Reklaminägg

Postat 2010-11-10 kl 10:21:35


Ja, förlåt att jag valde att lägga ut den väskan jag tänkte beställa.
och förlåt att jag gav mina läsare rabatt?
Jag fick dessutom inget betalt så hur kan det vara reklam? Jag tjänar ju inget på det?
Du kan tycka det är tråkigt då. Men det var inte menat som reklam.

Men OM jag skulle tjäna pengar på det(vilket jag inte gör) skulle inte ni ens vara glada för min skull? Det är trots allt NI som klagar på att jag inte har egna pengar och att jag lever på mina föräldrar.

Bara säger det.

Anonym
Postat 2010-11-10 kl 10:40:19
Blogg: http://sannaesliv.blogg.se/

Läs min blogg? (:

Clara
Postat 2010-11-10 kl 10:44:16

Jävlar, du är så jävla... alltså ? sluta med din jävla attityd, du kan inte spela Kissie du ska bli en mamma. Ignorera sådana frågor istället för att låta som världens bitch?

Anonym
Postat 2010-11-10 kl 11:38:32

det är ju tråkigt med en blogg full med reklam:)

Anna
Postat 2010-11-10 kl 14:23:12
Blogg: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Gör inget om man lägger in lite tips eller reklam tycker ja.

Anonym
Postat 2010-11-10 kl 15:59:25
Blogg: http://jeennifeera.blogg.se/

Oj va alla är irriterade, kör ditt race och skit i alla andra som kommer med negativa saker, dom är inget att ha :)

Anonym
Postat 2010-11-10 kl 17:15:41

men snälla, du måste mogna lite och ignorera alla negativa komentarer! gå vidare för fan!! peace.

F
Postat 2010-11-10 kl 17:24:34
Blogg: http://powerfriday.blogg.se/

Men snälla kan du bara sluta ta åt dig av allting! Vad fan räknar du med, att alla ska hoppa upp och ner och säga grattis för din skull??

sofia
Postat 2010-11-10 kl 19:05:43
Blogg: http://ssofiafransson.blogg.se/

Jag tycker det är patetiskt av folk att klaga på det du lägger ut. Gillar dom inte din blogg behöver dom inte läsa den. Och att du fått kommentarer om att du lever på dina föräldrar är bara FÖR SJUKT! Jag menar, vem gör inte? Vanligtvis får man jobb när man är 18-19 och är först då självförsörjande. Under tiden lever vi på våra föräldrar, så är det bara. Sen att du ska ha barn blir ju en större kostnad, självklart, men även om du inte skulle få Kelly nu så hade dina föräldrar försörjt dig. Tycker att folk med negativa kommentarer bara kan lägga ner!

e r i k a l u n d g r e n :)
Postat 2010-11-10 kl 19:19:23
Blogg: http://elundgreen.blogg.se/

frågestund på bloggen: www.elundgreen.blogg.se fråga!

˙·٠•●♥ Suzza ♥●•٠·˙
Postat 2010-11-10 kl 22:25:21
Blogg: http://www.suzza.se

Någon som har hörtalas om den SVENSKA AVUNDSJUKAN!? Ignorera alla dumma komentarer! Hur tror folk att de riktigt stora bloggerskorna får ihop till hyran!

Jenny.
Postat 2010-11-10 kl 22:37:16
Blogg: http://jjennymaria.blogg.se/

Asså, det är väl självklart att du lever på dina föräldrar när du är 14 år? Och det är absolut inget fel med det. Det är väl givet att dom ska försörja dig, särskilt nu när du ska ha barn, du kan ju inte sköta allt själv. Jag tycker att du borde sluta bry dig så mycket though, du skriver alldeles för mycket om hur mycket folk klagar vilket blir lite enformigt, bry dig inte om det utan ägna dig till dom positiva kommentarerna istället :)

Bippsie
Postat 2010-11-11 kl 02:04:39
Blogg: http://bippsie.blogg.se/

Alltså, jag hatar verkligen mig själv för att jag för det första ens besöker denna bloggen och på så vis "sponsrar den", och att jag slösar tid på att kommentera. Inget illa om bloggen.



Reklam behöver inte alltid ha någon som tjänar på det. Går du runt med en Coca-Cola-flaska så är det reklam - utan att någon direkt får pengar i hand.



För övrigt så tycker jag det är starkt att du beslutat dig för att skaffa barn vid så låg ålder, och hoppas att du verkligen tänkt igenom det hela. Personligen skulle jag aldrig vilja skaffa barn i nuläget - och då är jag 20år och min flickvän 21, hon har jobb och pluggar, jag ska börja plugga osv. Ingen av oss känner att vi skulle vilja ha ett barn just nu.



Jag hoppas bara att du tänkt klart och att du tror att det är det bästa för alla parter att behålla barnet. Jag menar, jag tror inte att du blir en dålig mamma eller så, men barn är nog mer krävande än man kan tro. Dessutom ska pengarna räcka till mer än man tror: Skitmycket kläder i början då dom växer, blöjor, barnmat, puder, salvor osv. Sen ska dom ha pengar till alla skolutflykter med klassen, filmkvällar med polarna, barnkalas, discon. Sen är det smink(om det nu är en tjej), börjar med någon sport osv. Det är stora utgifter under hela barnets uppväxt, och jag hoppas du har detta klart för dig. :)



Lycka till med ungen! =)

nadja
Postat 2010-11-11 kl 23:58:53

grattis till lilla kelly :)

skit i alla dumma komentarer, är glad för eran skull, tänkte bara fråga du har inte nämt något om en pappa i detta, finns de någon? osv. jag har själv gått igenom denna situation men valde att genomföra en abort.

hur som helst grattis önskar dej/er all min lycka :) kram nadja <3

Anonym
Postat 2011-01-11 kl 16:03:33

Men fyfan. Klart man klagar. Det är reklam. Och du. Sluta vara så jävla överkänslig.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar