Rumors

Postat 2011-02-21 kl 16:02:18

Gud vad jag hatar rykten och skit snack. Jag är en sån som inte tål det.
Jag blir bara så fruktansvärt arg.
Blir inte ni det?
Aja.. Idag ska Kevin och jag ta en fika i stan...Vi ska försöka vara så bra vänner som möjligt för att ingen ska må dåligt. Har inte sovit så bra dom senaste nätterna så jag tror vi behöver träffa varandra igen och vi är redo att prata med varandra nu när vi har smällt allting.

kurdisk muslimsk tjej <3
Postat 2011-02-21 kl 16:06:48
Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

gift er :D

ana
Postat 2011-02-21 kl 16:08:46

men gud vad barnslig du är gå vidare fy tussan ju

Feiza
Postat 2011-02-21 kl 16:12:28
Blogg: http://finest.se/feiza

Det låter bra, men jag hoppas inte heller att ni bestämmer något för hastat och och blir tillsammans igen, för att sedan komma på att det inte var rätt igen. att gå fram och tillbaka i ett förhållande gör det bara ännu mer sårbart. Så mitt råd till er är att verkligen tänka över hur ni vill ha det.



http://finest.se/feiza

http://finest.se/feiza

Johanna
Postat 2011-02-21 kl 16:12:47
Blogg: http://lyyckligaste.blogg.se/

Det är bra för Kelly att ha båda sina föräldrar men så som ni håller på är verkligen INTE bra !!

Då är det bättre att ha gjort slut en gång för alla och sen låta det vara så. Inte göra slut bli tillsammans göra slut bli tillsammans..



www.baramassaskit.blogg.se
Postat 2011-02-21 kl 16:12:49

Vaddå rykten och snack?

Du har ju SJÄLV öppnat rykterna, vännen min.



SKRIV INTE BARA OM DET DÅ!

Sandra
Postat 2011-02-21 kl 16:13:49
Blogg: http://damii.blogg.se/

Gillar inte heller rykten...

Rebecca
Postat 2011-02-21 kl 16:16:29
Blogg: http://mittlivsomrebecca.blogg.se/

nej jag hatar verkligen rykten och sån skit :s

det kanske är bra att dom träffas och pratar om det? så tänk er för innan ni skriver....

Fia
Postat 2011-02-21 kl 16:24:20

gråt en flod, bygg en bro och gå över den!

hanna
Postat 2011-02-21 kl 16:25:24
Blogg: http://www.hannajonssonn.devote.se

Ni måste verkligen börja se efter fakta ja det är jävligt svårt om ni älskar varandra , men funkar det inte måste ni få det bästa för kelly och det här är itne det! hoppas allt löser sig !!!

Tess
Postat 2011-02-21 kl 16:25:50

Det är bra :)



Skitsnack är som det är, SKIT!

Lyssna inte på det, läs det gärna och få dig ett litet skratt men låt det inte påverka dig!



Du är äkta och en riktigt bra mamma!



Kram

Cecilia
Postat 2011-02-21 kl 16:28:23
Blogg: http://calatalo.blogg.se/

Det är nog inte så lätt för henne att bara gå vidare sådär bara när hon har barn med snubben! Hon måste ju ha någon slags kontakt om de ska ha delad vårdnad av Kelly. Men jag håller med om att inte göra något förhastat och försöka bli tillsammans igen, ifall ni ändå bara ska bråka. Jag tänker mest på vad som blir bäst för Kelly.

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 16:32:25

men gud bara lägg ner denna jävla blogg, skaffa dig ett liv och kanske ett jobb,fixa egna cash istället ifrån bloggen och lev ett normalt liv, om du är så trött på skitsnack som kommer ifrån bloggen lägg av att blogga då, om du nu är så vuxen så visa det och kanske lägg ner de här med bloggeriet, verkar ju inte vara så jätte bra för varken dig eller kelly.

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 16:39:22

Ni är nog tillsammans snart igen och sluta skyll på kelly för att ni är tröga och omogna. Ni borde inte få ha barn när ni gör och håller på som ni en mamma som är SJÄLVMORDSBENÄGEN och en pappa som inte har råd med kondomer och som båda lämnar bort kelly hela tiden istället flr att ni själva tar erat ansvar för att ni valt att skaffa barn tidigt!

FeliciaHerman<3<3:)
Postat 2011-02-21 kl 16:39:39
Blogg: http://muffinskram.blogg.se/

Du tänker på Kelly:) Lycka till, vännen<3:) Kram//FeliciaHerman (www.muffinskram.blogg.se)

Maria Piteå
Postat 2011-02-21 kl 16:42:19

hur det än går för er så försök vara så vänliga mot varandra som ni kan inför kelly. för trots att hon är liten så sätter det spår. hoppas ej du tar detta som något illa för det är ej menat så. jag har bara själv sett så många skilsmässor där föräldrarna är så arga på varandra och då slutar det med att barnen får lida. så försök vara vänner för kellys del iaf.



kram och lycka till du kämpar på braq

A
Postat 2011-02-21 kl 16:51:36

Lycka till och hoppas det går bra :)

♥ESSEY♥
Postat 2011-02-21 kl 17:17:53
Blogg: http://esseys.blogg.se/

Va bra =)<3

Foofie
Postat 2011-02-21 kl 17:18:48
Blogg: http://foofie.blogg.se/

Skulle inte ni ta en paus? En paus innebär ju oftast att man inte träffar varandra på ett tag, minst flera dagar, ibland veckor. Ni gjorde ju nyss slut, då ska man inte hålla på och fika tillsammans 1-2 dagar efter det. Det är så körigt mellan er och hela ditt liv är så körigt, det är dags att du försöker få ordning på ditt liv för Kellys skull!

jenny
Postat 2011-02-21 kl 17:26:37

kan inte du berätta mer om varför du och kevin gjorde slut?

alla undrar ju så mycket: och så slipper det bli så fel och att du blir missförstådd !

jenny
Postat 2011-02-21 kl 17:26:45

kan inte du berätta mer om varför du och kevin gjorde slut?

alla undrar ju så mycket: och så slipper det bli så fel och att du blir missförstådd !

Natti
Postat 2011-02-21 kl 17:27:51
Blogg: http://rosed.blogg.se/

Tycker det är bra att ni ska försöka vara vänner, för Kellys skull. Men ibland kan en vänskap efter ett förhållande ta tid på sig, låt bli att träffa varandra på ett tag (minst en månad) sedan ses igen och ta det där ifrån.

The Worrying Kind
Postat 2011-02-21 kl 17:41:20
Blogg: http://theworryingkind.webblogg.se/

Bra om ni kan prata med varandra lugnt och sansat utan att bråka. Ta hand om dig! Kram

Alva
Postat 2011-02-21 kl 17:45:46

Då är ni tillsammans innan dagen är slut och är sååå kära.

alis
Postat 2011-02-21 kl 17:47:39

Hejsan mikaela undrar om du och kevin bara tagit en paus eller om ni har gjort slut tacksam för svar :) förresten en underbar blogg med en underbar person :D

Minna
Postat 2011-02-21 kl 17:48:02
Blogg: http://minnaps.blogg.se/

Tönt

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 17:58:59

okej, först gör du slut och vill aldrig mer se honom? Och nu ska ni fika och umgås som vänner? Kan du bestämma dig?

Sofie
Postat 2011-02-21 kl 18:01:19

Hej Mikaela!

Jo jag undrar om du fortfarande har på dig ringen? I ett inlägg sa du att du och Kevin behövde ta en paus, så har ni ringarna på eller?



Älskar din blogg och skulle vara tacksam om du svarade i ett inägg!



Kram Sofie

Johanna<3
Postat 2011-02-21 kl 18:01:26
Blogg: http://johannahsvensson.blogg.se/

Näe, jag tycker att det är konstigt.

Jag har följt dig ända sedan i november, jag har hatat de som skriver skit om dig, men ändå tar du bara upp de dåliga kommentarerna -.- Fokusera på de bra! Och jag vet inte vad jag tycker nu längre... kke ska sluta läsa din blogg.

micha
Postat 2011-02-21 kl 18:08:58

å sen om nån dag kommer du säga att ni är tsm igen och att ni älskar varan sååååå mkt, 2 dar senare slut, lite senare tsm och så kmr de fortsätta, väx upp hora

Tilda
Postat 2011-02-21 kl 18:18:37

Bra!!!Vad skönt att höra att ni har kontakt med varandra.

Hoppas att ni någon gång i framtiden kommer bli tilsammans igen!

Inuti mitt hjärta har jag varit LEDSEN för ERAN skull!!!!!

____________________________________________________



Gillar din blogg mäst av alla bloggar som finns!

Lycka till i livet ,och njut av tiden här o nu.Många kramar till Mikaela,Kelly och Kevin!!!



Jag äe någ en av dina unga blogg-läsare är bara 10 år snart 11 allså jag är en 2000-00



Kram<3<3<3<3<3<3

kristin
Postat 2011-02-21 kl 18:20:48
Blogg: http://admin.nextinfashion.se/kristinandfashion

ja rykten är alrdrig bra - hatar det med!

Angie
Postat 2011-02-21 kl 18:27:19
Blogg: http://rockangie.blogg.se/

Hej, Jag tycker att du är en underbar tjej med ett stort hjärta.

Jag läser din blogg varje dag och jag tycker synd att folk ska slänga skit på andra som inte förtjänar det.



Du är världens bästa mamma. :)

Hoppas vi kan prata med varandra flera gånger.



kram/Angie

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 18:31:43

Seriöst pr trick... plus han leker med dig. utnyttjar dig för sex. gå vidare!!

milano<3
Postat 2011-02-21 kl 18:33:17

Hej Micah<3! gud vad bra att ni ska försöka vara vänner!! då kommer ni att se att ni behöver varann och tar inte varandra förgivet!! hoppas att det löser sej med allt och att ni kommer bli tsm ingen men inte för kellys skull utan för er egen om ni verkligen älskar varann!<3 pussa på kelly och hälsa kev! puss o kram

Lotta
Postat 2011-02-21 kl 18:44:26

Snart är ni ihop igen =(

Elsa
Postat 2011-02-21 kl 18:53:55
Blogg: http://wakan.blogg.se/

Jag gillar heller inte skitsnack och annat skit! :( Håller med dig med dom första raderna! <33

Mariah
Postat 2011-02-21 kl 18:56:56
Blogg: http://cheeese.blogg.se/

Skitsnack är värst.. går igenom mkt sånt just nu :/

Tilla
Postat 2011-02-21 kl 19:03:27
Blogg: http://mmatildadahlgren.blogg.se/

Ni borde gå vidare. Kelly behöver sina föräldrar men det ni håller på med nu är inte bra för henne. Det är bra att ni försöker bli sams men efter allt som hänt så tycker jag att ni borde gå vidare. Du kan få ett förhållande dom är bättre än det du och Kevin har. (inget illa mot Kevin)

Sofie
Postat 2011-02-21 kl 19:13:42

Vet du Mikaela...du är nog lite som mig. Jag vill att alla ska ha det bra men ibland glömmer jag att jag också finns och måste ha det bra, är du så?

Hoppas det går bra för dig och Kevin, även om ni inte blir ihop så hoppas jag ni är vänner!

Bara så du vet så är du stark som vågar blogga om detta.



Pöss på dig och Kelly!

Erika
Postat 2011-02-21 kl 19:15:23

Ärligt talat, så hoppas jag att ni inte blir ihop igen. Det är aldrig bra att bara vela fram och tillbaka hela tiden, man mår bara sämre då!



Men att ni ska vara vänner för Kellys skull är bra :)

Men nu har ni gjort slut, en sista gång.



Anonym
Postat 2011-02-21 kl 19:18:18

Glöm inte bort att behandla andra så som du själv vill bli behandlad, tack!

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 19:20:47

Jaha ja har ni snackat ut nudå för 100 ade gången... Och kom inte och säg att ni är ihop ikväll igen....

michaela :)
Postat 2011-02-21 kl 19:23:27
Blogg: http://baramichaelajonsson.blogg.se/

Du tjejen, du förtjänar någon så mycket bättre. Jag lovar dig det. Tänk efter innan du gör någonting, för du mår inte bra av det som händer just nu. Ni båda vet bättre, eller hur? Och ni kanske bara helt enkelt bara kan vara vänner..



Jag diggar din blogg, den är grym. Det är faktiskt bra att du kan vara öppen, skriva om saker du mår dåligt över även fast det är ditt privatliv. Det är ju fortfarande så att du får skriva om precis vad du vill eftersom det är din blogg.



Hoppas allting blir bättre snart, du förtjänar det, Kelly också.

Puss på dig sötnos!

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 19:27:00

Den där hemska smärtan du hade i magen häromdagen....har den redan gått över? Det lät ju knappt som du kunde gå då för att du hade så ont.

Sanna -Blivande mamma
Postat 2011-02-21 kl 19:47:42
Blogg: http://sannis1987.blogg.se/

Det är ju så ROLIGT med rykten, jag brukar garva åt det.

Om folk har så lite att göra så de är tvunga att prata skit om andra så kan jag bara skratta. Så patetiska människor så det är sjukt!



Men engång tog det de största priset ever. När min vän dog så gick det trykten om självmord, det var fest, hon var i sthlm mm..

Då vart jag rent ut sagt förbannad, speciellt när personer gick fram till hennes mamma och frågade om det var SANT!!! Hemskt! USCH!

eve
Postat 2011-02-21 kl 21:06:22

hej mikaela. det här har inget med inlägget att göra, men googla på kelly rose och kolla på det högst upp (:

Amanda Hjelm
Postat 2011-02-21 kl 21:15:50
Blogg: http://manki.blogg.se/

Hej ge gärna ett tips på vad min nya fisk ska heta! :D behöver alla förslag!

Jennifer
Postat 2011-02-21 kl 21:15:51

Sluta kommentera onödiga saker om hur dålig hon är och att dem ändå blir tsm igen blabla.... Det är hennes liv och jag tycker hon är en otroligt bra människa!



Mikaela du har en otroligt bra blogg och enligt bloggen så är du en underbar mamma till Kelly. Hoppas allt blir bra för dig! kram<3

Sofia
Postat 2011-02-21 kl 21:24:52
Blogg: http://malinsandrahalva.blogg.se/

Jag tycker ni skall tänka över det och inte vara ett par nu. Detta hände mig och min första pojkvän, vi var ihop 2005-2007men sen växte vi ifrån varandra och gjorde slut, dock inte som ovänner.



Nu för några månader sedan träffades vi igen och idag är vi jättelyckliga, dock är vi inte ihop ännu utan dejtar bara men det är jätteannorlunda. Man behöver mogna själv också ibland...

när vi var ihop första gången var jag 16 år och han 18, nu har vi utvecklats åt olika håll och på något sätt "vuxit ihop" igen. Idag är jag jättelycklig.!

Lycka till!

Petra
Postat 2011-02-21 kl 21:29:48

tycker att allt du skriver låter skumt, man undrar ju hur mycket du hittar på egentligen.. nu är ni redo att prata med varandra igen när ni smält allting! jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!! har du redan smält att du var förlovad i typ två dagar och sen tog det slut? PINSAMT

JESSICA JÖNSSON'
Postat 2011-02-21 kl 21:49:12
Blogg: http://jeessicajonsson.blogg.se/

smälta allt? det var väl typ igår som ni gjorde slut?

linns beautybox
Postat 2011-02-21 kl 21:51:13
Blogg: http://beautyboxen.blogg.se/

men nu får du ge dig. visst att ni kan vara bra vänner för kellys skull. det låter jättebra. MEN HUR FAN KAN DU SMÄLTA PÅ TVÅ JÄVLA DGAR!!! ååååååååååååååh jag blir så trött på dig. att du velar och aldrig bestämmer dig. Klipp banden, om än för ett tag annars kommer ni bli tillsammans igen och sen göra slut om en månad. jag hade inte brytt mig ett skit, egentligen bara skrattat åt allt om du itne hade haft barn. finns så många i sverige som vill ha barn mest av allt men inte kan av olika anledningar och du missbrukar allt vad föräldraskap heter. inte vill du ta emot erbjuden hjälp som bvc rekomenderar - usch på dig!!

Malin
Postat 2011-02-21 kl 21:52:07

Vad gjorde att det tog tvärt slut egentligen och du inte ville ha något med honom att göra? O nu ska ni fika? Visst är det bra om Kelly kan ha båda sina föräldrar...MEN tror hon mår bättre av två glada, välmående föräldrar på var sitt håll, än två föräldrar som försöker hålla ihop, men ständigt bråkar och mår dåligt och bra om vart annat... tänk över saker och ting innan ni tar några beslut. Bara ett tips och mina åsikter!

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 22:15:01

haha ni är patetiska båda två..skärp dig för fan

Anna
Postat 2011-02-21 kl 22:17:08
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Tror det är bra för er att träffas och bara umgås utan att känna pressen att ni ska få ett förhållande att funka. Eftersom ni hela tiden har varit så fram och tillbaka kommer det säkert gå jättebra för er att umgås som vänner, och tillslut kanske ni utvecklar en relation som faktiskt funkar. Viktigast är ju att Kelly kan träffa sin pappa också :)

Vic
Postat 2011-02-21 kl 22:50:43
Blogg: http://viiictoriia.blogg.se/

Hu skitsnack är nog det värsta som finns! Försök inte och lyssna på vad alla säger! Hoppas det löser sig för er :)

Livmoderskeppet
Postat 2011-02-22 kl 02:07:52
Blogg: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Jättebra att ni inte är ovänner då ni har barn ihop. Bra att barnet har föräldrar som är sams även om de inte är ihop!

Anonym
Postat 2011-02-22 kl 08:28:19

Glöm inte bort att behandla andra så som du själv vill bli behandlad, tack!

Nelly
Postat 2011-02-22 kl 11:03:50

Jag har också vart i den sitvationen..

Jag tycker det är jätte bra att ni i alla fall kan ha kontakt med varandra när ni har ett barn tillsammans men skulle råda dig att försöka att inte träffa kevin på ett tag i alla fall så att du kan få umgås med kompisar och kelly. Om du håller på att träffa kevin så hela tiden på sån kort tid när ni har vart tillsammans så får man aldrig bort känslorna för varandra. Tro mig jag vet.. gjorde det mistaget med min kille jag har nu. Han gjorde slut så ville jag träffa honom för att jag mådde så dåligt.. Men det slutar bara fel, tyvärr så är det..

Nanna
Postat 2011-02-22 kl 18:24:21
Blogg: http://havsbarn.blogg.se/

Hej mikaela. Jag måste erkänna att jag var lite tveksam till att du skulle kunna ta hand om ett barn när du var gravid, och visst tycker jag att det inte var speciellt eftertänksamt att förlova er så hastigt, för att sen göra slut några dagar sedare. Men jag stödjer dig till 100% för jag tror verkligen att du är en bra mamma. Och alla dessa idioter som säger att du är en dålig mor för att du låter dina föräldrar ta hand om kelly då och då, herregud, de borde skaffa se dig och föräldraskap generellt ur ett annat perspektiv och inte vara då dömmande hela tiden! Det är nog bra för dig att du går till BUP och har någon propetionell att snacka med, du har mycket att tänka på ( I guess :3). Jag hoppas att det ordar sig mellan dig och Kevin, lycka till med allt (:



Ps. Skulle bli väldans glad om du skickade iväg ett mejl, hade varit kul att snacka med dig ^^

Rebecka
Postat 2011-02-22 kl 19:13:13
Blogg: http://minibeckas.devote.se

smällt allt ? Det har ju bara gått någon dag ?



Och jag menar inget kritiskt men ja , hoppas att allt blir bra och att du får han eller någon annan som är snäll och omtänksam

FotografOlivaOLsson
Postat 2011-02-24 kl 19:12:53
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

...



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar