Dagens dröm! -jag möter presidenten?

Postat 2010-01-29 kl 16:33:58


Tjena !
Jag hade en jätte jätte konstig dröm idag!
Jag och några i min klass skulle åka till washington för att träffa presidenten för vi hade typ vunnit något pris!
Så satt vi vid den där dammen i flera timmar men han kom aldrig!
Och sen kom en hel lastbil med paket som vi skulle öppna!
Så jag tog upp ett litet paket så slet min kompis ur den från mina händer!
Och då tyckte jag hon var en bitch så jag skulle öppna ett ännu större paket!
Så visade sig att jag hade öppnat en souvenirvagn?
och sen kom massa turister och tog sakerna i souvenirvagnen!
Och vi ba " tänk om någon äger vagnen" vi måste stoppa tillbaks den!
Och precis då kom en gamal gubbe med en tröja med växt-tryck på!
och sa att han hade hittat blodspår i presidentens rum och presidenten var död!
och själv hade han blod på sina händer och en galen blick!
Vi blev skit rädda och sprang därifrån!
Vi sprang ända till sverige!!!
det var jätte läskigt :(

vid den dammen sat vi och väntade!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar