Konstiga personer finns det ju...

Postat 2010-10-19 kl 20:33:00


Fick den här kommentaren för några dagar sen från en person som kommenterat från ett hotel i helsingborg! Och jag vet också vem denna person är.

Den här personen behöver själv söka till en psykolog verkar det som, det är inte normalt att säga så här till folk.
Måste bara fråga denna person, har du helt ärligt inte läst ordentligt?
Vart står det att jag tagit droger? Vart står det att jag druckit? Vart står det att jag blivit våldtagen? Och för det sista , vart står det i lagboken att det är JAG som är olaglig om jag hade sex när jag var 12 år?

Och jag kan säga dig, OM jag var sinnesjuk, skulle jag inte vara ensam om det i hela världen. Alla skulle vara det då! EXAKT ALLA!

behöver ni verkligen kommentera sånt här, för att sen jag ska få reda på vem ni är? är det så ni vill?

Batman ;o
Postat 2010-11-03 kl 21:40:39
Blogg: http://batmaaaan.blogg.se/

Alltså, om jag kunde, skulle jag slagit till den personen som skrev det :)



För att JAG blir iiriterad när folk säger att man är för liten att förlora oskulden när man är 12.

Förlåt, detta kommer låta konstigt, men egentligen är det väl många som förlorar oskulden när de är tolv? Eller iaf lite seanre. Eller kanske inte många.. Men iaf vissa. Och då är de antagligen mogna att ha sex. Är inte det deras beslut?



Psykopat som komenterade det dära :)



Coolt att du valde att ha kvar ditt barn, och lycka till med det :D

Batman ;o
Postat 2010-11-03 kl 21:41:04
Blogg: http://batmaaaan.blogg.se/

Alltså, om jag kunde, skulle jag slagit till den personen som skrev det :)



För att JAG blir iiriterad när folk säger att man är för liten att förlora oskulden när man är 12.

Förlåt, detta kommer låta konstigt, men egentligen är det väl många som förlorar oskulden när de är tolv? Eller iaf lite seanre. Eller kanske inte många.. Men iaf vissa. Och då är de antagligen mogna att ha sex. Är inte det deras beslut?



Psykopat som komenterade det dära :)



Coolt att du valde att ha kvar ditt barn, och lycka till med det :D

Anonym
Postat 2010-11-04 kl 20:43:14

Det han skriver är är vidrigt och jag tycker att du är sjukt modig som gör det här. Bry dig inte om det för det är han som är "fkn äcklig" inte du. Jag hoppas att du och Kelly få bra liv för ni förtjänar det så jävla mycket. Stå för vem du är och låt inte andra klanka ner på dig:)

lashnoblom
Postat 2010-11-04 kl 22:50:51
Blogg: http://lashnoblom.blogg.se/

ja den personen hade verkligen en eller hundra skruvar lös i skallen.. De är ju egentligen din ensak med att behålla Kelly och inte alla andraas :)

haha, och de där med att de olagligt o ha sex när du va 12. hur tänkte personen egentligen :P



De är ju din ensak och ja hellre har man barnet än gör abort

Louise
Postat 2010-11-06 kl 15:13:35

Hej.

Modig är ordet jag tänker på när jag läser. Egentligen är det inte du som är onormal men situationen klassas väll som onormal i vårt rätt onormala samhälle. Om det vore onormalt att få barn i din ålder skulle våra kroppar ta hand om det, nu är det så att det är fullt möjligt för våra kroppar. Förr i världen var det fullt normalt att få barn i din ålder men våra kroppar verkar inte ha hängt med i samhällsutvecklingen. Sen verkar det som om många personer med utländskt påbrå med en hemsk människosyn uttalar sig om din graviditet? Då kan man ju alltid snurra på det då det finns många länder där man gifter bort alldeles för unga flickor till i mina ögon äkligt mycket äldre män. Att stena folk är äckligt i mina ögon. Att avrätta/straffa gifta kvinnor som blivit våldtagna eller helt enkelt vart otrogna får det att vända sig i min mage. Vad jag menar är: kasta inte sten i glashus.

Jag är glad för din skull, med ett barn kommer mognad och oändlig kärlek. Jag är glad att din familj stödjer dig i ditt beslut det kan inte vara helt lätt för dem heller. Kanske kommer du ångra att du skaffade barn så tidigt men aldrig att du kommer ångra din lilla flicka.

Önskar dig lycka till och grattis till ditt mirakel.

Linn S
Postat 2010-11-07 kl 11:51:54
Blogg: http://linntheone.blogg.se/

Men HeRrEgUd! Jesus fucking christ vad det finns för människor! Att de orkar! Att de orkar sitta och skriva ett flera mil långt brev som egentligen bara säger "du är sjuk i huvudet som får barn när du är 14" (vilket inte ens är olagligt!), och räknar upp flera punkter som säger samma sak, typ:

"1: Du knulla när du va 12, 2: du va inte byxmyndig när du va 12, 3: man får inte enligt lagen knulla när man e 12"

- DESPERADO, idioten har ju verkligen ingenting att komma med! Fatta vilket tomt liv den människan måste ha om den lägger sån otrolig jävla energi på att skriva sån här skit till folk! Den har ju inte ens någonting över huvud taget med saken att göra, den är ju säkert bara avundsjuk för att du vågar gå din egen väg när den själv är så feg att den måste följa några lagar som inte ens finns! Eller nä, den ligger säkert runt i hela landet själv och anklagar DIG för att vara en hora, PROJEKTION kallas det. MY LORD, vad trött jag blir på människor ibland.

Maja
Postat 2010-11-08 kl 21:47:40

Du är så stark! Jag är så imponerad av dig!!! Får tårar i ögonen av att läsa om ditt liv och ditt mirakel. Grattis och all lycka i världen!



SÅ LÄNGE HJÄRTAT ÄR MED DIG KAN DET INTE BLI FEL...

Lie Persson
Postat 2010-11-10 kl 20:55:50
Blogg: http://liifebylie.blogg.se/

Alltså..

när jag ser den kommentaren tkr jag det är bara onödigt att kommentera sådär.

det som hänt har hänt, & du är säkert jätteglad över att du ska få en liten bebis som du själv & din (ex?) pojkvän skapat. det är klart man blir glad när man skapat en ny lite männsika.

& jag är själv fjorton år och skulle aldrig kunna bli gravid,

men tycker du verkligen förtjänar bättre kommentarer.

Kramar till dig tjejen!

Frida - blivande mamma
Postat 2010-11-16 kl 13:02:57
Blogg: http://allgren.blogg.se/

Men gud! Jag blir så arg av att läsa detta!

Jag håller med dig. Det är den som har problem, inte du! Den är nog avis på dig. Du har säkert mognat mycket mer än den och du ska bli mamma! Vad finns det att inte bli avis på? :)

Kämpa på

fanny
Postat 2010-11-20 kl 16:43:31

åååhhhhhh blir så galet arg när jag läser det här.

du kommer bli en jätte bra,snäll och vacker mamma !! det är jag helt säker på. jag vet en som var i samma situation som dig. Och hon har ett underbart liv i dag med sitt lilla barn.

You rock :)



kramis <3

lotta
Postat 2010-12-01 kl 09:57:38

vad e de för jävla sjuk människa som skriver så.... man vill fan bara strypa denne person j*vligt långsamt... tycker synt om dig tjejen.... varför ska man klanka ner på en annans liv så....

Livan
Postat 2011-02-01 kl 11:51:39

Hej! Jag har nyss upptäckt din söta blogg och gillar den skarpt! :) Fick en smärre chock när jag läste den här kommentaren du fått. Kommentaren skulle jag ha klassat som ett hot och därmed polisanmält. Vet inte om du gjort det men om inte annat så skulle du ha gjort det, nu kan det vara försent tyvärr. Det jag hoppas på och det du får hoppas på är att den personen inte besvärar dig igen. Är det så att han gör det så MÅSTE du polisanmäla, människor som han är såna som är farliga för samhället. Du har i alla fall en jättesöt liten flicka och jag önskar er all lycka samt välgång :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar