Sommarlov imorgon!

Postat 2010-06-10 kl 20:52:52


Woho jag har skolavslutning imorn! Och ni vet vad det betyder? Jag tror ni vet, men om ni bor under en sten eller nåt så ... BLIR DET BÖRJAN PÅ SOMMARLOVET! WOOOOHOO!

Det här vill jag hinna med att göra på sommarlovet:

-Åka till katrineholm med Gabi och Janina (Lördag 12/6)

-Göra en spraytan

-Vara med i ett vattenkrig

-Göra en storstädning i mitt rum!

-Lära mig en Taylor Swift låt på gitarr

-Skriva en låt

-Göra en greenscreen film

-Åka till malta (6/7)

-Åka till Nice (17/8)

-Åka till någon park och ha picnik

-Gå på Gröna Lund!

-Inviga mina rollerskates utomhus!

Erica
Postat 2010-06-11 kl 18:53:59
Blogg: http://faithhopelove.blogg.se/

härligt med sommarlov! :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar