Kille på tåget:

Postat 2010-03-18 kl 16:45:33

Kolla idag när jag åkte tåg till östermalmstorg så fick man lite trevligt sällskap! :

Kille: Bor du på den här linjen?
Jag: Nej jag bor i sollentuna
Kille: Jaha vad kul! Hur gammal är du?
Jag: Jag är 15 år.
Kille: Jaha okej , du vet.. du var faktiskt trevlig! Svenska tjejer brukar inte vara trevliga!


Ja det säger ju mycket...


Haha och måste bara lägga till, när jag var på på prao så sa dom så här:


S: Vill du ha något att dricka mikaela?
Jag: Ja, jag kan ta vatten!
C: Vill du inte ha vodka då?
A: Haha ah när praoveckan är slut kommer hon säga " Dom serverade vodka där!"

Haha sagt och gjort! :D
(Ja självklart skojade dom :D) 

Ja det var lite roliga konversationer från dagen :)<3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar