Alfaskolan

Postat 2010-10-11 kl 17:49:00


Går i klass 9a, Alfaskolan i solna :) Så om ni bor nära där eller går i skolan så ser ni säkert mig!
Men jag bor i Sollentuna, Helenelund, Fågelsången :)

Har bara gått i den skolan :)

sofie
Postat 2010-11-05 kl 19:55:15

riktigt fin blogg ville jag bara säga,bara för att man blir gravid vid ung ålder så tycker jag inte att det är en ursäkt för att sluta drömma,hoppa av skolan eller sluta tänka på sig själv eller vänner.

tycker att det är otroligt starkt av dig att stå emot alla som stirrar elakt eller skriver dumma kommentarer.riktigt starkt av dig!

och jag såg i ett inlägg efter att någn hade tyckt att kelly var ett white trash name,pff visst,kelly rose är skit fint!!! <3



men hade bara en fråga :

om du är 14 varför går du då i 9:an?



men annars lycka till med bebisen och allt!kommer gå jätte bra!du har en vacker dotter att se fram emot att möta :D

kram

Jasmine
Postat 2010-11-11 kl 19:14:06
Blogg: http://muzique.blogg.se/

Vill börja med att säga att du har en sjukt härlig blogg! Du står upp för den du är och dina dissar till de som kommenterar onödigt skit är så jävla klockrena!

Men ville bara fråga om den där Alfaskolan ligger i Frösunda som ligger i Solna dådå. Bor där haha (a)



Keep up the good work och lycka till med Kelly :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar