Sliten

Postat 2010-11-13 kl 23:49:53

Känner mig lite sliten och ofräsh just nu.. Går förresten in i vecka 38 imorgon (enligt BF datumet 5 december) det skulle varit vecka 39 om man räknar med det datumet jag fick på ultraljudet i Malta. Men.. man måste ju välja ett datum att lita på?
Hon kanske kommer mittimellan? :)
Ska gå och duscha nu, sedan sova. Och vakna fräsch och pigg imorgon! Då kan jag göra en videoblogg, eftersom jag inte hann idag som ni kanske märkte :) Och sen nya gravidbilder eftersom jag går in i en ny vecka<3
Hihi aja, god natt på er!

Mariana
Postat 2010-11-13 kl 23:57:08
Blogg: http://marianasoderstrom.blogg.se/

så länge du känner att du har allt klart och att hon kan komma nu så kommer hon göra det inom en vecka :) Låg och pratade med Noomi när hon låg i min mage, och så läste jag nånstans att om man har känslan att allt är klart och att man är redo så sätter det igång.. vet inte alls hur det funka men Noomi kom iaf 3 dagar efter i v. 38+6 :)

alexandra | foto
Postat 2010-11-13 kl 23:58:07
Blogg: http://alexandrasphoto.blogg.se/

Vilket objektiv är det du kör på förresten? :)



Btw. ska bli så kul att läsa din blogg sen när Kelly kommer! :)

Nellie
Postat 2010-11-14 kl 00:25:08

Hej!

Beundrar dig för hur stark du är! Jag hittade precis din blogg, får man fråga vad som fick dig att behålla barnet? missuppfatta mig inte nu, men många tjejer i din ålder hade antagligen valt abort så vad fick dig att fullfölja graviditeten?:)

kram

BrunettMelle
Postat 2010-11-14 kl 04:29:50
Blogg: http://BrunettMelle.devote.se

Jag har en liten fråga. Hur är dina föräldrar genom att stöta dej och allt ? Och hur går det i skolan nu när u är gravid ?



kika gärna in min blogg , Jag skriver om livet som obotlig musikälskare. Man kan juh bara inte leva utan BrunettMelle, Kramisar

Nesko
Postat 2010-11-14 kl 11:44:42

Har du hört nåten Branda got a baby av Tupac?

amanda
Postat 2010-11-14 kl 12:21:59

Hej! Jag tycker du e jätte duktig och stark med det du gör! :) jag e en ny läsare, men jag undrar NÄR du kommer föda barnet? du kanske redan har sagt de, men ändå :)

...
Postat 2010-11-14 kl 15:21:09

Det är ju BF, det är inte alls säkert att barnet kommer att komma den 5e December <3

Johanna Granström
Postat 2010-11-14 kl 20:46:19
Blogg: http://blogg.se

Allvar är du gravid och 14 år :O

linnea
Postat 2010-11-16 kl 20:59:25

Hejsan :)



Jag har typ en as dum fråga, är magen inte tung ?

det värkar så iallafall, men hoppas att förlossningen går skit bra. och har följt din blogg varje dag typ, de är så j:vla intressant. hoppas på det bästra med dig o Kelly, du värkar bli en superbra mamma. Lycka till nu på förlossingen, ska hålla tummarna för dig, kram linnea :D<3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar