Dagens mardröm! Rädd för vatten nu :(

Postat 2010-01-23 kl 22:24:49


Hej igen!
Det kanske är dags för mig att berätta min (mar)dröm jag hade inatt!
Okej det var så här, jag och min kompis bodde på en öde båt vid hamnen och en dag kom det massa män och skulle kliva på båten så jag och min kompis hoppade ner från båten i vattnet och började simma.
Efter en stund blev min kompis så trött så hon drunknade och jag blev jätte jätte ledsen :(
Jag skrek och skrek och grät och jag ville så att hon skulle vara där!
Jag var så rädd och det var så mörkt och jag visste inte vart jag skulle ta vägen :(
Jag fortsatte och simma tills jag kom fram till en liten ö, det var ett stort stort hus där som såg ut som en fyrkant.
Jag simmade närmare och sen fick jag en ficklampa riktad mot mig.
Dom tog upp mig ur vattnet och la mig i en gruv-tågvagn in i huset.
När jag var inne så såg jag att det var ett fängelse och jag skulle sitta där i hela mitt liv :(
Jag vaknade av att jag grät xP
I miss my friend

Anonym
Postat 2010-01-24 kl 11:18:02

Vilken hemsk dröm. Tur att det bara var en dröm.

Anonym
Postat 2010-01-24 kl 13:54:29

Jättebra blogg!

Hoppas att allt att bra med dig :)

/A

Abby
Postat 2010-01-24 kl 13:54:49
Blogg: http://abbylarsson.blogg.se/

Jättebra blogg!

Hoppas att allt att bra med dig :)

/A

Fittpastej
Postat 2010-01-25 kl 11:40:13

Blondinbella



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar