CC FB

Postat 2011-02-05 kl 19:53:22

Har haft bröstpillrerna nu ungefär 2 veckor, och visst ser man skillnad.
Men brösten har kliat ibland jätte mycket, inte hela tiden såklart.
Men jag känner skyldighet att berätta detta eftersom det är många som tänker köpa bröstpillrerna.
Men detta är bara en varning, brösten kliar lite :P
Vet inte om det kommer komma fler biverkningar, man ska använda pillrerna en månad, så jag råder er att vänta tills jag har tagit klart min kur så kan jag berätta för er hur det gick.
Annars skulle det vara mycket bättre än att lägga sig under kniven eftersom det bara är natruliga ingredienser i pillrerna.



Pillrerna kan man köpa här : http://www.shytobuy.se/cc-fabulous-breasts-brostpiller.html

Men vänta gärna med att köpa dom tills jag säger efter en månad om det hänt något "dåligt" :)

King OOOOF Stoooockholm
Postat 2011-02-05 kl 20:11:36
Blogg: http://kingofstockholm.blogg.se/

Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



Ska jag börja lägga upp bilder som tjejer Skickar/skickat till mig ? :D



Kingofstockholm.blogg.se



:/
Postat 2011-02-05 kl 20:15:12
Blogg: http://adiosmf.blogg.se/

Hej,

Det är så att jag har jävligt svårt att bestämma mig en grej, skulle du kunna hjälpa mig?! :/

Kom in till min blogg och rösta ifall jag ska göra det lr ej.



Kram

<3

Karin
Postat 2011-02-05 kl 20:15:48

kan du uppdatera nått om tävlingen nångång iår lr??!?!??!?!?!!?!???

Sanna
Postat 2011-02-05 kl 20:18:54

Varför är du inte nöjd med det du har? Verkar knasigt att du ska ha större bröst bara för att Kevin vill det.

Och allt man äter i fråga om sådant som inte är naturligt har olika biverkningar. Några av dem kan upptäckas om 3 år och då är det väl sent att påverka något i kroppen. Är det inte du som brukar säja att man duger som man är.

Maya
Postat 2011-02-05 kl 20:21:29

Hur går det med lägenheten? Massor finns ute idag!

S
Postat 2011-02-05 kl 21:04:33

Hur är det med minipiller/P-piller och äta såna bröstförstoringstabletter, går det att ta båda? kram!

Elin
Postat 2011-02-05 kl 21:19:25

Jag tror att du inbillar dig, piller funkar inte ....

Linn
Postat 2011-02-05 kl 21:32:39
Blogg: http://linnromell.blogg.se/

tack så jättemycket för detta inlägget! det hjälpte lite iaf:)

Petra
Postat 2011-02-05 kl 21:40:31
Blogg: http://petramichaela.blogg.se/

Brösten kliar för att dom växer :)

Jenny
Postat 2011-02-05 kl 21:56:29

Behöver man vara 18 år för att beställa dom? :)

W I L M A ♥
Postat 2011-02-05 kl 21:59:08
Blogg: http://photographerwilmi.blogg.se/

Hej, jättesöt blogg! :)

vad har du gjort idag då? ♥



kram!

malin
Postat 2011-02-05 kl 22:15:34

vart har du köpt bristningskrämen? :)

Meeee =D (yes, meeee =D)
Postat 2011-02-05 kl 22:23:43
Blogg: http://plingplongis.blogg.se/

heeej =D jo, jag undrar, du är ju 15 som jag, sååå... hur betalade du pillerna?? ._. gick din mamma med på att köpa ut lr hur gjorde du ^^' och sen, efter 3 månader som det står på hemsidan, ska man fortsätta hela tiden lr ska man sluta när man är nöjd med storleken lr...??????? help, kunde behöva liiiite större för sommaren ^^ för självförtroendet, inte för andra^^ men för att jag vill det ^^ fortsätta kämpa och svara GÄÄÄÄÄRNA på min fråga ^^ pussa kelly på kinden^^ puss^^

Jenny
Postat 2011-02-05 kl 22:40:25

Du borde kanske läsa på lite innan du börjar med diverse grejer...

Man kan tydligen bli steril av sådana piller.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article339351.ab en gammal länk dock, men ändå intressant!

Anna
Postat 2011-02-05 kl 23:22:45
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Tycker det är jättebra att du skriver och informerar så, men tänk också på att alla inte får samma biverkningar. Andra kan märka av saker som inte just du märkt av! :)

Monica
Postat 2011-02-06 kl 00:15:21
Blogg: http://vwgolf.blogg.se/

2 frågor eller ja..



1." Därför kan vi försäkra dig om att du inte kommer uppleva några bieffekter eller biverkningar. " de står ju att man inte får :O?



2. sedan en fråga.. vad händer om man ätit dom i 3 månader ca. förminskas dom efter man slutat eller vad händer. man kan ju inte knarka dom hela sitt liv ? XD

Chanel
Postat 2011-02-06 kl 00:17:18
Blogg: http://hellofatso.blogg.se/

Åh kan du inte skriva hur det går sen! Vill verkligen också ha större bröst :( visa gärna före och efterbilder med bh såklart, asså förstår om du inte vill det men jag vill gärna se om dom funkar. Om du vill kan du få min mail och skicka bilderna där! :)

Sandra
Postat 2011-02-06 kl 01:10:56

Tror inte att det är någon direkt "biverkning" att brösten kliar :) brösten kliar när dem växer, det gör det på alla. Man minns det oftast bara inte, men att brösten kliar lite då och då är nog ingen biverkning. snarare någonting som bevisar att pillren fungerar hihi ;) :)

felicia
Postat 2011-02-06 kl 02:00:29

hejsan <3

gör bröstpillrerna brösten större:o?? kan man då ba

ta dem sådär eller är de farligt :o för har små bröst och vill gärna ha större.

hur stora blir dem på ungefär tacksam för svar!<3

puss och kram<3

Anonym
Postat 2011-02-06 kl 04:07:48

Ska du och Kelly själva till Kreta? Kram

Anonym
Postat 2011-02-06 kl 08:28:27
Blogg: http://www.mrsunique.bloggplatsen.se

Brösten kliar oftast när de växer, naturligt gör dem det under puberteten så det är ingen biverkning =)

Elionore
Postat 2011-02-06 kl 08:54:08
Blogg: http://tynellelionore.blogg.se/

Måste föräldrarna få reda på att man äter dom? Alltså behövs det en underskrift eller måste dom hämta ut dom? Eller skickas tabletterna till min brevlåda?

Kram

Mica
Postat 2011-02-06 kl 10:19:32
Blogg: http://babybaker.blogg.se/

Får du amma med de där pillrena? =)

MJAAO
Postat 2011-02-06 kl 10:57:45
Blogg: http://nattstad.se/MJAAO

Håller med Sanna. Vem är Kevin att klaga på dig så som han ser ut :P

Anonym
Postat 2011-02-06 kl 11:34:48

Jag har en fråga. Eftersom du äter såna där piller och får större bröst. Är det bara brösten som blir större då? Så man inte går upp i vikt t.ex.?

Charlotte
Postat 2011-02-06 kl 11:45:10
Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Men vad händer när man slutar med dem? Skall det stanna i den storleken då eller vad händer liksom? :S

Chantelle
Postat 2011-02-06 kl 11:49:27

KAN MAN KÖPA DE PILLRENA I EN BUTIK NÅGONSTANS ? RUNT STOCKHOLM ? SNÄLLA SVARA ! BER PÅ MINA KNÄN... BTW, TA UPP DE SOM VECKANS FRÅGA ELR VARRE NU HETER, FÖR TROR DE E FLERA SOM VILL VETA, ELR SÅ KAN DU JUE SKICKA ETT MEJL TILL MIG, JA MÅSTE VERKLIGEN FÅ VETA ! ( när man ska skriva kommentar så står det att man måste skriva mejl adress) PPUSS, DIN BLOGG E BÄST <3

alicia :)
Postat 2011-02-06 kl 11:52:40

tackså mycket äntligen är min fråga besvarad , men du brösten brukar klia när dom växer :) , thih tack för att du berättade tror att jag kör på en burk pussar :)

Frida..
Postat 2011-02-06 kl 13:01:20
Blogg: http://frridapetersson.blogg.se/

Hej, Jag undrar om det går beställa dom när man är under 18 år? eller hur gjorde du :)skulle gärna prova dom, men vill vara säker att de funkar först.

<3

Ninni
Postat 2011-02-06 kl 13:13:32
Blogg: http://danceelin.blogg.se/

kan man inte köpa dem i nån affär? typ apoteket eller nåt? asså.. eller måste man beställa på internet??

Anonym
Postat 2011-02-06 kl 13:24:38

kan inte du lotta ut sånna där piller? (A) är femton år och har nästan inga bröst alls...vill ha större till sommaren men jag vågar inte köpa för då lär jag fråga min mamma det skulle vara pinsamt......snälla? skulle stärka mitt självförtroende!!!! (A)<3 kram till dig och kelly

Sara
Postat 2011-02-06 kl 13:34:06
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Hoppas dem är bra.

Anonym
Postat 2011-02-06 kl 13:38:50

Finns det östrogen i pillerna? Isf så har jag hört att de senare kan framkalla bröstcanser.. ville bara berätta, för det om något är ju en bi-verkning!

Linda
Postat 2011-02-06 kl 13:53:20

När du slutar använda pillerna, vad händer då? Går brösten tebax till samma storlek som innan?

Emelie
Postat 2011-02-06 kl 14:04:15

Du måste bara svara på denna frågan!!!!

Dina bröstpiller, du säger ju att dina bröst har växt, men vad hade du får BHstorlek innan och vilken har du nu? Och vilken har du efter en månad? Vill verkligen veta detta! <3<3<3<3

anna
Postat 2011-02-06 kl 14:17:21

Skulle du kunna ha dettta som dagens fråga :)



Av bröstförstoring pillerna, går man upp i vikt eller är det bara brösten som blir större ?

Anonym
Postat 2011-02-06 kl 14:31:59

sanningenomlivet.blogg.se <----- tårar rinner när man läser bloggen.

EMMA
Postat 2011-02-06 kl 15:24:04
Blogg: http://emmasenkla.blogg.se/

Varför väntar du inte bara tills du har växt klart lilla gumman? Du är långt ifrån klarvuxen både kroppsligt som psykiskt... Brösten växer tills man är runt 21, så varför försöka ta en ovärd genväg när du inte ens vet din kropps "slutresultat"?

Emma
Postat 2011-02-06 kl 15:40:39

Vad kul att det funkar. :D Du kanske kan visa före och efter bilder? Självklart inte i BH men med en tröja på? :) Skulle vara kul om du verkligen recenserade när du är klar med dem för jag är verkligen sugen på att köpa. :)

hanna
Postat 2011-02-06 kl 16:19:05

Hej

Är de nån viss ålder att ta dom där pillrena .

Jag är 14 år och har haft en ätstörning . så jag har inga bröst , och växer dom mycket ?

eller blir dom bara fastare .

snälla svara , kan du inte göra ett inlägg eller skicka ett mail till mig . snälla snälla !

Rebeca
Postat 2011-02-06 kl 19:01:30

Hej!

jag är eller va nöjd med mina bröst, jag är lika gammal som sig (inte fött något barn) men dom har krympt, jätte konstigt. så jag funderade och börja med dessa pillren för och få tbx dom så som dom var(:

har lite frågor som du säkert redan fått men men..



om man tagit dom tills man när nöjd och sedan slutar krymper som tbx då ?



hur många piller finns det i 1 förpakning? hur länge räcker dom.



går dom tsm med p-piller?



måste man vara 18 för och beställa dom?



tack för svar kram Rebeca

Johanna
Postat 2011-02-06 kl 19:22:33

Tabletterna innehåller bl.a Dong Quai. Dong Quai innehåller fytoöstrogeniska ämnen. Dessa fytoöstrogener används till att modifiera östrogenaktiviteten i kroppen. Alltså ändras halten av östrogen i kroppen och kan man inte ta p-piller pga östrogen, ska man nog inte heller ta dessa tabletter!

jag
Postat 2011-02-06 kl 19:24:01

"Är du gravid eller ammar rekommenderar vi dig att konsultera din läkare innan du börjar använda dessa tabletter" http://www.shytobuy.se/cc-fabulous-breasts-brostpiller.html

Cecilia
Postat 2011-02-06 kl 21:39:30
Blogg: http://calatalo.blogg.se/

Det kanske är så att de "sätter igång" hormonerna i brösten så de växer fortare? Kanske helt enkelt bara funkar om brösten inte är färdig vuxna, så de blir bara snabbare "klara" om du fattar? Eller jag vet inte, var bara en fundering ^^

Lisa
Postat 2011-02-06 kl 21:46:22

Asså ... man har ju inte växt klart när man är 15, så vrf inte vänta lite med piller o sånt .. ? och det är många som ser upp till dig, och kanske inte bästa budskapet man sänder ut till de yngre, som inte heller har växt färdigt .. aja det är iaf allas val men men.

Anonym
Postat 2011-02-06 kl 22:52:03

Du kanske borde skaffa p-piller ist för bröstpiller ditt jävla luder

elin
Postat 2011-02-06 kl 23:19:25

Det är som så att på vissa tjejer kan brösten klia när dom växer. Och det är helt naturligt

elin
Postat 2011-02-06 kl 23:30:08

Det är som så att på vissa tjejer kan brösten klia när dom växer. Och det är helt naturligt

elin
Postat 2011-02-06 kl 23:37:34

Det är som så att på vissa tjejer kan brösten klia när dom växer. Och det är helt naturligt

felicia
Postat 2011-02-07 kl 07:33:18

tjoo! jag undrar verkligen om du kmr få större bröst, om det är värt det och håller brösten samma storlek sen eller minskar dom till den stl de var innan?? hoppas verkligen att du svarar för jag är riktigt pepp på att få sörre bobies!!! :D :D

Ida
Postat 2011-02-07 kl 10:27:42
Blogg: http://peaceandida.blogg.se/

Tycker såna piller är skitläskiga. Min mamma tog Champix för att sluta röka. Flera månader senare (ett år faktiskt) fick hon opereras mitt under semestern för hon hade fått polyper i livmodern, vilket ledde till 10 mensfria dagar på 4 månader. Att sedan vänta så länge för att få veta om det bara är polyper eller cancer... Jag önskar INGEN det! Det var en biverkning som INTE fanns med i bipacksedeln, så jag är sjukt försiktig med sånt där, även om jag själv skulle vilja testa någon gång.

Anonym
Postat 2011-02-08 kl 14:28:59

Lite stört att folks självförtroende hänger på hur stora bröst man har...

Emmy
Postat 2011-02-12 kl 18:01:18
Blogg: http://emmyalise.blogg.se/

Hej, jättefin blogg, skönt att du står upp för dig själv är inte alltid så lätt med taskiga läsare. Jag har också ett slags komplex över mina bröst, jag skulle verkligen uppskatta om du kunde uppdatera mig via min mejl hur det går för dig samt om dom hjälper och om dom blir hängiga. Svara gärna till min mail!! Tack på förhand kram, sköt om dig! [email protected]

Louise
Postat 2011-08-04 kl 17:14:06
Blogg: http://soniic.webblogg.se/

Hade du någon form av premetivmedel när då å dessa piller så som p-stav eller minipiller eller p-piller?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar