Sorry

Postat 2010-03-22 kl 23:23:18


Okej jag får ångest- jag typ hinner inte blogga- aaaahh panik asså!
men jag kör en saker ni inte visste om mig.


-jag kan inte somna utan att veta att jag har bloggat 3 gånger på en dag!

-Ni som läser min blogg, hatar mig mer för varje dag ;) det märker man på kommentarerna och statistiken går uppåt.

-jag kan inte öppna brev utan en brevöppnare.

Thank you for existing ,brevöppnare!

-Jag kan inte ge folk min mobil för att dom ska kolla på bilderna eller nåt sånt, även fast mobilen är helt tom!
Det är fan konstigt.. Jag tror dom ska hitta något ändå :S

-Jag kan inte dricka varma drycker - dricker bara iste, iskaffe, kall oboy och när jag var liten drack jag kall välling! Asså jag kan inte dricka varma drycker för det är så jävla äckligt!

Ja som sagt jag tog bara en snabb "vad du inte visste om mig" så det blir inte mer idag :)
Ska sova ,om jag kan
Ses!

- AISHA -
Postat 2011-01-15 kl 14:07:31
Blogg: http://aishaslife.com

Jag är lite likadan. ;)

Detdära med mobilen & varmdrycker!! Stämmer precis in. Ska också göra en ''Saker du inte visste om mig''-lista. Om det är ok för dig? :p

Vill inte härmas.. alltså.

DIN BLOGG & ÄR INSPERATION!!

puss på dig & Kelly :)

claudia
Postat 2011-01-17 kl 20:47:47

har du tvångs tankar eller ngt?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar