Sjunger och spelar gitarr för Kelly<3

Postat 2010-10-09 kl 23:14:00


Dagens videoinlägg är att jag sjunger och spelar gitarr.
För första gången så vågar jag lägga ut på internet när jag spelar gitarr, förrut har jag skämts så mycket att jag är så dålig fast jag gått på gitarr 1 år! Kan bara ta några ackord och fingerplock och grejs... inte mycket..
Men nu har jag slutat på gitarr för jag ska hinna med Kelly, så nu har jag en anledning att vara dålig! Ska börja snart igen på gitarr , kanske om något år.
Och ja jag vet jag sjunger dåligt, jag är inte döv ;)

Btw. Den rosa lilla saken är ett CAPO :D

Amanda
Postat 2010-11-08 kl 22:42:28

du sjunger jättevackert!

jag är lika gammal som dig, och jag beundras verkligen av det du gör. jag började läsa din blogg idag, för ungefär fyra timmar sen och är helt fast. du är stark och du kommer bli en jättebra mamma!!:)

kram amanda

Becka
Postat 2010-12-06 kl 15:52:39

DU SJUNGER JÄTTEFINT! GULLIG RÖST :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar