Blogg Mail och Haiti olyckan !

Postat 2010-01-20 kl 01:14:02

Hej Allihopa!
Såg nyss att jag hade fått mail och det var en tjej som var osäker på vilken min favofilm är eftersom jag skriver olika hela tiden. Jo mina favofilmer JUST NU är Breakfast at tiffanys och James bond filmerna.En film som alltid kommer vara en favotit är titanic!
Bara gamla filmer undrar ni?
Jag gillar Camp Rock också :D
Fast bara för Jonas brothers är med (A)

Och tack för frågan Ida! Älskar när ni mailar frågor :D
Här är min mail för er som inte vet :[email protected]
eller fyll i formuläret i min meny :)

ps:Har ni hört vad som hänt i Haiti?
Hemskt :( Det är så träkigt när sånt händer!
Vill ni veta mer och hjälpa till tryck på knappen:

Help for Haiti: Learn What You Can Do



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar