Fråga om Emelie och Kevin

Postat 2011-01-12 kl 22:32:15

är du inte rädd att kevin och emelie ska börja gilla varandra mer än vänner? du är en asbra mamma btw :)

Nej då! För det första har Emelie en kille också :) Kevin har många tjejkompisar och det är bara kompisar, inget annat. Jag tror inte det blir någon "fling" mellan dom. Dom kan umgås och så, men jag tror inte dom känner så för varann. Dessutom så älskar jag och Kevin varann <3

Men absolut så tror jag att dom kommer bli bra vänner!

Isabel
Postat 2011-01-12 kl 22:47:20

Vem tar hand om Kelly när du är i skolan och träffar kompisar? Ammar du inte henne? Hon är så fin..

Cecilia
Postat 2011-01-12 kl 23:03:32
Blogg: http://calatalo.blogg.se/

Rätt tänkt, man kan ju inte hålla på misstänka att sin kille gilla alla tjejer som han umgås med. :)



En annan sak: Är du säker på att du var gravid? Tänkte låter mysko att du kan ha blivit gravid så direkt efter förlossningen? Sen så har jag hört att de första gångerna man har mens efter förlossningen är hemska. Man har jätteont och blöder svinmycket, kanske var det som hände ifall det inte var ett missfall?

hmm..
Postat 2011-01-12 kl 23:49:30

Vart e din dotter när du åker runt å gör massa saker?

åsa
Postat 2011-01-15 kl 00:20:22

BRA svarat, riktigt bra svarat!!!! :)

JULIA O KAMMILA
Postat 2011-01-16 kl 14:04:36

HEJ JAG UNDRAR OM JAG INTE KUNDE VETA LITE MER OM DIG OCH KEVIN<3 JAG TYCKER ATT KELLY ÄR SÖTT .

HUR GAMMAL ÄR KELLY NU ?? JAG OCH VILL ATT DU SKA LIGGA IGEN . OCH FILMA DET<3<3



JULIA O KAMMILA
Postat 2011-01-16 kl 14:05:10

HEJ JAG UNDRAR OM JAG INTE KUNDE VETA LITE MER OM DIG OCH KEVIN<3 JAG TYCKER ATT KELLY ÄR SÖTT .

HUR GAMMAL ÄR KELLY NU ?? JAG OCH VILL ATT DU SKA LIGGA IGEN . OCH FILMA DET<3<3



REBKA
Postat 2011-01-16 kl 14:12:12

HEJ JAG HETER REBEKA, OCH JAG ÄR MED ETT BARN IMAGEN OM DU VILL SE NÄR JAG KNULA SÅ GÅ IN PÅ WWW.YOUTUBE.SE OCH SKRIV KNULA



PUSS O KRAM



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar