Några snabba med mig:

Postat 2010-05-22 kl 19:44:02

Namn: Mikaela aka Micah ;)
Piercingar: På min födelsedag är det lovat att jag ska få!
Tatueringar: Nej
Längd: 165 komma 5 !
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blont
Är du kär i någon: Lite egenkär :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, utomlands skulle jag vilja bo :)
Tänker du på självmord: Nej då
Tycker andra att du är attraktiv: Såklart :)
Dricker du alkohol: Nej
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Tresemme
Vilken parfym använder du: Hilary duffs "with love"
Vad är du rädd för: ormar
Gillar du att tvätta: Nej, men jag gillar hälla i tvättmedlet
Gillar du Berg-och-Dalbana: Oh ja!

SENASTE..
Film du hyrde: Har aldrig hyrt film
Film du köpte: Alvin och gänget, 2!
Låten du lyssnade: Lovebug med Jonas brothers
Låten du hade på hjärnan: Alibaba och dom 40 rövarna..
Personen du ringde: Janina
Tv-program du tittade på: Kenno
Personen du tänkte på: Misse :) jag tänkte på han nyss för jag trodde han skulle springa ut ...

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: hmm
Blivit arresterad:  nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:1 gång
Gånger ditt hjärta brustit: Aw...några gånger :(
Hjärtan brustit på grund av dig: Ehm..2?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: det var reklam för "micah omsorg" igår xD
Ärr du har på kroppen: Non!

SENASTE..
Bok du läste: Livstid
Personen du fick mail av: Niko
Personen du fick brev av: Min självförsvarstrännare xD
Personen du fick sms av: Nadya :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton 2008
Saken du köpte: En palm och en kruka
Vad har du gjort idag: Varit och handlat saker för min konfirmation!
Var det kul: Oh ja
Hur tidigt stiger du upp: 12 tidigast
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: Fixa i trädgården
Är du seriös: Nej
Vad är du allergisk mot: Björkpollen och Granatäpplen
Var har du ont: På läpparna! dom sprack imorse och jag började blöda..
Använder du hårspray: Nej, saltspray
Kan du stå på händer: Nej
Favoritserie: Heroes och gossip girl



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar