En till fråga om min Graviditet hihi :)

Postat 2010-07-28 kl 11:17:12

sara om Frågor och svar om min Graviditet:
hur har du tänkt med ekonomin? du kommer ju få leva på dina föräldrar, är dom ok med det?
sen undrar jag med pappan, vad tycker han? ska han hjälpla till?
och sist, vilka tecken såg du på kroppen (förutom mens) som sa att du var gravid?


Hej Sara!
Jag kommer ju få mödravårdspengar eftersom när man får barn så får man ju inte gå till jobbet, men eftersom jag inte har något jobb så tjänar jag ju på det :) Sen är det barnbidrag och sen kommer vi få lite hjälp av socialen (men man kan inte lita på det)
Jo min mamma är okej med det också att vi kommer ha ett barn hemma, men bara jag kommer ta hand om den :)
Pappan till barnet? Jo han kommer finnas där ibland, men inte så mycket (det är upp till han).
Hmm asså jag kom ju inte på själv att jag var gravid, dom sa det till mig på sjukhuset , men nu kan jag inte fatta att jag inte har märkt!
Jag har fått jätte stor mage och jag har fått bristningar och så spyr jag och jag har jätte ont och ibland rör sig barnet och sen känner jag dens hjärta :)

Josefin
Postat 2010-07-28 kl 14:25:07
Blogg: http://sweetmakeup.blogg.se/

En fråga:

Hej igen x) <3

Jag beundrar verkligen dig och så, för att du verkligen ska ha barn. Och jag vill inte kritisera!

Men är du inte rädd? Du kommer ju aldrig mer kunna vara med kompisar speciellt mycket, aldrig kunna festa, aldrig kunna vara ute, du kommer ju alltid behöva tänka på barnet, stör inte det dig?

HAHAH, kan verkligen se framför mig hur du bah: MATTELÄRAREN, VATTNET HAR GÅTT! xD

Lycka till darling ;) <3

amanda
Postat 2010-11-09 kl 22:15:01
Blogg: http://mandaedvardsson.blogg.se/

hej har ditt barn kommit ännu elr kommer det om ngr dagar elr veckor? kram :)

lizette borggren
Postat 2010-12-06 kl 20:51:27
Blogg: http://sixteenyearsoldmum.blogg.se/

Hej micah!

Jag följer din blogg, eftersom jag själv också ska bli mamma... fast jag är 1 år äldre än dig :)

Jag måste bara säga att vi är ungefär lika... vi fick reda på att vi var gravida i vecka 20 båda två ;)

lite fett!

men kolla gärna in min blogg och reklamera mig gärna, så reklamerar jag dig! :)

kram på dig, och önskar dig all lycka till i världen med kelly! :)

Sharon
Postat 2011-02-18 kl 02:19:11

''men bara jag kommer ta hand om den'' tror du att det är nån jävla hundvalp du kommer få eller? du e förfan som en 11 åring. väx upp du har gjort ett misstag försörd för livet.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar