Saker du inte visste om MIG och MITT!

Postat 2010-02-24 kl 22:49:26


*Min hemtelefon är rosa och fluffig - det bor ju bara tjejer i huset! (ja du med Bubble!)

*När jag var liten ville jag ha en lilla syster och jag ba "snälla snälla kan vi abdoptera!!!!"

*Jag har dansat balett från när jag var 5 till 11 år ! WOW i know my stuff

*Jag premunerar på tidningen "ilustrerad vetenskap" (ja nu tänker ni "och hon som inte ens kan stava till det!")

*Jag drömde om att Miley Cyrus tog kort på mig (?) igår !

*Jag har sålt pandasaker för WWF (vilken hjälte jag är!)

*Om ni inte visste... så fyller jag år den 19 November :)<3 (kom inte på en sista punkt!)

Alexandra
Postat 2010-12-07 kl 19:59:15

jag fyller också år då! :ooo



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar