Funderar på det här..

Postat 2010-02-16 kl 21:23:06

Jag har skit små läppar usch!
Men jag skulle aldrig kunna tänka mig göra en läppförstoring, men jag har hört talas om ett läppglans som gör läpparna större och jag funderar på att prova det.
Ja det går ju alltid att ångra sig om det blir fult! ;)
Har ni provat det? Tell me!

Här är beskrivningen:

Perfect Pout läppförstoring är ett fantastiskt nytt läppbalsam som tillåter läpparna att svälla upp till sin dubbla storlek direkt efter applicering.

  • Omedelbar effekt
  • Håller i sig i upp till 5 timmar
  • Innehåll 8ml
  • Skonsam
  • Naturlig produkt
  • Diskret leverans

Perfect Pout läppförstoring är en genombrottsprodukt som orsakar en unik reaktion som låter blodet strömma till läpparnas yta vilket gör dem mer fylliga och naturligt levande.


Lina
Postat 2010-02-17 kl 10:14:23
Blogg: http://bratzparradi.blogg.se/

heeej! e så avis på din grymt grymma blogg!!!

Och jag tycker inte att du har små läppar, dem är perfekta ;) men du får gärna besöka min blogg.

För jag behöver mer besökare och du vore en heders gäst!;)

mm
Postat 2010-02-17 kl 19:07:31

haha tror du på det?



men det kan vara värt ett försök!

Miley Cyrus and Justin Bieber
Postat 2010-02-17 kl 19:32:51
Blogg: http://mileycyrusishere.blogg.se/

sv: du vet typ kissie hon tjänar pengar på sin blogg

gör du också det?

Julia
Postat 2010-12-11 kl 17:45:23

Hej funkade läppförstornings-saken? :) Och den dära coffein rollon för ögonen vart köpte du den? Kram :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar