Dagens fråga 6/2 2011

Postat 2011-02-06 kl 23:58:40


 Hur var finest awards? Berätta för oss som inte kunde gå! :)

Ja.. som sagt det var på Café Opera som har 18-årsgräns, men eftersom jag var nominerad så blev jag infixad.
Det var väääldigt mycket folk där, mest kändisar, kände nästan igen allihop! När man kom in fick man en välkomstdricka(men jag tog en alkoholfri), och sen fick man mat(för dom som var VIP, dom som var VIP kom klockan 19, som jag gjorde), efter maten minglade man runt lite och sen hittade man till sina sittplatser(om man nu hade några). Det var mer än hälften som stod upp.
Sen var det prisutdelning, yey! Efter prisutdelningen var jag tvungen att gå för jag är under 18 år, men jag fick en goodiebag iallafall! :)


Cicci
Postat 2011-02-07 kl 08:45:37
Blogg: http://deckre.blogg.se/

Vad roligt det lät för dig.

Anna
Postat 2011-02-13 kl 02:12:48

Keep on fighting, I so totally respect you and I truly wish you the best in life



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar