Kevin och hans familj kom på besök!

Postat 2010-10-17 kl 16:38:00

Kevin och hans familj var nyss här på besök! Dom kom med blommor och massa bebiskläder,leksaker och presenter! Tur att vi hade köpt tårta iallafall så vi inte bara stod där utan någonting! (men jag tyckte vi skulle ta frukttårta istället, för den här tårtan var en enda stor chockladbit!)
Vi pratade massor om bebisar och så och dom hade ju med sig gulliga Tilly också som är ett år! Hon var väldigt glad :D
Dom var så himla snälla! är så lycklig just nu, Kelly kommer ha världens bästa familj och släkt!
Jag kollade på min mage hela tiden, det kändes som Kelly lyssnade på samtalet och blev glad över att höra sina nära och käras röster.
och snacka om hur mycket barnkläder vi fick! Gud vad gulligt av dom! Några var Tillys gamla barnkläder som hon växt ut, smart va? :D

Massa bebiskläder och leksaker som ska in i Kellys byrå!

I första lådan har jag nu bodies, klänningar, strumpor och ett par skor!

I andra lådar har jag resten av bebiskläderna och lite leksaker :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar