Dagens diss 30/3

Postat 2010-03-30 kl 21:36:18


-Bebis skrik

Asså det är så himla irreterande när barn skriker!
När jag sitter på tåget så är det jävla massa barn som skriker och jag får verkligen huvudvärk!
Det är inte barnen jag är irreterade på , det är föräldrarna som inte gör något!
Föräldrarna bara sitter och pratar i telefon när barnet vill ha uppmärksamhet från föräldern!
och sen ska barnen börja gråta och kräkas också - usch så jobbigt!!!!!
Missförstå mig inte , snälla jag äääälskar barn och dom är så söta :), men dom kan ibland vara en pina!

men det är inte deras fel, dom är ju så söta ändå!

Hanna
Postat 2010-03-31 kl 11:41:42
Blogg: http://brusella.blogg.se/

SV Det är helt okej här :)

Vad hittar du på idag då ?

Anonym
Postat 2010-10-02 kl 17:54:03

haha vänta bara :) Absolut inget illa menat, men barn låter mycket och man kan inte alltid låta dem vinna när de skriker, sen skriker vissa barn för att de är trötta osv och då är det inte mycket man kan göra om man sitter på tuben

amanda
Postat 2011-01-02 kl 12:47:24
Blogg: http://amanddaberglund.blogg.se/

Nu när du har fått ett eget barn som också kommer skrika jätte mycket, hur ska du klara av det då?

Om Kelly tex skriker hela natten du tröstar henne, matar henne, gör allt för at få henne sluta men hon gör inte det, vad ska du göra då nu när du inte gillar barn som skriker? :/



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar