Fick en bra ideé!

Postat 2010-03-23 kl 18:38:56


Fick en jätte bra ideé!
Nu kan ni gästblogga hos mig :D
Vill ni det? Låter det kul?

Skicka ett mail till mig hur ert inlägg skulle se ut ([email protected] är min mail)
och gärna en bild och er egna bloggadress.
Här är en mall som är bra att använda sig av:

Namn:
Ålder:
Bor:
Intressen:
Vad bloggen handlar om:
Vad ni gjort idag tex:
Lite fakta om er osv.

Ha det bra! :)

erica :)
Postat 2010-11-04 kl 19:25:17
Blogg: http://soeriica.blogg.se/

väldigt bra o fin blogg du har!



jag vill gärna gästblogga, skulle man mejla dig och skriva själva inlägget så lägger du ut de sen som om de vore jag som har lagt ut de? eller hur menaru:)

Per-Erik Wikberg
Postat 2010-12-24 kl 19:38:30

You goo girl..!Oj så fin sida du har unga mor!Hittade din länk på Yahoo huvudsida:-)Gubben är själv farfar till en liten tös på snart 2 år o fgar till en son som snart fyller 25!Jag är 48 mitt x 42 o min gamla svärmor 58..så vi har oxå varit relativt unga allihop:-)Så ensam är du inte med det!MV JULHÄLSNINGAR 48 årig gubbe uppe i glommersträsk Lappland!

amanda
Postat 2011-02-19 kl 17:10:11
Blogg: http://amandaludde.blogg.se/

hej :D jag skulle gärna villa gästblogga hos dig :D men en fråga skulle du vilja bli vän med mig på msn ?

det skulle vara jätte roligt :) din blogg är jätte fin och kelly är så så söt :D MVH amanda



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar