Jag visste att vi inte skulle byta mataffär...

Postat 2010-09-26 kl 15:46:59


Jag och mamma handlar alltid på ICA, vi har gjort det hela mitt liv!
Idag fick vi för oss att gå till WILLYS.
Världens sugigaste affär! Dom hade ingenting!
Dom har inga scanners, dom har ingen våg på frukavdelningen och allting var slut!
Och vid kassan var det en kärring som ba "åhh kan jag få gå före?" frågade hon KASSÖRSKAN och hon ba "ah du kan gå före" , utan att ens fråga oss. och sen den där käringen ba " Ah för min man vill inte vänta , han tar bilen snart och åker iväg utan mig".
Liksom okeeej? Är din man psykisk störd eller? Och tror du vi VILL vänta? Vem fan vill vänta...

Hatar namnet också.. betyder inte det typ kuk på engelska?
Aldrig mer dit alltså, jag varnar er!

M i z c a - Tredje gången gillt?
Postat 2010-09-26 kl 17:07:31
Blogg: http://rodeback.blogg.se/

Haha...

Näe.. det är sämre pga dom inte har scannrar, men på annat sätt kan jag inte hålla med dig. Jag gillar Willys bättre än ICA! Iallafall vårt Willys här. Dessutom blir handlingen mycket billigare än ICA!

Linea
Postat 2010-09-26 kl 19:11:28
Blogg: http://lineaessberg.blogg.se/

Det är synd när du fått mig att tro att du är mogen så kommer du med något sånt här. Eller det med tåget eller bussen som du skrev om tidigare. Din barnslighet kommer liksom fram då.

Du låter verkligen som en snobbig barnunge ibland, och jag säger det inte för att vara elak. Jag hoppas du tar dig i kragen och förstår att du antagligen kommer få handla på Willy:s ibland eftersom det är ett billigare alternativ. Sedan när dina föräldrar inte betalar för dig mer menar jag.

Jennifer
Postat 2010-11-12 kl 20:05:48
Blogg: http://musicgirlz.blogg.se/

Nej men, det är ju liksom dåligt att dom inte har vågar & sånt...men så dåligt är det inte.

Det kanske var bara just den dagen som dom skulle fylla på frukt & det är faktiskt mer gammla & såna som handlar där, just för att det är billigt.



Hoppas att du får en bra kväll!

Katina Wiberg
Postat 2010-12-07 kl 16:06:04
Blogg: http://katinawiberg.blogg.se/

Willys är inte alltid dåligt. Där du var kanske det inte var några direkt proffs som arbetade men här i Länna där jag bor är det jättebra! Inte så mycket folk, bra grejer till billiga priser. Jag gillar't iallafall! :) <3

cilia
Postat 2010-12-28 kl 19:47:14
Blogg: http://cilyyah.blogg.se/

du låter verkligen extremt omogen, hahaahahahahahaha fyfan vad löjligt!! asså ahahahhahahhahahaahahaah hur omogen får man vara liksom???!!!! ''och willys betyder inte det kuk på engelska ??'' pppffft helt seriöst DET ÄR ETT NAMN haahhhhhhaah kanske den willysen är helt fucked up men alla andra willys e inte det kära mamma som e jätte omogen. snälla någonsin asså... det löjligaste var ju inte vad du tyckte om affären, utan hur du skrev det mm. asså du låter såååå omogen på såna hiss elr diss!!!

Anonym
Postat 2011-02-15 kl 12:46:30

Haha världens sugigaste affär? "Okej" märks väldigt väl vilken fjortis du är.

therese
Postat 2011-02-26 kl 12:59:58

OKEJ WILLYS KANSKE SUGER PÅ ERAT STÄLLE MEN INTE ÖVERALLT VÅRAT WILLYS ÄR JÄTTE STORT DOM HAR ALLT DET KANSKE ÄR FÖR ATT DOM INTE VILLE SATSA SÅ MKT PENGAR PÅ ERAT STÄLLE !!!! VÄÄÄÄÄX UPPPP

Har inget
Postat 2011-02-28 kl 09:34:21
Blogg: http://mrkcfvntruifvnru.blogg.se/

WILLYS är visst bra det suger nte alls det är ica som suger

:

Nellie
Postat 2011-02-28 kl 22:03:49

ICA? Så typiskt en blond tjej som du att säga något sånt. Egentligen ska du inte kommentera eller ha någon åsikt eftersom du själv inte kan ta kritik att du är gravid? Liksom att inte ens veta om att man är gravid förrens 4 månaden, men snälla lilla vännen. Om du nu ska spela vuxen varför gör du då inte det, istället för att leka bortskämd o prata om barn som du inte har någon aning om eftersom du själv är barn.

Men man ser direkt att ditt lilla prat om ICA tyder att du och din mamma inte har någon relation eftersom du inte vet vad safesex är förnågot och vad pengar har för betydelse. Tycker inte ett dugg synd om dig, bara sin unge som lär straffas i resten av sitt liv



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar