Det är svårt det där..

Postat 2010-09-01 kl 17:08:45


Jag är jävligt dålig på fotominer..

Sessan
Postat 2010-09-01 kl 20:26:15
Blogg: http://victoria87.blogg.se/

Va roligt, kan vara behövligt att ha en dag där man får umgås med sin mamma själv :)



Får jag bara fråga en sak: varför har du två bloggar?

m
Postat 2010-11-11 kl 17:14:02

Hej tjejen!

Jag tycker du är jättesöt men tycker du ska sluta använda hårnål i din lugg helatiden. Det ser inte bra ut.



Kram! Lycka till med barnet :)

Anonym
Postat 2010-11-19 kl 08:02:07

Hej:)

Jag vill bara säga att du kommer klara detta galant:) det är tråkigt o höra massa negativa saker.. de vet jag som nästan blev tvingad till abort.. tillslut va alla så arga och emot mig så jag orkade inte länge ( jag var trotts allt ädå arton år då).. Men visst de kommer bli tufft, du kommer känna dig ensam.. vänner som lämnar.. Du kommer tänka " jag vill också vara där med mina vänner".. Men du kommer inte ångra dig en sekund.. och jag tvivlar inte på att du inte kommer klara de..



Men skulle min systerdotter komma hem nu o säga att hon va gravid.. då skulle jag.. gråta?!



men de är ju bara i omtanke..



Aja ha det fint, ville bara säga att jag tror på dig:)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar