är det konstigt att ha sex?

Postat 2010-09-27 kl 15:52:00

Men herregud, så himla konstigt är det väl inte att ha sex när man är 12 år?
Jo kanske lite men det behöver inte betyda att man gått runt med MASSA killar, man kanske gillade den här killen!
För mig, så spelar ålder ingen roll, man har bara ETT liv och om jag känner för att göra något, då gör jag det!
Jag uppmanar inte andra att göra det, man får vänta tills man känner att det är rätt!
Och jag kanske tyckte det då.
Nu kanske jag tycker det var tidigt, men man kände sig vuxen då!
Edit. Ni verkar missförstå, killen var 14 år och jag var 12 år! Jag är inte 12 år nu!
Och jag BER ER INTE att hålla med mig, jag bara tycker att JAG VAR REDO och jag ångrar mig fortfarande inte!

Amanda
Postat 2010-11-03 kl 16:55:22
Blogg: http://amandaanders.blogg.se/

Det är ditt val om du vill ha sex eller inte. Jag började också ha sex lika tidigt som dig eftersom det kändes rätt. Sen va det väl inte jätte romantiskt heller men är det någonsin det första gången för någon? Som sagt så är du ju inte 12 år nu heller. Det är ingen som kan säga till dig vilken ålder du ska börja ha sex i. Att förlora oskulden för tjejer ligger mellan 12-16. Jag hade jätte problem med att berätta det för mina föräldrar men dom tog faktiskt det jätte bra. Har världens bästa föräldrar. Skit i vad andra tycker!!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar