Video med Kevins röst och jag

Postat 2011-02-18 kl 19:28:42


Jag och Kevin videobloggar!
Jag kallar Kelly för Kellansbudo :)

EBB - En ung bruds bekännelser
Postat 2011-02-18 kl 19:32:26
Blogg: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/

Trevligt! :)

LINNEA
Postat 2011-02-18 kl 19:44:36
Blogg: http://iheartlautner.blogg.se/

Hej ! Jag tänkte bara säga att i din lilla "inforuta" där vid sidan av bloggen. Har du råkat skriva Mikalea och inte Mikaela haha. Tänkte bara att du ville veta. :)



Ha det bra!

Anonym
Postat 2011-02-18 kl 19:50:53

Säljer ett par jeans i storleken 34

Är du intresserad? Hör av dig till [email protected] kram

Emma
Postat 2011-02-18 kl 19:54:07

Snälla ta tillbaka din blogg Kevin!

carro
Postat 2011-02-18 kl 19:56:04

vänta lite jag fattar inte jag har läst hela din blogg i februari men fattar inte blev du gravid när du blev öferfallen elr e kevin pappan ?

Anne
Postat 2011-02-18 kl 19:59:01

Kevin! Jag åller med dig till 100% angående att man inte ska döma folk utan att VETA FAKTA, och att man inte ska anta saker som inte stämmer, för att man TROR att det är på ett visst sätt..

Men Mikalea berättar väldigt mycket PRIVATA saker om er, och då är det klart att folk har åsikter.. Du borde kanske tala om för din 15-åriga fästmö att hon borde sluta lägga ut hela ert privatliv för tusentals människor som ni inte känner, och för för övrigt inte vill er något gott! Det hjälper inte hennes och ert liv, men alla problem som ni/hon har och en liten dotter! Tro mig!



Folk kommer alltid att tissla och tassla, och folk kommer alltid att ha åsikter. Men då är det väl bättre att leva sitt liv och låta dem tycka vad dom vill? Om ni VET att ni är lyckliga tillsammans och kommer att vara varandra trogna i resten av era liv, varför bry er om vad folk säger? Om Mikaela slutade att ge ut hela ert liv på nätet så skulle ni inte behöva bry er om vad folk säger, och för övrigt så skulle folk sluta tycka lika mycket! Ta mitt råd!

Anonym
Postat 2011-02-18 kl 20:07:11

kan du inte ta och svara på lite mer bloggsvar? :)

Cornat.blogg.se
Postat 2011-02-18 kl 20:07:39
Blogg: http://cornat.blogg.se/

Hejsan.. nu kommer jag med nått fint ord här nudå. Mikaela du har otroligt fint leende och ni är så sööta! Och så undrar jag vad kevins blogg heter?



Take care! :)

besviken
Postat 2011-02-18 kl 20:19:53

ni pratar så långt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! astråkigt att höra er för man hör ju för fan bara mumel!!! PRATA HÖGRE ELLER SKRIV! (INGA HJÄRTAN!)

Hanna
Postat 2011-02-18 kl 20:40:59

Ni är så söööta tilsammans!

:D

♥ESSEY♥
Postat 2011-02-18 kl 20:42:57
Blogg: http://esseys.blogg.se/

Sötnosar :D <3

Camilla
Postat 2011-02-18 kl 20:58:10
Blogg: http://camillaaaandreasson.blogg.se/

Varför har du slutat med "never happends micah"?? =(



Kicki (Kickiks)
Postat 2011-02-18 kl 21:03:12
Blogg: http://kickiks.blogg.se/

Skulle vara kul om Kevin började blogga igen! :D Bry er inte om andra (lätt för mig att säga kanske..)

Anonym
Postat 2011-02-18 kl 21:06:41

Jag tycker Kevin verkar vara en normal och go kille som förtjänar bättre än en efterbliven idiot.

Madeleine (:
Postat 2011-02-18 kl 21:17:01
Blogg: http://madeleinelofdahl.blogg.se/

inget illla menat, men dags att lägga ner bloggen? du är en av "storbloggarna" och säger att du älskar att blogga, men du uppdaterar typ aldrig......

Anonym
Postat 2011-02-18 kl 21:25:58

så söta ni är!

och micha, verkligen strunta i fall folk behandlar dig illa, du är en jättesöt person med en jättefin insida, din kille är oxå jättesöt och verkar vara världens goaste! ni är er själva båda två, och det är en bra egenskap som du har, även fall du får taskiga kommentarer, så håll fast vid vem du är och ändra aldrig på dig. jag läser din blogg varje dag, även många av mina kompisar, och dom tkr likadant som mig. du och kevin är sötast tsm! puss

irmelin
Postat 2011-02-18 kl 21:32:26
Blogg: http://irmelins.blogg.se/

naww vad du och Kevin är söta tillsammans!! hoppas han startar en blogg skulle vara jätte kul :D <3

Maja
Postat 2011-02-18 kl 22:10:30
Blogg: http://hypocrite.blogg.se/

Tjoo! Tänkte bara säga att du har verkligen ett så underbart fint leende! :)

Anonym
Postat 2011-02-18 kl 22:24:00

Asså jag måste bara säga att ni passar så bra ihop!!! Jag är säker på att ni är 2 toppenföräldrar till lilla kelly! Jag vet att många tycker att du är för ung för att vara mamma, men det tycker verkligen inte jag! du är en perfekt mamma och jag är säker på att du kan ta hand om kelly lika bra som en 30 åring. jag är så glad för eran skull. Ni tre är så starka tillsammans! Jag önskar er all lycka i livet!

olivia
Postat 2011-02-18 kl 22:24:11

asså du e konstig fan.. beter dig som en barnunge..

Julia
Postat 2011-02-18 kl 22:34:11

Tycker att ni e starka! Fortsätt så <3

Kram från Göteborg.



P.S grattis till förlovningen ! :D Ni e ett perfekt par! Förebilder för mig o min pojvkän!

♥ESSEY♥
Postat 2011-02-18 kl 22:40:06
Blogg: http://esseys.blogg.se/

Jag trodde inte Kevin skulle vara så himla snäll och trevlig! =) Kan du tipsa om vad hans blogg senare kommer heta! Älskar din blogg och dig! Du är så himla stark! Fortsätt så =D<3

Anonym
Postat 2011-02-18 kl 22:49:37

kevin har en jätte fin och manlig röst!



ps: det är bra att ni står¨på er!

Ida
Postat 2011-02-18 kl 22:50:04

Asså ni är för söta! :) Kan bara säga att du är en super bra mamma till Kelly, märks hur mkt ni älskar henne!

Lisa
Postat 2011-02-18 kl 22:57:15

Hej Micah! Vill bara ge dig ett par livsråd i all välmening.



Gällande alla elaka kommentarer, det kallas nätmobbing. Antingen får du helt enkelt ignorera de elaka orden och se förbi det eller så stänga av kommentatorfunktionen. Det kommer ALLTID att finnas elaka människor som skriver hemska saker tyvärr. Och dessa människorna provoceras allt mer av motreaktioner än av tystnad. Du vet väl bättre än att ta åt dig av de elaka kommentarerna? Stänger du av funktionen går du ju miste om de trevliga kommentarerna och peppen du får av dem som faktiskt ser upp till dig.

Tänk så här; Du behöver inte förklara dig för någon, ingen av dem som läser din blogg vet heller vem du är som människa. Du blir offret för en dålig dag, en låg självkänsla eller pms eller vad fan som helst som står fel till i dessa människors liv. Kolla in Kissies blogg, hon får mer än hälften hatkommentarer varje dag, men hon verkar inte ta åt sig så hårt av det.



Ett annat litet tips är att försöka skriva så lite som möjligt om självskadebetende och slagsmål och liknande i bloggen. Även om det har ett visst terapeutiskt syfte så kan sådana där saker komma tillbaka och bita dig i rumpan en vacker dag. Om du vore själv hade det väl varit en sak men när man har barn, och någon missunsam, elak jävel får för sig att anmäla dig för utredning hos soc, ja då är det inte en bra sak att du har en blogg där alla dåliga dagar dokumenteras.



I övrigt önskar jag dig all lycka! Stor Kram!

Anonym
Postat 2011-02-18 kl 23:09:07

nu kan kyssa min solbrända röv :D

Emma
Postat 2011-02-18 kl 23:40:30
Blogg: http://emmapaivarinta.blogg.se/

cccocoolt :D <3

ellen
Postat 2011-02-19 kl 00:32:12

Kan du berätta mer om bröstpillerna nu när du haft dom ett tag?

Anonym
Postat 2011-02-19 kl 01:16:45

Tänk om alla bara kunde spendera den tid som slösas på att trycka ner/mobba och fördöma människor på sig själva och sin egen självkänsla! Vad mycket bättre alla skulle må då.

asdf
Postat 2011-02-19 kl 08:47:08

Om du ska gnälla på kommentarer så kan du ju sluta blogga? Jag menar klart att man kommenterar det som är speciellt med dig, det enda som är speciellt är att ni framstår som lätt mentalt handikappade... Jag menar Kevin skrev att ni blev gravida för att han inte hade råd med kondomer?! kan ju tipsa om att det är en billigare lösning att inte ligga än att skaffa en unge.

sheldon
Postat 2011-02-19 kl 09:31:05

Jag måste bara ställa en ärlig fråga, hur avskärmad från resten av världen har ni varit när ni tror att att bli "stor" på internet är regnbågar och rosa moln? Är ni verkligen såpass naiva att ni tror att det blir bättre när ni säger "säg inte dumma saker till oss!!"? Tror du att dom skriver ut allt om ditt liv så kommer ingen reagera?! Antagligen måste det ju vara 50% av kommentarerna som är "elaka", klarar du inte av det, så sluta blogga då?!



Sedan kan jag även tillägga att det här med kommentaren från micah "alla par bråkar", jag har vart tillsammans med min kille i 3år, bott ihop i två år och jag har aldrig behövt bitchslappa honom, aldrg haft en tanke på att göra slut, aldrig velat och grejat så mycket ni gör. I mina ögon ser det ut som att ni inte kommer hålla och det tror jag du vet, rädsla för att vara själv är ingen anledning till att vara med någon ;)

Anonym
Postat 2011-02-19 kl 10:32:47

Så söta ni är tsm! Ni två är liksom naturligt! Jag håller helt klart med kevin! Hälsa honom det! Eller inte,jaja! Men ha det bra!'



ps. Jag beundrar dig väldigt välldigt mycket! att du fortfarande har fötternapå jorden förvånar mig! Jag skulle inte klrar det! Liksom allt du har varit med om! Jag tänker på dig minst 1 timme om dan, speciellt på bussen eller så, då tänker jag hur fanstasktisk du är!



Kram på er!

Emmie
Postat 2011-02-19 kl 10:37:10
Blogg: http://emmiees.blogg.se/

åååååh! Ni är så söta när ni bloggar tillsammans! Mikaela du ser såå kär ut när du är mes honom. Det är så gullig! Det syns verkligen hur kär du är i Kevin och hur lycklig du är med honom. Ni smittar av er! :) <3

sofie♥
Postat 2011-02-19 kl 11:21:48
Blogg: http://justsofieslife.blogg.se/

sååå sööööötttaa <3

Louise
Postat 2011-02-19 kl 11:27:46

Jag är jätteglad för eran skull. Grattis <3

Anonym
Postat 2011-02-19 kl 11:47:24

ni passar verkligen :D

jolina
Postat 2011-02-19 kl 13:37:40
Blogg: http://denies.blogg.se/

Hejsan vad gulliga ni är, och jag måste säga att ni är verkligen mogna för era olika åldrar och att ni verkligen passar ihop! Glad för er :)



Sen vill jag också ta upp lite det här med dumma kommentarer när det gäller barnafödsel i tidig ålder. Mina kompisar är väldigt emot det och tycker att det är äckligt på något sätt. (fråga mig inte varför) Jag själv är en person som vill har barn i relativt tidig ålder, men kanske runt 22årsåldern. Mina kompisar brukar påstå att "som ung mamma förstör man sitt liv."

Jag ser det inte på ett sånt sätt. Jag anser att om man själv valt att bli mamma vid tidig ålder så är det bara ett plus. Man vill ha sitt liv på det sättet och ett litet barn är ovärdeligt och kan inte ersättas med ex festande och annat som faktiskt kan skada din fysiska hälsa. Är det inte så? Ni ångrar aldrig att ni gett er in i den här fantastiska utmaningen och tagit er an det här svåra men roliga jobbet?



Jag tycker att ni gör rätt som tar hand om kelly själva, och jag hoppas att ni får en bra fortsättning! grattis till förlovningen! :)

Sara
Postat 2011-02-19 kl 16:07:45
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Ni är så söta :) Ville egentligen bara säga att du är skit söt när du ler :)

Cecilia
Postat 2011-02-19 kl 17:43:38
Blogg: http://onedayyouwillsee.blogg.se/

Hej, vet Kevins kompisar om dig nu? Eller vet de ännu inte att han är pappa, och nu även förlovad?



Jätte bra blogg! Kram



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar