Svar från Frågestunden!

Postat 2010-02-08 kl 17:13:48

Vad vill du Jobba med i framtiden?
Jag vill gärna jobba som Advokat :) Men om det ska vara nåt lite kul så vill jag bli skådis!
jag är värsta teater-apan xD

Om du hade varit kille, tror du att du hade varit annorlunda då till skillnad från nu när du är tjej?
nej det tror jag inte, om jag skulle vara en kille.Skulle jag säkert vara bög! Haha fast man vet ju aldrig. ;D

favoritämne i skolan?
Musik!

I vilket program gör du dina designer i?
Photoshop,piknic ,använder mycket hjälp av designadinblogg.se !

Brukar du handla på ginatricot, haha? ;)
Haha ja självklart :D

Finns det något du skulle vilja ändra på i ditt liv? Isf vad? :)
Ja jag skulle gärna vilja ha en mindre näsa,längre hår och tjockare hår för den delen och sen skulle
jag vilja vara bättre på att sjunga :) Och sen är det en sak jag ångrar som jag har gjort
som jag gärna vill ha UN-DONE!

Vilket är ditt första minne?
Ojojoj!FÖRSTA MINNE! Haha när jag var 3 och ville ha VE-VE! (välling)

hej Micah vad heter du på msn? och min fråga är: har du varit blond hela ditt liv?
Hej! [email protected] är min msn och nej jag har inte alltid varit såhär blond(kanske i huvet).
Jag hade lite mörkare när jag var mindre :)

Om du var tvungen att välja mellan att se OCH läsa Harry Potter eller Twilight, vad skulle du välja då? :)
Hmm..Harry potter :) I DONT LIKE TWILIGHT xD

Favoritmat?
Wook,Taco eller hummer!

Favoritfärg?
Rosa :D

Bästa sommarminne?
Malta! När vi badade i 4 timmar och jag brännde mig! xD

Vad går du för gymnasielinje?
Jag går i skolan fortfarande :( Men jag vill gå juridik!

När och Varför började du blogga?
I febuari 2008, jag började för jag ville ha minnen kvar, som en dagbok typ! :D


Och här kommer nog den roligaste kommentaren på hela året! :

Borde inte du växa upp snart? Kom igen, hannah montana, jonas brothers, hahahahahhaha jag dör.
Går du i Alfa?
Vet du vad riktig musik är?
Hejdå puss och kram gumman :) <3
Haha Ja jag går i Alfa.
Och det där med Hannnah Montana och Jonas brothers. Haha orka påpeka det! vem är det som ska växa upp?
Det finns inte något som heter riktig musik!Allt som kallas musik ,är musik! Och seriöst Jonas brothers är fan i 20 års åldern
hur gör det mig barnslig att lyssna på dom?
Miley/hannah är 17 år!
Jag är fortfarande 15 ;)
Puss och kram på dig också!<3


hur många läsare har du?
Hmm.. klockan är 16.55 och jag har redan 46 läsare idag! I genomsnitt brukar jag ha 60 läsare
per dag :)

är du bortskämd?
nej då!:D

tycker du om dig själv?
Nej, jag älskar mig själv! Nej drev.
Ibland är jag missnöjd med mig själv.
Men ibland trivs jag!

är du oskuld?
Nej

hur mycket sminkar du dig?
Hmm. Mascara och Puder och solpuder räcker för mig!

vad får du i månads/veckopeng?
Jag får 2000 kronor i månaden och sen får jag 10 kronor per dag om jag går i skolan :/

Heter din pojkvän Kevin?
Haha du måste vara någon jag känner! Har aldrig skrivit det på bloggen.
Kevin är mitt ex men vi är fortfarande vänner :)

hur många inlägg har du gjort sammanlagt?
1641 !

haha jag såg dig i stan i onsdags tror jag. Fast jag vågade inte helsa :S
Hahah det stämmer jag var i stan i onsdags! "Helsa" nästa gång :D<3 Fan vad coolt att du såg mig!

Gillar du Tokio Hotel?
Nej inte direkt. Men jag gillar den där låten moonsoon eller vad den heter :D kommer ni ihåg den?

Vill du flytta utomlands när du blir äldre? Vart i såfall?
Paris,Miami,florida eller californien eller L.A!!

Vikken är den bästa tv-serien?
Gossip girl och Heroes!!

Vad har du för mobil?
Samsung någonting xD ganska liten mobil!

I vilka länder har du varit?
Nästan alla i Europa eftersom jag har åkt bil genom hela europa! Har också varit i turkiet (det ligger väl
inte i europa?)

Gillar du Michael Jackson?
han är kung fan!!<3

Favorit låt just nu ?
Sexy bitch med akon och david guetta!<3


Tack för alla frågor :D
Om ni har någon extra-fråga eller inte hann fråga något så är det bara att mejla
[email protected] :D
wihoo!

siejfdihfsldjfv
Postat 2010-02-09 kl 21:46:48

du är 14 år...

erica
Postat 2010-11-04 kl 23:45:13

hmm.. KKKKKKKKKalifornien (heter California på engelska och Kalifornien med KKKKKKKKKKKKK på svenska) är ingen stad lilla du, utan en delstat. Los Angeles är däremot en stad, och ligger i delstaten Kalifornien.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar