly blir äldre och får höra att hon skulle ha ett syskon men du gjorde abort. men det är ju bara ditt beslut lyssna på ditt hjärta så klarar du det här alldeles galant! all lycka.

kram

ulrika
Postat 2011-01-03 kl 15:17:03
Blogg: http://ullizen.blogg.se/

Fett djup film det var i alla fall. Btw när bilderna kom upp. har du tänkt på att du alltid är på vänster sida om Kevin? i alla bilder! det tycker jag är lite kul. Så sover du på hans vänstra sida oxå? :)

Hanna
Postat 2011-01-03 kl 15:57:24

Jättefin video! Älskade början, alltså det du själv har filmat. Riktigt coolt gjort!

Många med ett varmt hjärta har redan sagt det till dig och jag kan bara hålla med. Skit i allt det negativa, de personliga påhoppen. De vet ingenting och har ingen rätt att lägga sig i. Dessutom har jag den totalt motsatta uppfattningen om dig! För mig framstår du som en otroligt stark ung kvinna, som klarar mycket! Du är GRYM, Mikaela!!

Dumle;]
Postat 2011-01-03 kl 16:29:42
Blogg: http://crazymufffin.blogg.se/

Hej:) Tycker videon var jätte fin! Du borde visa upp mer videos som du gör:) Du är ju super duktig <3



Lycka till med allt!<3

JULIA
Postat 2011-01-03 kl 17:10:21
Blogg: http://thismind.blogg.se/

Så fin film verkligen stå på dig jag tror att du kan bli något stort om du bara vill!!

Hooppas det går bra med kevin ocha allt KRAM

Lilltösen
Postat 2011-01-03 kl 17:58:43
Blogg: http://lilltosens.blogg.se/

Du har en stor talang när det gäller att göra film. Riktigt fin film blev riktigt rörd av den. Jag förstår verkligen hur mycket du älskar Kevin och det är ett otroligt fint budskap.

jonna
Postat 2011-01-03 kl 18:03:09
Blogg: http://jonnathelin.blogg.se/

Fortsätt kriga Mikaela! Lycka till

Jelena
Postat 2011-01-03 kl 18:52:51
Blogg: http://jelena.bubbleroom.se

Älskar att du kan vara dig själv!

& det är bra att du har sagt att du inte bryr dig, men egentligen, vad har dessa ''haters'' att hata?

Saksamma .

Kram :)

manda
Postat 2011-01-03 kl 18:54:06

fin video! men jag tycker det är synd att alla är så otroligt elaka? dom känner ju inte ens dig?



tänk på det positiva istället för det negativa era idioiter!

Kitte
Postat 2011-01-03 kl 19:02:14
Blogg: http://kitteeliasson.blogg.se/

Hej, Jag ser att många skriver "gör abort" eller "gör inte abort".. Ta inte åt dig av något av det , det är BARA DU som vet om DU ska behålla eller inte, det känner du själv.. Och alla ni som tror att ni vet, snälla har ni inte varit i exakt samma sits som Micaela är i så vet ni fan inte vad som är rätt och fel att göra.



Till alla er som säger "jag är emot abort" -Tycker ni då det är rättvist att sätta ett OÖNSKAT barn till världen !? Det tycker minsan inte jag, man tänker ett steg längre ju mer man mognar och tänker på konsekvenserna !! så sluta trycka in i Micahs huvud hur fel det är med Abort. Det är upp till var och en.



sen Micaela, du MÅSTE skydda dig- tänk på konsekvenserna, sex är inte bara sex när man inte skyddar sig, det har du väl ändå förstått !?



Kram till dig och Kelly !

wilma
Postat 2011-01-03 kl 19:19:10

Jättefin video micah!

Men en sak ska du veta : Bry dig inte om dej de dumma kommentarerna, de överdriver så fruktansvärt mycket.

Sånna elaka saker behöver du inte ta dig åt,det gör bara dig mycket mer deppigare. Ha det toppen!

Kram. <3

filippa
Postat 2011-01-03 kl 19:47:28
Blogg: http://filippawrites.blogg.se/

tycker videon vra super bra, du har verkligen lyckats med den. Och inte bara videon även ditt underbara barn. (L)

Anonym
Postat 2011-01-03 kl 20:00:22

Döm andra så som du dömer dig själv.

Anna
Postat 2011-01-03 kl 20:05:04
Blogg: http://i

Den filmen var jättebra, jag tycker du borde satsa på att redigera bilder :) <3

Rebecca
Postat 2011-01-04 kl 18:34:51
Blogg: http://miilenmezz.blogg.se/

Hej Mikaela!



Jag tycker du ar en stark kvinna som ar 14 ar och tar hand om en liten bebis! Det ar starkt! :) Jag har en liten fraga till sota lilla dig (om du undrar varfor jag skriver sa konstigt sa ar det for jag ar utomlands)Hur snabb spolar man i windows movie maker..? Kan du mojligtvis gora en video eller printscanna och lagga upp pa bloggen? Tack pa for hand! :)

Jossan
Postat 2011-01-05 kl 11:49:12
Blogg: http://borntobecool.blogg.se/

Hejj! Jag tycker det är jättestarkt av dig att bara vara 15 år och mamma! Det skulle inte de flesta klara av! Du och din kille är så söta tsm!! ='D

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 12:01:38

kämpa på du är stark som redan har ett barn och du bara är 15 det kallas att vara modig och stark

julia
Postat 2011-01-05 kl 17:17:30

jag tycker om din blogg och tykcer du är stark och har en fin familj, meeeeeen, väldigt omoget och inte genomtänkt att bli gravid igen, dålig förebild!

Frida♥
Postat 2011-01-05 kl 21:16:06

Vilken vacker video :')

Jag skulle vilja säga en sak.. Jag är bara 13 år, men jag har velat ha barn sedan jag fyllde 12. Jag har alltid varit kär i bebisar och Kelly är jättesöt! :) Det gör mig så avundsjuk! suck Har ganska bra hand om barn överhuvudtaget också.. Jaja, du är stark Mikaela, glöm aldrig det, och gå alltid din egen väg, följ ditt hjärta!

Kramisar till dig och Kelly :)

Matilda
Postat 2011-01-15 kl 17:37:37
Blogg: http://tjajoorna.blogg.se/

OMG!!

Fy fan vad gullig film!!

GUUUUD VAD GULLIGT!!!! <3

r
Postat 2011-01-19 kl 19:00:10

Hej, jag undrar bara, hur gör du dina videos, vilket program, eller hur gör du dom så snabba ? :)

svara gärna i inlägg eller mail, ha det bra :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar