Tack det hoppas jag också!

Postat 2010-10-03 kl 16:23:00


Här har vi en barnhatare!
Men jag kan säga dig, det är exakt vad Kelly kommer göra, det betyder bara att hon är ett friskt barn! Så det hoppas jag också! Det är vad alla bebisar gör, du har också varit en bebis som spytt ner din mamma.
Vilken tur att inte du ska skaffa barn då om du hatar barn så mycket!
Barn är det underbaraste som finns.

Anonym
Postat 2010-11-08 kl 20:30:12

Jag tycker att du är skit cool som vågar behålla barnet, själv skulle jag aldrig ha vågat! :D

Du är väldigt stark, lycka till!

»•♥•«Keela»•♥•«
Postat 2010-11-27 kl 18:44:03
Blogg: http://mylaaa.blogg.se/

USCH! vad omogen person :S Håller helt klart med dig barn är det bästa som finns :') vill själv ha ett !!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar