Byter från vintergarderob till sommargarderob!

Postat 2010-06-14 kl 10:33:58

Så nu har jag beställt kläder till sommaren! gah vilken känsla... Här är det jag har köpt:


Super gulliga rosa shorts
129:-
Ellos

Jeanstopp
249:-
Ellos

Kort Kavaj
349:-
Ellos

Topp med dekornitar
199:-
Ellos

Tennis Tröja - Esprit Casual T-shirt
249:-
Ellos

Esprit Casual Linne
249:-
Ellos

Sweatshirt
649:-
Laredoute

och plus en Jeansklänning som jag råka köpa den sista av , så nu har dom tagit bort den från hemsidan men ni får se den när jag får den xD

tjejerna från eevigheet
Postat 2010-06-14 kl 16:45:46
Blogg: http://eevigheet.blogg.se/

Asså, header, palmen är så jävla dåligt utklippt!

Och headern passar inte till designern! Det är för mycket rosa, det är inte för att jag inte gillar rosa, det är min favoritfärg! Men det är bara för mycket! Pöss från tjejerna i eevigheet!

tjerna från eevigheet(igen!)
Postat 2010-06-14 kl 16:48:25
Blogg: http://eevigheet.blogg.se/

Och vi glömde en sak... På den första bilden på headern. den med vit tröja är dina tuttar små...

Och på de andra när du har kameran framför dej har du jättestora meloner! har du bröstuppstoppning elr?

pöss tjejerna från eevigheet

D & A
Postat 2010-06-14 kl 20:54:12
Blogg: http://eevigheet.blogg.se/

SV; VAA VA MENAR DU? VI HAR NTE KOMMENTERAT NÅNTING PÅ DIN BLOGG ? :O VI KÄNNER NTE ENS DIG ? asså de är nårra som håller på igen dom kommenterar duma grejer på andras bloggar och säger att det är vi i eevigheet som gör de asså som skriver taskiga saker i eran blogg och sen länkar de oss ? Jag och Alejandra har nte varit inne på datan idag elr nånting alejandra är i spanien och jag har varit ute och sen blev jag sjuk och har bara vilat!

D & A
Postat 2010-06-14 kl 20:55:31
Blogg: http://eevigheet.blogg.se/

kan nte du skicka ip adressen som kommenterade de där taskiga och som leker att de är jag och alejandra som har kommenterat? skulle vara snällt av dig om du kunde göra de =D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar