Veckans frågor! 24/9

Postat 2010-09-24 kl 14:35:00


Nu är det fredag igen och här kommer veckans frågor och svar!


Hur reagera du när du fick reda på att du va gravid?
när blev du av med oskulden?
ska du behålla barnet?
Jag var chockad såklart, längre bak i arkivet kan du hitta gamla inlägg från när jag fick
reda på det!
Jag var 12 år när jag blev av med den :)
Japp! Jag ska behålla bebisen :)

Är man inte byxmyndig när man fyller 15? Du är 14, får du behålla barnet?
Japp så är det man är inte byxmyndig för än man är 15 år, men självklart får jag behålla
barnet! :D

varför fick du åka hem från en språkresa??
jag hade väl gjort tillräckligt med besvär! Jag fick ju reda på att jag var gravid, jag var inlagd
på sjukhus etc.

vad heter du på familjeliv??
Micahloven

Hur mycket har du gått upp i vikt sammanlagt sedan du blev gravid?
Typ 4-5 kg

är det en kille eller tjej?
Jag vet inte än, jag gör ultraljud den 29 september!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar