Var med Nadya idag och det var...!

Postat 2010-03-26 kl 23:02:30

haha var med Nadya idag och vi hade jätte kul!
 Först när jag kom var Hugo där men sen gick han och jag och nadya köpte ett enda tuggummi för 10 kronor styck, men den var skit stor så det blev fyfasen stora bubblor! Asså större än en fotboll!! och sen bestämmde vi oss att gå på bio typ klockan halv 8 och då skulle vi åka buss till vällingby och vi blev lite hyper (hur böjer man hyper?) och ringde vår lärare! (haha nadya!!) och sen skrattade vi hela bussresan och alla måste varit skitirreterade så "sent" på natten!
Filmen var bra, men nadya fattade inte att det var en uppföljare hon ba :
"Den var lite fail"
haha och juste det här lovade jag att lägga in typ ;) :

Nadya: Åhh nej nu har hugo gått!
Jag: Ah..
Nadya: Han hade ju hundra kronor!


Vi tog lite kort också men nady har dog så jag lägger upp dom senare :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar