Så här på kvällen då..

Postat 2010-10-31 kl 22:03:32

Okej jag vet att jag skrev godnatt i det förra inlägget men jag kan inte sova.
Jag tänker på en person, BARA EN!!! Och den personen gör så hela min hjärna slutar tänka!
Hur kan en person ha den makten? Det finns så många människor i världen och just en person ska göra så hela MIN värld kollapsar.
Hur är det möjligt? Jag är inte stark, jag är en liten fegis. Jag vågar inte inse.
Är det så ibland för er också? Att en person påverkar hela ert liv. Det är tufft det där...
Det handlar inte om något specielt, det är bara att man är avundsjuk, man vill vara nära, man vill kunna se vad den här personen gör!
God natt!

Ninni
Postat 2010-10-31 kl 22:05:22
Blogg: http://danceelin.blogg.se/

Sv: Wiie, men eh... hur planerar man och så? xD

mikki
Postat 2010-10-31 kl 22:39:56

vet precis hur du menar! det suger verkligen..

men du är stark! låt aldrig någon trycka ner dej! :)

Ninni
Postat 2010-10-31 kl 22:41:54
Blogg: http://danceelin.blogg.se/

SvSv; Jag har mailat dig nu! =)

rebecca
Postat 2010-11-01 kl 14:07:57
Blogg: http://rebeccaleicht.bloggplatsen.se

jag vet precis hur du känner, det gör så ont i hjärtat, man tänker och tänker tillslut vet man inte vad man ska tänka på, även fast den människan gör att man mår så dåligt så älskar man den så djupt, bara den pratar med en annan tjej blir jag så avundsjuk och får en massa misstankar och jag vill hela tiden veta vad dom pratar om, och änskar att det kunde vara jag som var hon, vet inte om du pratar om en kille eller så, men i mitt fall är det mitt ex. :/

Sara
Postat 2010-11-06 kl 02:03:03

Hej söta du! Har kollat bak i arkivet rätt så länge nu, kanske inte hängt med i exakt allt, är ganska trött, drf har jag några frågor hoppas du kan svara! xd

1. VARFÖR FÖRSÖKTE DU BLI GRAVID NÄR DU VAR 12?

har inte förstått det, ville du att dina föräldrar skulle veta att du haft sex i en sån tidig ålder?



2. Killen i turkiet, var det någon svensk du kanske känt eller var det bara one night stand ? Kände du killen?



3. Hur blev det att du och "turkiet killen" hade sex?



Jag hoppas du svarar på frågorna, eftersom dem är viktiga för mig att få svar på. Haha låter ganska konstigt, men kan relatera mig till dig..

Du är grym btw, lycka till med allt!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar