Diagnosis

Postat 2010-10-29 kl 21:08:23

Diagnos från sjukhuset:

Här kan man se att sjukhuset gjorde gravidtestet. Lite längre ner står det 15/7, alltså  15 juli släpptes jag från sjukhuset. Och då betyder det att några dagar innan fick jag reda på graviditeten.

Johanna
Postat 2010-10-29 kl 21:16:25
Blogg: http://baradetfinaste.blogg.se/

Det är ju du från i lördags! :D

Linda
Postat 2010-10-29 kl 21:23:04
Blogg: http://limdasvardag.blogg.se/

hej hej

vilken fin blogg men känns de inte jobbigt att vara bara 14 år och snart mamma ?

kram

Louise
Postat 2010-10-29 kl 22:13:08
Blogg: http://nattstad.se/janssonlouise

Längtar tills Kelly kommer :)

Jag älskar verkligen din blogg :)

och de vet du :) Jag finns för dig :)



Kraaaam

Anonym
Postat 2010-10-29 kl 23:13:40

alltså jag förstår inte.

ÅT du tabletter trots att du dagarna innan fick reda på att du var gravid? (dömer dig inte hjärtat) Jag bara undrar, för jag förstår verkligen inte vad som hände där borta, o vad du ens gjorde där osv.. så det blir rörigt i ens skalle.. Kramar till dig! <3

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3
Postat 2010-10-30 kl 16:42:49
Blogg: http://mammah.webblogg.se/

Tar dom graviditest på alla som ska få magpumpas? för jag vet några som har fått gjort magpumpning men dom har inte gjort några graviditetester, då låter som läkarna misstänkte att du var gravid eller något eftersom dom bad dig göra ett gravtest eller ? :)



Nyfiken bara..

Anonym
Postat 2010-10-31 kl 21:17:10

Hej ! Hoppas du haft en toppen helg! :) Kram

hur fan kan du?
Postat 2010-11-17 kl 01:13:27

och vad i helvete vill du bevisa med det här? va?

att du är stolt att du försökte ta ditt jäval liv efter du fick reda på att du var gravid med ett barn du nu ska behålla? du är för i helvete sjuk i huvudet:S alltså vafan hur i helvete tänker du? inte bara hänger du ut dig själv utan ditt stackars jävla barn också! Det finns liksom folk som vill anmäla dig till soc för att dom inte tycker du är lämplig som förälder! hur fan kan du posata en sån här sak och sen säga jag ska bli "mamma" hur i helvete kan du kalla dig själv mamma? hur? hur? du är så långt ifrån man kan komma! jag som man är till och med närmare att vara mamma än vad du är. snälla snälla förklara hur fan du tänker!!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar