Fråga om datumet på den nya headern

Postat 2011-01-10 kl 17:04:54


Ni undrade varför det stod 14/2 2011 på headern för det datumet har inte varit än :)
Men det är ju det datumet jag och Kevin ska förlova oss! :)
Det är jag rätt säker på, jag är säker på det, och jag märker det på Kevin att han är rätt säker.
Vi har beställt ringarna och nu letar vi ställe att göra på!
Har ni tips på en fin och lugn resturang?

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 17:07:02

olles krog vid kista/akalla , tro mig de finns inget bättre

nellie
Postat 2011-01-10 kl 17:11:09
Blogg: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Hur går det med tävlingen du hade om ett valfritt plagg från novaqueen. Så himla sugen på att veta om man vann.

moa
Postat 2011-01-10 kl 17:15:20

kan du inte göra några mer filmer, som handlar om dina känslor ? för jag älskar dom du gjort tidigare. YOU GO GIRL!

Sandra
Postat 2011-01-10 kl 17:16:38

Hej!

Det skulle vara supersnällt om du kunde svara på den här frågan. Ska du behålla ditt barn i magen eller ska du göra abort?

21år & gravid med 3:an
Postat 2011-01-10 kl 17:17:26
Blogg: http://tinalindholm.blogg.se/

Vill också förlova mig :) Gäller bara att lyckas övertala sambon om det (A)

Men om jag hade fått bestämma så vill jag förlova mig den 11/11-11 :)

tilda
Postat 2011-01-10 kl 17:23:37
Blogg: http://matildahenrikssson.blogg.se/

vad kul att ni ska förlova er :)! ni verkar va jättebra föräldrar åt eran söta dotter oxå!

Jessica Regnér
Postat 2011-01-10 kl 17:25:22
Blogg: http://jeccica.blogg.se/

Härligt med förlovning hoppas det blir fint!

Jasmine
Postat 2011-01-10 kl 17:26:48
Blogg: http://rosanatt.blogg.se/

Åh, va roligt för er! Stort grattis!!

Kram

Kicki
Postat 2011-01-10 kl 17:28:57
Blogg: http://kickiks.blogg.se/

Vet inte riktigt hur det är just där du bor men Jensens Böfhus brukar vara lugnt och hur god mat som helst har de på de restaurangerna! :)

issa
Postat 2011-01-10 kl 17:31:12

hej det sägs att du fick mf för att du var och härjade och drack på kryssningen mina kompisar såg dig så ljug inte det var skämmigt och du ska föreställa en mamma.!!! bra att det blev mf men dåligt sätt och döda sitt barn på.

Emma
Postat 2011-01-10 kl 17:33:57
Blogg: http://oldbabydoll.blogg.se/

Vad kul med förlovning! Blir säkert jättefint :)

emmaloo
Postat 2011-01-10 kl 17:40:49
Blogg: http://emmaloo.blogg.se/

Hej hej, betalde ni ringarna själva? efter som Kevin har sagt att han/ni har mycket pengar?



läs & kommentera ---> emmaloo.blogg.se

ELLEN OTTNARGÅRD
Postat 2011-01-10 kl 17:41:46
Blogg: http://ellenottnargard.blogg.se/

GRATTIS! :D



var med i tävlingen "morgondagens blogg" på www.ellenottnargard.blogg.se :)

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 17:42:05

Om ni inte vill åka så lång och om ni ska ha med Kelly så funkar sjöängen i Norrviken :-D De e lugnt där men ändå en "fin" resturng och deras mat är underbar iallafall när jag var där sist :-D Sen ska tydligen O´Pizzicato inne vid söder vara bra (dom serverar inte bara pizza där utan kött osv)

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 17:43:00

Om ni inte vill åka så lång och om ni ska ha med Kelly så funkar sjöängen i Norrviken :-D De e lugnt där men ändå en "fin" resturng och deras mat är underbar iallafall när jag var där sist :-D Sen ska tydligen O´Pizzicato inne vid söder vara bra (dom serverar inte bara pizza där utan kött osv)

..
Postat 2011-01-10 kl 17:43:13

hur kommer det sig att du aldrig svarar på frågor när folk undrar hur det gick på sjukhuset och hur det var med barnet i magen ? :/

ulrika
Postat 2011-01-10 kl 17:45:22
Blogg: http://ullizen.blogg.se/

Grand Hotell har mega god mat och det är jättefint! ska ge dig ett till namn på en finfin resturan. Vet dock inte va den heter än! ska äta där på min 18 års dag!<3

Tjäna pengar på din blogg
Postat 2011-01-10 kl 17:47:07
Blogg: http://www.bloggpengar.n.nu/

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG!



Vill du tjäna pengar som Kissie, Kenza och Blondinbella gör? På min sida har jag skrivit hur du kommer igång, så besök den och se när din plånbok växer.

elin
Postat 2011-01-10 kl 17:48:41

är det säkert att du är gravid? :) <3

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 17:51:38

ett tips det är bra om du inte säger vart du ska förlova dig förän efter ni gjort det det kan ju finnas personer som kommer ditt eller nåt aa du fattar :)

becka'
Postat 2011-01-10 kl 17:51:39
Blogg: http://becckas.blogg.se/

åhh, gud va kul !:) jättebra blogg :)

kolla gärna min :)

koej
Postat 2011-01-10 kl 17:54:05

jag vill bara fråga en fråga, supertacksam för svar.

Saknar/ångrar du inte att kunna göra de som man gör i din ålder? kunna umgås med kompisar hur mycket som helst,plugga i lugn och ro,festa..utan att behöva tänka på att du har ett barn? vill du inte ge tid till gymnaiset och läsa vidare och sen skaffa barn? Varför har du så jävla bråttom med de?Herregud du är fan 14 år? Vill du inte längta tills du blir äldre och skaffa barn istället för att spendera hela din "ungdomstid" åt att ta hand åt ett barn? jag fattar egentligen inte hur du tänker. du har aldrig tänkt på ditt barns bästa eller? men du verkar ju fan inte ha alla hästar istallet.

word!

L
Postat 2011-01-10 kl 17:55:08

vad gör du på dagarna? älskar dig blogg!! och grattis till lilla kelly hon är verkligen jätte söt!:)

Alexandra
Postat 2011-01-10 kl 17:57:51
Blogg: http://alexandramariaa.blogg.se/

Grattis till er:)

malin
Postat 2011-01-10 kl 18:00:03
Blogg: http://tankarblirmeningar.blogg.se/

Grattis till er :)

Läste i ovanstående kommentar att personen påstår att dennes kompisar var på kryssningen samtidigt som dig & att du drack osv.. Vilket jag inte tror på, men det jag undrar över den kommentaren är, vad MF är? Skulle va snällt om du svara så jag vet :)

Sen tänkte jag bara säga igen - fortsätt med det du gör , för du gör de bra! :) kram

Karin
Postat 2011-01-10 kl 18:02:14

Jag vill hemskt gärna tipsa er om en underbar restaurang som jag tror är perfekt för er förlovningsmiddag!



Det är en italiensk restaurang som heter Valentino, ligger på Rörstrandsgatan i Vasastan (jättenära Karlbergs station, asså pendeltåget). Helt fantastiskt god mat och jättebra priser. Och om ni vill ta med lilla Kelly är det nog ett bra alternativ eftersom det är rätt lugnt och väldigt mysigt där. Rekommenderar verkligen ett besök där! Hoppas ni väljer Valentino :) (Hehe, låter kanske som att jag jobbar där men så är det inte, har varit där och ätit bara och är typ frälst! ;))



My
Postat 2011-01-10 kl 18:07:37
Blogg: http://MyDarnell.se

Jätte roligt att ni ska förlova er!

Tråkigt att ni valde en sån vanlig dag som alla hjärtans dag. Då förlovar sig typ alla... Hade ju varit mer speciellt om ni valt ett annat datum.



Lycka till med allt mikaela!

julia
Postat 2011-01-10 kl 18:09:31
Blogg: http://youareinmylife.blogg.se/

grattis :) så söt ni är tilsammans. jag och min pojkvän funderade ett tag på att förlova sig men nu har han sagt att han inte vill lägga ut pengar på något dyrt.

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 18:10:49

Kamarina på Södermalm bästa maten och hur mysigt som helst. www.kamarina.se de är grekisk mat :)

Anna
Postat 2011-01-10 kl 18:13:21
Blogg: http://annagoesrandom.blogg.se/

Koh Phangan, astuff restaurang, men kanske inte fin och lugn. Fast det beror ju på hur man uppfattar fint, jag tycker den är fin:)

martina
Postat 2011-01-10 kl 18:20:52
Blogg: http://magotsuku.blogg.se/

Ni har kanske nåt ställe som är speciellt för just er, ex en park, en bänk, en affär eller liknande.. där kan man växla ringar för att sedan är tillsammans!

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 18:21:48

jag gissade på att det var förlovningsdatumet! :) mitt tips är axela på götgatan på södermalm. (boka de är populära, spec ett sådant trevligt datum som alla hjärtans dag kan jag gissa) där hade jag bröllopsmiddagen, älskar det stället! www.axela.se. jag kan varmt rekommendera gorgonzola fläskfilen och västerbotten laxen. varmrätten kostar under 200kr, inte illa för god mat! vi åt trerätters där för 900kr en gång vilket är helt överkomligt (delade på förrätt å drack läsk/öl)!

...
Postat 2011-01-10 kl 18:23:23

Hahahahaha lycka till att hitta en restaurang där ni kan förlova er på! Jag och min sambo förlovade oss den 24, det slutade med att vi stod vid en sjö i -20 grader. Om ni ska ha med er eran unge så kanske det inte blir så lugnt och skönt (?????)

Varför säger du aldrig riktigt ordentliget om du är gravid eller inte?

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 18:28:19

Ming garden på medborgarplatsen det är en kinaresturang och det är jätte lungt och jätte mysigt där det är verkligen ett tips ;D<33

Pauline
Postat 2011-01-10 kl 18:29:56
Blogg: http://www.toffiiees.blogspot.com/

det står 2010:s

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 18:38:39

var med i dagensbloggtävling

Trolltyg
Postat 2011-01-10 kl 18:38:48

Korvmojjen i Sollentuna funkar nog. Så får Kevin kanske några kronor över till en kondom också. ;)

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 18:42:58

varför skriver folk att du fått missfall?? Har du de?

AMANDA
Postat 2011-01-10 kl 18:43:43

Va fräckt att ni förlovar er på alla hjärtans dag! :D



lycka till!

bob
Postat 2011-01-10 kl 18:47:36
Blogg: http://bob.se

hur många "unika" besökare har p. dag? :)

en blogg bland tusen andra
Postat 2011-01-10 kl 18:56:19
Blogg: http://kavajen.blogg.se/

Tusen grattis till er, hoppas att ni får en superkväll njär ni förlovar er. Måste bara säga att du är stark och jättevacker!

Jonna
Postat 2011-01-10 kl 19:01:45

Jag tror att väldigt många vill veta hur du ska göra med barnet. och var du ens med barn? och hur gick det på akuten? Det känns lite som att har du sagt A, så får du säga B.. Vet att du skriver vad du vill men det finns vi som undrar! Hoppas allting löser sig!

Batman ;o
Postat 2011-01-10 kl 19:02:16
Blogg: http://batmaaaan.blogg.se/

Donken på vägen till skåne ":)"

Jenny ~ 15 år och gravid!
Postat 2011-01-10 kl 19:02:23
Blogg: http://marsbarneet.blogg.se/

Hej, är också förlovad med min kille! :))

Grattis till förlovningen, önskar er lycka till i framtiden :D Kramkram

Smiley Ray Cyrus - Miley Cyrus SWE
Postat 2011-01-10 kl 19:03:26
Blogg: http://smileyraycyrus.webblogg.se/

Besök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min bloggfff om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :D

gabriella
Postat 2011-01-10 kl 19:03:27

Vapiano det finns i Gamla stan och på Sturegatan. Jättemysigt och billigt!

Smiley Ray Cyrus - Miley Cyrus SWE
Postat 2011-01-10 kl 19:03:42
Blogg: http://smileyraycyrus.webblogg.se/

Besök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min bloggfff om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :DBesök min blogg om Miley Cyrus :D

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:04:12

en jätte fin restaurang på Hötroget i Stockholm :D Har ätit där fleera ggr det är supergott :D



http://www.bbqsteakhouse.se/resturangen.html

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:08:47

jag ser upp till dig. ångrar ibland att jagh gjorde abort i samma åålder so dig. men jag undrar tänker du behålla barnet du bär på elelr ska du göra abort eller adoptera bort det?

KRAMAR

Malin - Mamma till Alice & Lowe
Postat 2011-01-10 kl 19:10:31
Blogg: http://alicesmamma.blogg.se/

Hur gick det med magen? Och på akuten?

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:10:46

Hej, Ingen resturang men en jätte fin strand i Varberg Björkäng heter den!. varbergs stränder är Underbara!

Sandra
Postat 2011-01-10 kl 19:11:25

Att hitta en lugn restaurang på alla hjärtans dag är kanske inte så lätt, många vill gå ut och äta då. Jag och min pojkvän tände massa ljus och satte på varandra ringarna på tolvslaget till midsommarafton 2008, det var romantiskt! :) Massa grattis till er och glöm inte bort att du är bra!



Kram

alexandra
Postat 2011-01-10 kl 19:15:31
Blogg: http://alexandras.se

Jag trodde fel om dig, det verkade som om du vore snäll och trevlig men efter att jag bilderna på dig och "ämmi" har jag andra åsikter om dig, tydligen ditt riktiga "jag". Skäms....

Helena
Postat 2011-01-10 kl 19:16:00
Blogg: http://passioneradmedglod.blogg.se/

Stort grattis i förskott till den stora förlovningsdagen !! Lycka till med allt i framtiden och fortsätt vara den du är !



/H

Siri
Postat 2011-01-10 kl 19:16:45

men vafan det funkar inte så när man förlovar sig?

varför så löjliga för och gör en jättestor grej och ska gå på resturang å sånt bara för att ''förlova sig'' då? Man förlovar sig när man bestämmer att man ska göra det, inte när ringarna e klara

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:17:11

Hej, Tänkte bara fråga om ni ska behålla barnet?. KRAM



Sköt om dig!

Cissi
Postat 2011-01-10 kl 19:17:18

Hej! du är ju född 95 och börjar alltså gymnasiet efter sommaren va? Vilken linje hade du tänkt att gå?=) jätte tacksam för svar!

ELINOR
Postat 2011-01-10 kl 19:18:46
Blogg: http://elinorstankar.blogg.se/

Hur stor snopp har kevin?

cissi
Postat 2011-01-10 kl 19:18:57

Hej! Eftersom att du är född 95 så börjar du gymnasiet efter sommaren va? Vilken linje hade du tänkt att gå?=) Väldigt tacksam för svar!

jess
Postat 2011-01-10 kl 19:21:07

är du gravid igen? ska du behålla barnet?

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:22:00

Hon har fått missfall

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:24:43
Blogg: http://nov.blogg.se/

14år må vara tidigt o bli gravid MEN hon valde att behålla barnet och nu är Kelly född! Sen kan man ju ha åsikter om den nya ev graviditeten, men de är fortfarande hennes beslut: om hon klarar av ett till barn eller inte.



Jag önskar dig all lycka till och hoppas du tänker på ditt och Kellys bästa!

Julia
Postat 2011-01-10 kl 19:27:13
Blogg: http://jumpie.blogg.se/

Aww, vad sött! Om jag var du så skulle jag velat förlovat mig någon annan dag, roligare att ha ''en egen dag'' istället för att ta alla hjärtans dag. Men det är bara vad jag tycker, lycka till nu! :D <3

Alex
Postat 2011-01-10 kl 19:28:09

Hur gick det igår, vad var felet?

VIKTIGT
Postat 2011-01-10 kl 19:29:46

Hejsan! Skulle väldigt gärna få svar på mina frågor..! :)

Jag undrar bara, så jag förstått ordentligt.

1. Är du gravig igen? :)

2. När märkte du det ?`

3. Ska du behålla det tror du?



Ps. You go girl ! Ds.

Malva
Postat 2011-01-10 kl 19:32:43

om du inte svarar nu så dör jag av nyfikenhet! Hur gick det med barnet i magen? Är du gravid eller inte. SNÄLLA SVARA

Emma
Postat 2011-01-10 kl 19:35:57
Blogg: http://godisemmsan.blogg.se/

Heej!

Jag älskar din blogg den är jätte bra! Jag läser den oftast varje dag =) !

Jag undrar om du vill göra en bloggdesign åt mig?

Ellinore Sånge
Postat 2011-01-10 kl 19:37:25
Blogg: http://ellies.blogg.se/

Man vill ju inte veta var, och speciellt inte när ens kille ska fråga!

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:44:54

är du verkligen bara 15 år?;o

lite svårt att tro på liksom.

svara gärna.

blåndi
Postat 2011-01-10 kl 19:47:31
Blogg: http://turbopingving.blogg.se/

Ge fan i vad alla andra säger och tycker, jag tycker du är modig som har behållt ungen och ploppat ut den trots att du är så ung ;)

Min mamma skulle dräpa mej om jag vart gravid när jag var 14, fick inte ens sova hos min pojkvän föräns jag var 16 :S stå på dej babe!

Och btw jag fyller år ¨på alla hjärtans dag, och de är på 34 dagar! puss!

Sara
Postat 2011-01-10 kl 19:48:00

Wow,vilket jätteunikt och speciellt datum ni valde! Grattis till er och alla andra i hela världen som förlovar sig precis samma dag. ;)

Johannis
Postat 2011-01-10 kl 19:48:58

Hoppas att det blev ett missfall som andra säger, annars hade du väl valt att behålla det stackars barnet som du inte hade kunnat ta hand om. Du är för helvete 15 år och har redan en unge. Koncentrera dig på henne istället för att skaffa fler!! Och efter denna "graviditet" så hoppas jag att både du och din pojkvän börjar köpa kondomer eller iaf tänka på preventivmedel som är gratis för dig under 20år att använda.

Christoffer
Postat 2011-01-10 kl 19:56:15
Blogg: http://animegalaxen.blogg.se/

Finns fina resturanger vid Medborgarplatsen..

Tjäna pengar på din blogg
Postat 2011-01-10 kl 20:03:27
Blogg: http://www.bloggpengar.n.nu/

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG



Har du någonsin undrat hur stora bloggerskor som Kenza, Kissie och Blondinbella tjänar pengar på sin blogg? Titta in på min sida så får du reda på hur och även hur du kan tjäna pengar på DIN blogg.

Mimmi
Postat 2011-01-10 kl 20:22:22

En fråga bara... asså jag undrar bara... är du inte 15år?? är det inte lite för ungt för att gifta sig?



Asså jag undrar bara, missupfatta inte :)<3<3<3



Tycker du är super cool som vågar hålla på med det du gör och tar hand om ett litet barn :D<333333

Elin
Postat 2011-01-10 kl 21:10:40
Blogg: http://nystrand.devote.se

Tjejen! Fyfasiken vad jag gillar din blogg, du bryr dig inte alls om hur du ska klä dig och sminka dig osv. utan du är dig själv. Du är stark som är så ung och har fött en hel baby, och uppfostrar den osv. och måste bara säga att din pojkvän är ju också helt fantastisk. Att ni klarar det, ni är starka människor som kan stå emot, för man lär ju få höra mycket när man är så ung och har barn liksom. Stolt att det äntligen är någon inom bloggvärlden som verkligen står upp för sig själv, du är riktigt duktig tycker jag! :) Fortsätt såhär, du kommer långt. Önskar dig, kevin och lilla kelly och era eventuella framtida barn all lycka!

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 21:18:01

Gud så skojj :D Men är det inte lite ungt att förlåva sej redan ?

//Nyfiken tjej :D

Tess
Postat 2011-01-10 kl 22:11:14
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Allra finast är att göra det på ett ställe man båda tycker om. Jag och sambon förlovade oss vid slottet Eilean Donan i Skottland. Vore lite häftigt om ni tog dagen efter Alla hjärtans dag också. Så får ni en egen dag som inte är alldeles hypad :-)

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 23:06:31

lycka till !! :)

...
Postat 2011-01-11 kl 00:21:14

trädhotellet i harads.

Ninjakossan
Postat 2011-01-11 kl 14:03:52
Blogg: http://www.ninjakossan.se/

Känns det inte lite konstlat att planera det på det viset? Har förstås läst att det är ett vanligt sätt att göra på i Sverige, men ändå. Har alltid undrat om det inte blir lite uppstyltat.

Och på Alla hjärtans dag också, känns inte det lite väl klyschigt?



(Kommentaren är inte menad att läsas med en dryg ton, utan snarare en nyfiken/fascinerad ton)



=)

Anna Nöjd
Postat 2011-01-11 kl 15:41:13

Hejsan, ville bara säga att jag kollat lite i din blogg och du verkar jätte gullig. Det var väl inget mera än det :) Jo, jag och min kille förlovade oss 14/2-10 :) Så när ni förlovar er har vi varit förlovade i ett år!

Annelie
Postat 2011-01-11 kl 17:29:21
Blogg: http://anneliepop.blogg.se/

Min man friade till mig pa alla hjartans dag i NEw York, det var jatte romantiskt :-) Lycka till...

Fanny
Postat 2011-01-11 kl 17:48:57

Hej micah :) Jag försöker inte att "bestämma" över dig eller något, men jag undrar varför ni ska förlova er? Hur vet du att du kommer vara kär i Kevin i resten av livet? (typ 65 år :O) kram :)

Cajsa<3
Postat 2011-01-11 kl 20:08:17
Blogg: http://cajsa-lisagrandinson.blogg.se/

Heej! <3 Förs, du verkar super gullig!<3 Sen en liten fråga, kan inte du ha läsarträff nån gång?! :D

Men iaf, det finns en jättefin resturang som heter Koh Phangang,

(hemsida=http://www.kohphangan.se/information.html)

och den är suuuper! Det är thailänsk mat och det är gjort så att det käns som att man sitter typ mitt i djungeln å man hör syrsor och sånt i bakrunden, och sen blir det mörkt och så hör man regn och det blinkar till så det blir som blixtar det är superfint!

Om du nån gång åker dit(Vilket jag verkligen rekomenderar) så GLÖM INTE KAMERAN!(:P) Hihi och BOKA BORD för om man går direkt så är det typ 2 timmars väntetid (jag skojjar inte jag fick stå där i 2 ½ en gång)!

Kram på er alla tre! <33333

Cajsa<3
Postat 2011-01-11 kl 20:46:25
Blogg: http://cajsa-lisagrandinson.devote.se

Hehe skrev fel på min länkning; ska va

cajsa-lisagrandinson.devote.se och inte blogg.se :P

Kramizz! <333

Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent
Postat 2011-01-11 kl 22:09:24
Blogg: http://ninawikizz.blogg.se/

Vad gulligt :)

Ni ska förlova er samma dag som min syster fyller 20 :)

Anonym
Postat 2011-01-12 kl 16:53:08

behöver man inte vara 18 för att få gifta sig? och jag menar när man förlovat sig så vill man ju gifta sig inom ett år för att det ska vara äkta?

Elin Skalk
Postat 2011-01-12 kl 19:20:10
Blogg: http://eskalk.blogg.se/

1. RÅDISS till designen din.. Hatar när de är så överdrivet "flickigt" och rosa. Har du testat vit design med nån fin header?!

2. Tror du på att jorden ska gå under 2012 eller? Ser så ut eftersom du verkar ha så jävla bråttom med allt..

3. Barn, förlovning, innan du är 20 år. Du ville alltså inte leva ditt liv fullt ut? Självmordsbenägen tjej.. Nej då! Men helt seriöst, tagga ner. Du är säkert en jättebra mamma. Men du har ju typ gjort allt innan du är 20 år och då har du ju inget att se fram emot sen när du blir äldre.. Snacka om att ta död på sitt liv :/ :O

stella
Postat 2011-01-13 kl 18:05:36
Blogg: http://stellabellabus.blogg.se/

Asså jag vet att det är ganska långt dit men jag har precis varit i fjällen kom precis hem=)

men ja då åt vi på en resturang som ligger på hundfjället där är vi typ alltid men där på toppen låg en jätte fin resturang som heter Lycktan och det är fett kul för om man bokar på den resturang så får man åka gratis skoter taxi upp och ner till o från resturangen=) asså det var värkligen en upplevelse<3

kram o puss

/stellisbellis



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar