Godmorgon världen!

Postat 2010-11-15 kl 11:51:31

Godmorgon världen!
Första dagen för mig som mammaledig, alla mina klasskamrater är och praoar :)
Idag kommer hemkunskapsläraren hem till mig, hon ska se när jag lagar mat. Så jag kan få bättre betyg i HK.
Hon kommer ungefär vid middagstid så jag kan vila upp mig innan hon kommer.
Jag tror jag somnade klockan 3 igår. Kunde inte sova, alls! Jag har tappat räkningen hur många gånger jag gick upp för att gå på toa.. Och sen sov jag så obekvämt. Men så är det! Inget att göra åt, ska man vara gravid, så ska man vara det på riktigt! Ingen sömn på 3 veckor. Sen efter får man inte sova heller.

Jag igår, haha min mage.. En liten bebis där inne :) 

bella
Postat 2010-11-15 kl 11:55:38

men gud är det inte kallt med kjol ?

Anonym
Postat 2010-11-15 kl 12:13:45
Blogg: http://elblattebrothers.blogg.se/

Rolgit att du är ledig nu, måste vara jätte skönt!



Kan du tipsa hur man får reklam på bloggen??

18
Postat 2010-11-15 kl 12:13:52

jag diggar din blogg! du verkar så cool liksom att vara 14 o gravid, o du tar det jobbiga (som att inte kunna sova osv) och gör det till ngt "bra". bara för att du längtar så mycket :D

Marie
Postat 2010-11-15 kl 12:25:08

Va fin du är i stora magen :) Måste säga att du är helt otroligt stark som i sån ung ålder ändå väljer att bli mamma! Du kommer fixa det här lätt! Lycka till med förlossningen och hoppas att din lilla Kelly kommer snart :) Kram

(: Mariana
Postat 2010-11-15 kl 12:33:51
Blogg: http://marianasoderstrom.blogg.se/

du kommer bli leds efter ett tag på att bara gå hemma, jag har blivit det iaf. :P

Anonym
Postat 2010-11-15 kl 12:44:00

vad ska du laga för mat

Sandra
Postat 2010-11-15 kl 12:47:57

Hörru du, man får visst sova efter :-P Om man får som mina guldklimpar :-P Somnar vid kl 19 och upp vid 7 :-P Helt ok faktiskt!

´KiZnic
Postat 2010-11-15 kl 12:55:40
Blogg: http://kiznics.blogg.se/

Säg inte det, din lilla kanske sover en massa. Jag tror inte många vet hur det är att inte få sova tillräckligt. Man bli knäpp.



Dock är inte detta något problem utan det som tar hårdast kommer längre fram oftast :D



Lycka till med den lilla I hope you are lucky!

Felicia
Postat 2010-11-15 kl 14:37:04

Heej :)



Du verkar vara en toppentjej , starkt att behålla barnet vet inte riktigt om jag hade gjort de jag e lika gammal som dig och jag tror inte jag skulle klara av det.



Men jag har lite frågor till dig skulle bli jätte glad om du svarade på dom !



1. Är du inte rädd för att föda barn ?



2. Hur var det att ha sex första gågngen asso är de verkligen "skönt" som alla säger m.m



3. Varför valde du just att ditt barns skulle heta Kelly !



Hoppas allt blir bra för dig och ditt barn! du e en urgullig tjej Kram <3



( fråga 2 var lite konstig men jag e lite nyfiken hihi ^^) SKulle verkligen bli super glad om du svara!

Evelina
Postat 2010-11-15 kl 15:50:24
Blogg: http://evelinamarias.blogg

super fin blogg =) läs gärna min !

Anonym
Postat 2010-11-15 kl 15:58:29

"Jag igår, haha min mage.. En liten bebis där inne"

Nehe :O -.-

fellan
Postat 2010-11-15 kl 16:32:14
Blogg: http://braigatips.blogg.se/

hej vad fiin blogg och vad duktig du är! har du inga strumbyxer eller nåt fryser du inte :)!?

Amanda - Gravid vecka 37
Postat 2010-11-15 kl 17:04:18
Blogg: http://amandaanders.blogg.se/

Det brukar va dom par första månaderna som är jobbiga, sen kommer man in i det på ett helt annat sätt. Man är ju inte van vid det alls, det blir världens omställning men ingenting är omöjligt :P kommer att gå bra. Hon kanske är hur lugn som helst och sover som hon ska :)

Linn
Postat 2010-11-15 kl 18:04:57
Blogg: http://linnjoh.blogg.se/

Jag undrar om du mådde illa de första veckorna. Jag menar, många blir illamående och spyr, hände det dig?

Johanna
Postat 2010-11-15 kl 19:10:01

Vill inte låta taskig, men skulle du inte tycka att det var konstigt om din mamma skrev en önskelista till din mormor? Du är vuxen nu tjejen :)

Sabina
Postat 2010-11-15 kl 22:15:22

Hej på dig! Vill börja med att säga att åldern inte har någon betydelse för hur man blir som mamma. Bra-mamma-genen aktiveras liksom inte vid någon ålder. Sen vill jag tipsa om att sova med en kudde mellan benen. Det var det enda som funkade för mig när jag var gravid :) Jag är 25 och bor i Täby, rätt nära geografiskt men några år ifrån. Vill peppa massa för med stödet du har från din familj och din inre styrka kommer du klara det här galant!

Frida 16 år och mamma
Postat 2010-11-16 kl 10:11:12
Blogg: http://nymamma.blogg.se/

Sen jag fick min lille har jag inte sovit en hel natt på 3 och en halv månad. Det är jobbigt kan jag säga! Haha, men man överlever :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar