Alice i underlandet. Tecknat och otecknat

Postat 2010-03-04 kl 01:47:49

Okej jag är helt kär i den tecknade alice i underlandet!
asså jag har älskat den hela mitt liv! (jag erkänner, jag har den till och med på datan)
och nu har jag hört att det kommer en version som inte är teckat!
Undrar vilken som är bäst!
Här är karaktärerna från den tecknade och den otecknade :

Queen of hearts

Tweedledee och Tweedledum

Filurkatten

The "mad hatter"
 
Vita kaninen

Alice

och sen la dom till en ny karaktär:

Det fanns ju några andra som jag inte tog med tex.blommorna och den lilla larven.
Men ja..
Ska bli spännande att se filmen!

Anonym
Postat 2010-03-04 kl 13:24:31

Håller på att kolla var och vilken ålder mina läsare är i så kicka in på http://yoursooofine.blogg.se/2010/march/haller-pa-somna-pa-datorn.html#comment och skriv och delta du med :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar