Spyr i vecka 34 .. Blä!

Postat 2010-10-19 kl 17:12:00

Skulle ju på fotograferingen idag. Vaknade lite sent så jag klädde på mig och lockade håret jätte snabbt! Sen hade jag glömt frukosten så jag drack 2 glas juice. Inte smart! min mage blev alldeles proppfull och vips.. Hela rummet snurra. satte mig på golvet och mådde illa. Sen gick jag upp och spydde i diskhon. Riktigt nice.
okej, vad skulle jag välja nu ? Skulle jag gå till rummet och hämta illamående tabletterna.. nej det kommer inte hjälpa.. oj jag förlorar tid måste krypa till toaletten för spyattack nummer 2!
och tur jag hade.. Jag hann!
Sen ringer mamma och säger att vi ska åka till fotograferingen, det var bara att borsta tänderna och stå upp igen! Börja inte grina nu Mikaela , tänkte jag..

Förresten gick det jätte bra på fotograferingen! Tyckte det var skit kul! :D och han sa jag var duktig :)
Han ska redigera fotorna innan jag får dom, men han sa att jag kanske får några "smakprov" imorgon på mailen ! :) Det är bara att vänta!




Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar