Kanske ni alla får ert svar!

Postat 2010-09-27 kl 17:36:00

Lina om är det konstigt att ha sex?:
Man kan inte gå och ha sex med en person för att det "känns" rätt, och du gillar honom. Du var och är fortfarande ett barn. och du har rätt, man kan inte tvinga dig att "ändra din åsikt", men du måste ju lära dina barn rätt i framtiden eller hur?

Svar: Hej Lina!
Nu när jag kollar på 12 åringar så tycker jag absolut inte att dom ska börja ha sex!
Men när jag var 12 år, DÅ kändes det rätt, jag tyckte jag var mogen då, men nu tycker jag det var alldeles för tidigt! Men det som är bra är att jag inte ångrar det, jag blev inte uttnyttjad eller något.
och jag kommer självklart inte säga till mitt barn att det är okej att ha sex så tidigt!
Jag kommer hålla stenhård koll på mitt barn! För man kan bli uttnyttjad...



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar