Symfys fundus - Fullgg.33

Postat 2010-10-23 kl 10:30:00


Om ni kollar på det röda strecket , så är det mina mått. Mitten linjen är det vanligaste måttet.
Och över eller under dom streckade linjerna är ganska ovanligt.
Som ni ser växer det fint! Antingen är det min livmoder eller Kelly dom mäter, har ingen anning...

Kajsa
Postat 2010-11-15 kl 20:52:48

Det är livmodern de mäter :)

Visst är det magiskt att vara gravid?

Är själv gravid nu (vecka 33+0)



Måste erkänna att jag var väldigt skeptisk när jag först hittade din blogg, jag tänkte att det här kommer ju aldrig sluta väl, med tanke på hur ung du är.

Nu när jag har läst en del verkar du väldigt mogen för din ålder...

Men kan ändå inte låta bli att oroa mig lite...

Hoppas allt kommer gå bra för dig och ditt lilla barn <3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar