Mitt oändliga babbel

Postat 2010-11-06 kl 14:38:56

Förlåt att jag pratar så tyst... trodde micen skulle fånga upp ljudet som det brukar göra på film när dom viskar ni vet, men jag glömde att micen är lite trasig :)
Ni får försöka lyssna! Det blev ganska bra om man har hörlurar :)
Orkade inte göra om, men ni får nöja er med denna videoblogg idag!

ALICE
Postat 2010-11-06 kl 14:47:11
Blogg: http://monkipoo.blogg.se/

MÅSTE SÄGA EN GREJ! sOM GÄLLER MIKAELAS BLOGGLÄSARE:



jAG HAR INGET , INGET EMOT DENNA GRAVIDA 14ÅRING! jAG HAR ALDRIG NÅGONSIN LÄMNAT EN ELAK KOMMENTAR PÅ DENNA BLOGGEN. nÅNSIN.



MEN NYSS FICK JAG EN KOMMENTAR PÅ MIN BLOGG DÄR NÅGON SADE ATT JAG HAR KALLAT MIKAELA FÖR **.

dETTA HAR JAG INTE GJORT!



jAG HAR INGET EMOT MIKAELA OCH TYCKER ATT HON ÄR STARK, DET ÄR INTRESSANT ATT FÖLJA HENNE.

jAG HAR BARA LÄMNAT EN KOMMENTAR DÄR JAG IFRÅGASATTE HENNS LÄSARES REAKTION PÅ EN ANNAN MÄNNISKAS KOMMENTAR. jAG PÅPEKADE ATT EN DEL VERKAR VARA FRÄMLINGSFIENTLIGA.



dET ÄR INTE KUL ATT HA EN BLOHGG NÄR MAN BLIR PÅHOPPAD SÅDÄR..



jAG HAR ALDRIG KALLAT NÅN FÖR H*** I HELA MITT LIV. sKULLE ALDRIG GÖRA DET PÅ INTERNET HELLER FÖR JAG VET VILKA KONSEKVENSER DET FÅR.



hAR ALDRIG LÄMNAT EN HATKOMMENTAR HELLER.

sÅ DEN ANONYMA JÄVELN SOM KOMMENTERAR MIN BLOGG OCH PÅSTÅR ATT JAG KALLAT MICHAELA FÖR **** KAN JU TA DET MED MIG PERSONLIGEN TACK.

mahira
Postat 2010-11-06 kl 15:03:31
Blogg: http://mahiraas.blogg.se/

hej , jättefin blogg , grattis till din gradviditet , jag är lika gammal som dig och jag undrar hur dina föräldrar kunde låta dig behålla barnet ;) hade jag blivit gradvid så hade det blivit abort utan tvekan , kram <3

Batman ;o
Postat 2010-11-06 kl 15:26:10
Blogg: http://batmaaaan.blogg.se/

Hej! Jag har bara en snabb fråga, som jag hoppas att du kommer svara på; Vad betyder "BF"? :<

Har tänkt och tänkt, men förstår inte.. Tacksam för svar :)

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 15:27:35

är du 97:a ? :o

sara
Postat 2010-11-06 kl 15:30:22

det är inte ditt fel, det är dina föräldrar som inte haft disciplin över sina barn.



Jag tycker att alla som skriver negativa kommentarer till dig, borde tänka om och förstå att det är dina föräldrar som har gjort ett misstag.



Dom borde ha haft/ha bättre kontroll över dig och inte gett dig så mycket frihet som ett barn inte kan hantera. Man tar inte bra beslut när man är tonåring/barn. När du blir äldre tror jag att du kommer förstå det här bättre.



Man blir klokare och man förändras som person. Tycker dina föräldrar har gjort ett stort misstag och jag klandrar dom. det är dom man ska klandra.



Tycker det är synd att du känner behov av att ta hand om ett barn i så ung ålder och det är orättvist mot barnet som blir omhändertagen av en omogen mamma, som du är. Man har inte bra omdömen som tonåring.



Det här har du säkert fått höra många gånger, och det har du för att det är sant. Som sagt, jag vet att du kommer förstå det här bättre om några år när du är äldre och klokare. Du kanske inser varför du ville ha ett barn när du själv var ett.



Du kanske behöver prata med någon, bli en starkare person och inte tro att ett litet barn löser dina problem.



När man läser sånt här tycker man att folk borde testat innan de skaffar barn, dina föräldrar verkar ju inte ha så bra koll på er. Känns dumt att de blev föräldrar då, titta på hur du har blivit, det är resultatet av dålig uppfostran. Tyvärr ska du få barn, bäst hade varit adoption till ett äldre par. så du kan få bättre tonårstider och barnet bättre, mogna föräldrar. Du tycker säkert att det jag skrivit är "taskigt" men det är det inte, det är sanning och vett.



Dina föräldrar har misslyckats och jag hoppas de får bättre koll på er och ger en bättre uppfostran. Det är ju inte klokt. det är inte rätt,

Sanna
Postat 2010-11-06 kl 15:31:10
Blogg: http://saniiee.blogg.se/

Roligt med en videoblogg :D

Olivia.
Postat 2010-11-06 kl 15:31:44
Blogg: http://oliviafahlen.blogg.se/

Hej Mickan!

Jag vill verkligen inte vara elak eller något sånt när jag skriver det här men hur tänker du om du ska behålla ett barn när du bara är 14år?! Tänk först på dig och din framtid med skolan och sen tänk på barnet/kelly, hon kommer hamna på dagis redan vid tidig ålder eftersom det är en lag i sverige att man måste gå ut minst 9an. Sen när du ska hitta den rätta måste du tänka på både dig själv och barnet. DU kan ju inte dejta hur många som helst och hur fan ska du kunna käna bra lön utan utbildning? Sen tänk allt du går miste om.. fester, resor med vänner, gynasiumet är något man bär med sig i hela livet. Då börjar alla fester och sånt där får man sin första riktiga rekation eller sin första sanna vän.. Dom man bär med sig hela livet! ..Men visst det finns posetvia grejer också, jag missar exempel något med att inte bli gravid i tidig ålder, jag missar hur det känns att vara ung och mamma. Men de är okej för mig för jag kan skaffa barn sen vid 28-30 års åldern. Men Mikaela titta bara på din design du har inte äns växt upp än, du är fortfarande ett barn!.. Men det jag vill komma fram till är, Var ska du få alla pengar i från? Ska du bo med dina föräldrar i förtsättningen? Hur ska du göra med skolan? Ska du och ditt ex ta hand om barnet tillsammans eller bara du? Hmm.. mycket man undrar. skulle vara jätte tacksam om du svarade i ett inlägg. HARE SÅ JÄTTE BRA & lycka till! Kram Olivia

REBECKA BOKI ÖHLUND
Postat 2010-11-06 kl 15:45:45
Blogg: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Var gärna med och delta i dagens blogg!

Ju mer du kommenterar, desto större chans är det att just DU vinner! Den lyckligt lottade vinner länk i eget inlägg, gästbloggning & permanent länk under mina "länkar".

Kram

Hei-na
Postat 2010-11-06 kl 15:49:09
Blogg: http://heddes.blogg.se/

Gud vad spännande blogg du har.

Förlåt om du kanske svarat på denna fråga redan , men hittar det inte , hur gammal är du nu? :)

kram

Hei-na
Postat 2010-11-06 kl 15:51:11
Blogg: http://heddes.blogg.se/

Oj förlåt hittade svaret!

Frida
Postat 2010-11-06 kl 16:08:12
Blogg: http://friiiiidah.blogg.se/

fan va tuff du e som vågar ge dig in på något sånhära!;) önskar dig all lycka till! :)

åsa
Postat 2010-11-06 kl 16:09:05
Blogg: http://bubbelo.blogg.se/

Måste säga att du är väldigt stark i personligheten och modig som vågar gå ut med det här publikt och vara så positiv när så många andra är så negativa. Sen är dina ''svar på tal'' till alla idioter som kommenterar taskigt helt störtsköna!



Stå på dig & lycka till med bebisen =)

louise
Postat 2010-11-06 kl 16:15:28
Blogg: http://louiisefriidh.blogg.se/

du kommer att bli en riktigt bra mamma! :)

skit i alla dem som skriver massa taskiga saker bara för att du är ung!

Frida Johansson
Postat 2010-11-06 kl 16:18:01

Hej. Måste börja med att skriva grattis till bebisen i magen :) Jag är själv gravid och Bf är den 26 november. Jag hittade din blogg nyss och kommer verkligen att börja följa den. När jag läser att folk har kommenterat taskiga saker och sånt till dig så blir jag så förbannad. Vissa tycker att jag är för ung för att ha barn men jag är 21.. Ta inte åt dig när du får dumma kommentarer, dom är bara avundsjuka på dig. För de spelar ingen roll hur ung man är som gravid/mamma, för att bli mamma är ingen ålder utan det är något man växer i som roll. Och att man väljer att behålla barnet även fast man är ung tycker jag är att vara mogen, för man prioriterar olika saker här i livet och nu prioriterar både du och jag att bli en familj framför att vara ute och supa och andra onödiga saker. Att bli ung förälder tycker jag är väldigt positivt för att jag tror att man orkar leka mer med sitt barn och man kommer varandra närmare när de inte skiljer typ 30 år mellan varandra. Jag önskar dig all lycka till med allt och vad du än gör, ta inte åt dig av taskiga kommentarer, dom har inget liv.



Du får gärna besöka min blogg men har lösenordsskyddat den för att jag vill ha den privat. Men webbadress och användarnamn är fridaevelinajohansson.blogg.se Och lösen är fridasblogg1989



KRAM!

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 16:18:55

Hej!

Jag hoppas verkligen att allt blir bra för dig och ditt barn. Hoppas att dina föräldrar hjälper dig att uppfostra Kelly till en fin person. Din berättelse gör mig lite ledsen, vet inte varför. Men jag är ändå glad att du behöll barnet och inte gjorde abort. Abort borde inte få ske så sent som v. 20. Jag vill inte kritisera dig, bara önska dig, Lycka till! <3

johanna
Postat 2010-11-06 kl 16:20:44
Blogg: http://jofranna.blogg.se/

hej!:) kika gärna in på min blogg och kolla mina egentillverkade smycken.. alla mina smycken finns under kategorin smycken. kram :) http://jofranna.blogg.se

------
Postat 2010-11-06 kl 16:30:05

hej, jag har en fråga. han kevin ska han hjälpa dig med barnet eller med pengar eller han struntar i och ta ansvar för ni är ju faktisk två om att ha skapat kelly!

Amanda
Postat 2010-11-06 kl 16:30:53
Blogg: http://amandahult.blogg.se/

Din blogg är bäst !! :)

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 16:34:25

fan va söt du är!! man blir nästan ledsen då du prata om elakingarna haha..

Erica
Postat 2010-11-06 kl 16:42:13
Blogg: http://surpricebox.com

Det är helt rätt det du säger.. man ska inte trycka ner någon varsej om hon är ung eller inte.. Man ska vara ett stöd.. Runt den 19:e kommer ja skicka din och kellys lilla gåva .. Ja kan skicka ett litet smakprov till dig om du vill.. Kramar<3

Evelin
Postat 2010-11-06 kl 16:42:39
Blogg: http://theblindside.blogg.se/

Sv; Okej vad bra! :) När är den beräknad att komma? :)

Nyfiken <3
Postat 2010-11-06 kl 16:46:54

Vad brukar du kolla i för mamma bloggar? kan du andra unga som du som har bloggar?

Jessica
Postat 2010-11-06 kl 16:50:50

Du är så jävla stark!

Jättemånga 14åringar tar abort, men du låter barnet leva, jag önskar dig all lycka ♥

Du är den sötaste personen jag sett, hoppas du har ett fortsatt bra liv. Ditt hjärta är gjort av guld, om inte platina. Det är dock inte rätt att ha barn såhr tidigt, men alla är inte felfria, så den som klagar slår man sönder! (; <3

Nathalie
Postat 2010-11-06 kl 16:57:32

Ska också se på Sex and the city 2 ikväll ^^ ;D

Rebecca Honnér
Postat 2010-11-06 kl 17:06:25
Blogg: http://rebeccaahonner.wordpress.com

Du är stark!

Länkade dej på min blogg, hoppas att det var okej? :)



länk till min blogg med inlägget; http://rebeccaahonner.wordpress.com/2010/11/06/blogg/

Johanna O
Postat 2010-11-06 kl 17:07:00

Jag tycker att det verkligen är onödigt av folk att skriva elaka kommentarer. Varför försöker folk trycka ner dig, när dom istället kan försöka lyfta upp dig? Först när jag kollade på din blogg tänkte jag "shit, är hon bara fjorton år? Hur ska hon klara av att bli mamma nu?" Men sen tänkte jag efter, jag fyllde själv nyss femton och visst, det är väldigt ungt att få barn när man är i vår ålder, men samtidigt tror jag själv att jag skulle klara av att ta hand om ett barn nu också om jag hade blivit gravid. Jag skulle själv inte vilja bli gravid just nu, men jag ser inte något fel i att bli det heller. Min mamma fick mig när hon var 19, vilket också är ganska ungt, men jag ser det som en fördel. Jag tror man får en närmare kontakt med sin mamma när hon är yngre för då var det inte liks länge sen ens mamma var i samma ålder, så hon minns hur det känns. Jag stöttar verkligen dig och jag hoppas att du även f¨r bra stöd från dina vänner och din famlij!



Sen hade jag bara några frågor som du gärna får svara på i bloggen, jag är en ganska nny läsare så jag vet inte så mycket om dig än men:



1. Vilket år är du född?

2. Hur gammal var din mamma när hon fick dig?

3. Hur reagerade dina förälrar när du berättade att du var gravid?



Lycka till i mammarollen!



Josefin
Postat 2010-11-06 kl 17:15:33
Blogg: http://josefinagnes.blogg.se/

Måste bara säga lycka till! Hoppas det går bra :)

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 17:25:56

sv: jo, borde väl det.



Tack detsamma , du får också ha en bra kväll :)

Julia
Postat 2010-11-06 kl 17:32:49
Blogg: http://juliaogne.blogg.se/

Jag vet inte vad jag ska säga, jag har absolut inget emot 14 åriga mammor men tidigt är det.



Jag läste en 'gravidbok' under lovet, engeslkt. Den var grymt bra. Kanske ska läsa? Den heter dear nobody iaf. :)

elin
Postat 2010-11-06 kl 17:38:52

du är värd allt stöd du får ! :) du äger tjejen ! :P

aww
Postat 2010-11-06 kl 17:45:14
Blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/

hej! jag tycker det är strongt av dig att behålla barnet, men du är rätt ung - du är trots allt bara ett barn själv.



men all lycka till dig! kram

amanda
Postat 2010-11-06 kl 18:40:17

Hej! jag är 15 år och vad vet jag om allt som du har gått igen, men jag måste säga att jag tycker du verkar grymt stark och vettig! Tror du kommer bli en jättebra mamma, skit i alla som trycker ner dig. Ni kommer säkert gå igenom svåra tider oxå, du och barnet, men in the end, love is all you need, right? du kommer fixa det här! Lycka till ! :))

viktoria
Postat 2010-11-06 kl 19:04:37
Blogg: http://viktoriians.blogg.se/

du är jääävligt modig. ,klart att vi kommer att stötta dig och detta tror vi kommer att gå galant! hoppas att förlossningen och allt går bra.

Kram på dig !

FotografOliviaOlsson
Postat 2010-11-06 kl 19:39:31
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Vad söt röst du har!

wissa
Postat 2010-11-06 kl 19:48:37
Blogg: http://wissa.blogg.se/

Du verkar vara en riktigt bra människa du.

Sofia- Fotoblogg
Postat 2010-11-06 kl 19:49:56
Blogg: http://fiasofiafia.blogg.se/

Jag tycker du är otroligt modig och verkar vara en väldigt söt person. Trots din ålder tror jag du kommer lyckas bra med din framtid och det hoopas jag verkligen för din skull! :) <3

Caroline
Postat 2010-11-06 kl 20:22:51
Blogg: http://jiingii.blog.se

Jo det kan bra kallt på barnet och det är är inte så bra när dom är så små...

Katarina Sjöberg
Postat 2010-11-06 kl 21:57:42

hittade din blogg för ca 2 veckor sen, och följt den sen dess och hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig och Kelly, du kommer säkert bli en otroligt bra mamma och lovar att Kelly kommer älska dig! :) lycka till :)

Kajsa
Postat 2010-11-06 kl 22:38:58
Blogg: http://kajsaalice.blogg.se/

vill bara önska dig all lycka till med kelly och dej själv. du verkar vara en väldigt stark person ! du kommer klara det !

jag har inte följt din blogg så länge så jag undrar vad alla snackar om när du var tolv och var i turkiet och det där ? är lite nyfiken ! ... :)



kajsa

evelina
Postat 2010-11-07 kl 11:43:06
Blogg: http://evelinasing.blogg.se/

utan tvekan, du kommer bli en sån fin mamma!

dig skulle alla verkligen vilja ha <3

Anonym
Postat 2010-11-07 kl 12:35:26

vem är pappan? alltså han du hade sex med?

Anonym
Postat 2010-11-07 kl 12:50:13

Jag suckar tyvärr bara när jag går in på din blogg. 14 år och gravid? ett barns kropp är inte gjort för att bära ett barn. Jag förstår inte till 1 % varför du behöll barnet. Och säg inte att "det är faktiskt en människa, ett liv som man dödar" för det är det inte. Det är ett foster lika stort som, jag vet inte men litet iallafall. Den har ingen kapacitet att tänka eller förstå.



Jaja, nu har det blivit sådär så jag tänker inte säga nåt mer om det inte påverkar. Hoppas bara du inser vad du har gett dig in på.



Men,lycka till med din bebis. Det lär ni behöva!

steffi
Postat 2010-11-07 kl 12:53:11

heeej

jag har också varit gravid skulle vara roligt om vi kunde lära känna varandra men det är bara adda mig på msn

kramar steffi

johanna
Postat 2010-11-07 kl 13:57:19

hejhej! jag tycker att det är fel med abort hellt klart! men i ditt fallblev jag lita osäker...

fast sedan bestämde jag mig för att du gör hellt rätt :D och jag tror att du kommer klara av att upfostra ett barn jätte bra. somsagt dinna föräldrar stöttar ju dig och det gör jag med.

ps. fortsät blogga den är jättebra och lycka till, till 100 procent



KYSS(L)

kajsa
Postat 2010-11-07 kl 14:03:49

hejhej måste säga att du är otroligt stark och stöttar dig till 100, lixom alla säger du vet inte vad du ger dig in på men tro mig jag vet...

allih :D
Postat 2010-11-07 kl 15:50:53
Blogg: http://allihmarroquin.blogg.se/

jag stöttar dig ! förstår inte alla som skriver elak saker om dig tycker dem kan bara hålla käften

Siri
Postat 2010-11-07 kl 16:36:29
Blogg: http://sweetdevilshit.blogg.se/

Alla ni som inte stöttar, ni kan ju dra åt skogen. Om ni skulle vara i samma sits, om ni hade valt att behålla ett barn, skulle ni vilja bli stöttade inte nertryckta.Det står till och med inga taskiga kommentarer, hur kan ni ens förmå er till att skriva nått så nedlåtande ( det ni nu skriver). Det spelar ingen roll om det är en mening, ett ord. Ni får mig att må dåligt, och det är inte ens min blogg. Shame on you. Verkligen.

Skit i de där idioterna som sätter sig på dig. Skit i dem, de har inget liv när de sitter och skriver taskiga saker på din blogg. Varför skriver ni ens om ni tycker det är så sjukt? Jag kan berätta att det här är inte så ovanligt, kanske lite ovanligare i Sverige, men om man tittar på hela världsperspektivet, så är det sjukt vanligt.

Mikaela, jag vill att du förstår att jag med hela mitt hjärta önskar dig lycka till, och du ska veta att du e sjukt söt, och att du kommer fixa det här jätte galant:-*

Kramis// Siri

Miee
Postat 2010-11-07 kl 16:57:54
Blogg: http://bymiee.blogg.se/

Jag tror du kommer bli en jättebra mamma! Lycka till! :)

Isabell
Postat 2010-11-07 kl 17:31:44
Blogg: http://nattstad.se/isabbell

Jag stöttar dig. Om du behöver stöd eller prata med någon så finns jag här. Vet precis hur det känns när man verkligen vill ha barn tex. Jag är 16 år och vill själv ha en bebis.. Lycka till!!!

Kramar

Anonym
Postat 2010-11-07 kl 18:58:04

Jösses, det här är bara för tragiskt... fick du aldrig information om hur man skyddar sig?! Ett barn ska inte ha ett barn............

www.Bonnies.se ♥
Postat 2010-11-07 kl 19:18:29
Blogg: http://www.bonnies.se

Söt du är :) Hoppas det går bra med bebisen, är själv oftast lite skeptisk till detta med såpass unga mammor, känns som att det skulle vara svårt att ta ansvar och uppfostra ett barn medans man fortfarande är barn själv, men finns säkert dom som klarar det jättebra, du verkar vara skärpt och mogen för din ålder! Lycka till :D

mathilda (ny läsare)
Postat 2010-11-07 kl 20:32:47

jag tycker du värkar helt fantastisk. det kommer sälert gå hur bra som helst. och en brta mamma kommer du bli alla gånger!!

ha det mäst och hoppas ocr så himmla bra! <3

Evelina
Postat 2010-11-07 kl 22:19:56

Hejsan. Ville bara säga det att jag börjar bli trött på alla som kommenterar något negativt, jag tror att mikaela har fått höra att kondom ska användas under ett sexuellt samlag, men som sagt, även en kondom kan spricka och hur fan skulle ni då lösa det om ni själva skulle bli gravida, och sen är det så att när man upptäcker det för sent och man har gått över ett visst antal veckor, så är det inte ens lagligt att göra en abort, så vida det inte handlar om våldtäckter med mera, så tycker att ni börde tänka er för vad det är ni sitter och skriver. Även om hon kommer att vara en ung mamma så kommer ju fortarande barnet att ha det bra, eller hur? Dessutom så börjar barnet på dagis efter 1 års tid, och då är ju problemet med skolan löst, så varför kommer hon inte att klara av detta? Jag tror att hon kommer att klara av det minst lika bra som någon som är runt 20 års åldern, minst lika bra. Så ni som kommenterar massor av elaka saker, tänk er för, eller är det så att ni själva aldrig har varit i den sitsen att ens fått ha sex? Börjar faktiskt låta så.. Så för fan, sluta klanka ner på någon som kan ta ansvar för sina handlingar. Och bara för att hon kan göra det, så betyder det väl ändå inte att hennes mamma har gett henne en dålig uppfostran? Tror att ni gör saker som era föräldrar inte tycker om! Så för fan lägg av nu!



Men mikaela, jag stöttar dig till 100% och vad du har gjort för val! Du kommer att bli en minst lika bra mamma som alla andra tjejer/kvinnor här i världen! Kram

Nettle
Postat 2010-11-08 kl 00:21:35

Har aldrig läst sin blogg förut men måste bara säga:

Bry dig inte om dom som kommenterar sådär dumt, jag tycker att du gjorde helt rätt! Förmodligen är dom säkert bara avundsjuka på att du är så stark och att du behåller barnet.

Jag tycker iaf att du verkar vara otroligt stark och modig! Du är jättesöt och kommer säkert att bli en jättebra mamma!

Keep going, jag tror på dig!

/ Nettle

natalie
Postat 2010-11-08 kl 04:39:14
Blogg: http://natalienadjaa.blogg.se/

hah, man blir så glad när man ser på dig, du liksom ler hela tiden, hah, så söt!

åh ,grattis till dig , å lycka till med förlossningen,

skit i alla som säger elak saker, dom är inte värd din tid. du har själv valt detta, å det är modigt gjort.

såna där personer som bara trycker ner är inte mogna på nått sätt alls. grattis iallfall ! :)<3

l
Postat 2010-11-08 kl 18:15:20

Om du inte vill ha massa negativ feedback, kan du ju lägga ner din blogg? Då slipper du kommentarerna, om de tar så hårt...

ida
Postat 2010-11-08 kl 18:56:01
Blogg: http://facesofunique.blogg.se/

jag tycker att du gör helt rätt! bra att du sa ifrån, jag förstår inte hur folk tänkter, det finns liksom en anledning till att du valt att behålla barnet och då har dom ingen rätt att säga att du kommer bli en dålig mamma. Lycka till! :D

Annapanna
Postat 2010-11-08 kl 22:28:24
Blogg: http://torsela.blogg.se/?tmp=08214759

Hej!

Jag tycker att du verkar vara en smart tjej och önskar dig all lycka tillsammans med Kelly :) Är övertygad om att det kommer gå bra och att du kommer bli en bra mamma, du verkar ha båda fötterna på jorden :)



Hoppas att du inte tar åt dig om du får negativa kommentarer! Oftast är det ju människor som själva inte mår bra som pratar negativt till andra för att själva må bättre. Eller så är de helt enkelt avundsjuka på dig! Bara att ta det med en nypa salt, det finns folk till allt..



Ha det bäst nu och lycka till med allt :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar